پیام تقدیر فلاح فرماندار از مردم میبد در پی حماسه حضور در انتخابات

حسین فلاح فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، از تلاش عوامل برگزاری انتخابات تجلیل، مشارکت حداکثری و بهره مندی از مرخصی تشویقی را اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درحالی‌که جامعه به دلیل شرایط سخت معیشتی و اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و القاء یاس و ناامیدی در میان ملت، به سمت ریشه‌دار شدن مشکلات و عمیق‌تر شدن بی‌اعتمادی به‌نظام و مسئولین پیش می‌رفت؛ مردم فهیم ما با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، یک‌بار دیگر بر همه رؤیاهای غبارآلود دشمنان قسم‌خورده نظام و ملت خط بطلان کشیدند.

این بود که همه آمدند تا با انتخاب اصلح و مشارکت در تعیین سرنوشت کشورشان، خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه جاری شود و امید در دل‌ها جوانه زند و ملت و کشور در مسیر توسعه و آبادانی و رهایی از فقر و محرومیت جلو رود.

بنابراین مشارکت بالای 58 درصدی مردم شریف شهرستان میبد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حقیقتاً ارزشمند بود.

امیدوارم که شورای جدید با ترکیب مطلوب و شناخت اولویت‌ها، گام‌های بزرگی را در توسعه و آبادانی شهر و روستا بردارند.

این‌جانب لازم می‌دانم از نگاه کلان حضرت آیت‌الله اعرافی به انتخابات و مشارکت حداکثری و دغدغه‌ای که نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی داشتند کمال قدردانی را داشته باشم.

همچنین از زحمات همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی اطلاعاتی و سپاه و بسیج، قضایی، نظارت و بازرسی، کمیته پشتیبانی و تدارکات، هیئت نظارت شوراها و شورای نگهبان، اصحاب رسانه و مطبوعات وادارات تشکر می‌کنم و با توجه به تلاش فشرده برگزارکنندگان انتخابات در 28 خرداد، روز شنبه 29 خرداد به‌عنوان مرخصی تشویقی به آن‌ها لحاظ می‌شود.