شهردار جدید بفروئیه معرفی شد

در مراسمی با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، علی بلیانی به‌عنوان شهردار جدید بفروئیه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، بلیانی قبل از این معاون عمرانی شهرداری مهریز بوده است.

حسین فلاح فرماندارمیبد با قدردانی از شهرداران و شورهای دوره‌های قبل گفت: اقدامات خوبی را در زیباسازی، آزادسازی، بخش عمران و امور فرهنگی در دوره‌های گذشته شاهد بودیم.

فلاح افزود: انتخاب مهندس بلیانی را هم تبریک می‌گویم و علاوه بر آمادگی همکاری و تعامل به شهردار جدید امیدواریم، انتظارات مردم شریف بفروئیه در این دوره در شورا و شهرداری برآورده شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در این مراسم گفت: با توجه به تخصص بلیانی در رشته عمران و توانمندی که از وی سراغ دارند امروز رسماً با حکم استاندار، مدیریت شهری را در ابعاد مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در بفروئیه بر عهده گرفت.

محمد یارمند تعامل و همفکری با کارکنان زیرمجموعه شهرداری در عین جدیت، خوش‌رویی با ارباب‌رجوع و تعامل با دستگاه‌های اجرای در جهت حل مشکلات مردم را سه نکته مهم در موفقیت شهردار خواند.

یارمند گفت: هیچ ارگانی بهتر از شهرداری برای خدمت به مردم نیست.

مدیرکل امور شهرداری و شوراهای استانداری تصریح کرد: شهرداری‌ها بالای 2 هزار 700 هزار میلیارد تومان اعتباردارند درحالی‌که این اعتبار در دستگاه‌های دولتی حدود 700،800 میلیارد تومان است و این تفاوت و اعتباراتی که در حیطه شهرداری‌ها و شورهای اسلامی است را باید برای خدمت به مردم قدر بدانید.

یارمند با تأکید بر ایجاد زمینه‌های مناسب برای درآمد پایدار گفت: در کشور هزار و 400 شهرداریم که 50 شهر بالای 200 هزار نفر و 350 شهر بین 50 تا 200 هزار نفر جمعیت و هزار شهر زیر 50 هزار نفر جمعیت‌اند.

وی بابیان اینکه سیاست دولت کمک به شهرهای 50 هزار نفر و زیر ده هزار نفراست تصریح کرد: ما هم در استان در سیاست‌گذاری در جهت تقویت شهرهایی که به منابع درآمدی نیاز دارند دقت کردیم.

یارمند گفت: امیدواریم در آینده با خدماتی که به شهرهای شما از درآمد دولتی کمک خواهد شد و به لحاظ هم‌جواری با دو شهر بزرگ میبد و اردکان، درآمدهای پوششی خواهید داشت؛ جلوه خوبی را در بخش عمران شهری شاهد باشیم.