تقدیر از انجمن خیریه مهرورزی بانوی مهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با حضور در انجمن خیریه مهرورزی بانوی مهر، حضرت زهرا سلام‌الله علیها از خانم غفوری مدیر و اعضای این انجمن با اهداء لوح تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نصیری در این دیدار گفت: مؤسسات و انجمن‌های خیریه بازوهای قدرتمند برای دولت و نهادهای حمایتی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد افزود: روحیه انسان دوستانه مردم ما در مؤسسات خیریه جلوه‌گر شده و هر جا با مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مواجه شدیم این انجمن‌های خیریه بودند که با ورود به هنگام، یاری گر اقشار و طبقات کم‌درآمد بوده و دولت و مسئولین را هم یاری کردند.

نصیری تصریح کرد: ما هم در فرمانداری ضمن حمایت از این مؤسسات مردم‌نهاد سعی خواهیم کرد علاوه بر همراهی، موانع را هم از سر آن‌ها در خدمت‌رسانی به مردم از پیش رویشان برداریم.

خانم غفوری با اشاره به فعالیت چهارده‌ساله این انجمن گفت: در این انجمن خیریه 20 نفر از بانوان باجان و دل فعالیت دارند.

وی افزود: در طول این سال‌ها بیش از 1200 جهیزیه به نوعروسان به ارزش بالغ‌بر 540 میلیون تومان تهیه و تحویل داده‌ایم.

مدیر انجمن خیریه بانوی مهرورزی حضرت زهرا سلام‌الله علیها میبد گفت: علاوه بر آن بیش از هزار سیسمونی نوزاد و هزینه تحصیلی و لوازم‌التحریر 400 دانش‌آموز را هم تأمین کرده‌ایم.

 وی خاطرنشان کرد: خیرین فعال در انجمن ماهانه کمک‌هزینه ماهانه 200 هزار توان را به کودکان بد یا بی‌سرپرست بر عهده‌دارند.

غفوری گفت: از اول شیوع کرونا تاکنون هم این انجمن 2 هزار و 500 بسته معیشتی یک‌صد و هفتادوپنج میلیون تومان بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع کرده است.