یادواره 74 شهید شهیدیه درمیبد

یادواره 74 شهید گلگون‌کفن محله شهیدیه میبد با حضور فرماندارمیبد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، جامعه روحانیت، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثار و اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم شهیدیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حجت‌الاسلام سید حسن آقا میری سخنران این یادواره با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، تلاش بسیار در برابر موانع حاکمیت الله در عالم را جهاد خواند.

حجت‌الاسلام آقامیری تصریح کرد: جامعه‌ای که در مبارزه با نفس اماره‌اش دچار مشکل باشد، قطعاً در جهاد اصغر واکبر دچار مشکل می‌شود.

این روحانی بابیان اینکه انسان باید اول از سیم‌خاردار نفس اش عبور کند تا از سیم‌خاردار دشمن عبور کند گفت: اگر امروز در جامعه اسلامی شاهد دزدی، خیانت، حرف‌های خلاف واقع هستیم و یا افراد در کاری را که بلد نیستند و بی کفایتند قرار دارند به این خاطر است که حریف نفس اماره خود نیستند و این‌ها نمی‌توانند در خط مقدم باشند.

حجت‌الاسلام آقامیری تصریح کرد: دشمنان ما فهمیده‌اند که جامعه توحیدی که با خمپاره و بمب‌های شیمایی و موشکی و سیانور از بین نمی‌رود بانفوذ فرهنگی در تغذیه، نوع پوشاک، اقتصاد و سیاست، ابعاد زندگی ما از طراحی کاغذدیواری، نوشته‌های روی لباس فرزندان ما، عکس روی دفتر و جامدادی تا مدل غذا خوردن و خوابیدن وارد شدند.

وی گفت: بنابراین جامعه و خانواده‌ای که در برابر این اشباح بایستد جهاد کبیر کرده است.

 اجرای سرود، روایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.