اطلاعیه شورای اطلاع‌رسانی دولت درخصوص بازماندگان دریافت یارانه

در پی دستور رئیس جمهور درخصوص بررسی وضعیت همه هموطنانی که تاکنون یارانه دریافت نمی‌کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند ، شورای اطلاع رسانی دولت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آن دسته از هموطنانی که تاکنون اصلا یارانه دریافت نمی‌کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، می‌توانند برای ثبت نام به منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه‌ای که خواستار بررسی وضعیت خانوار خود هستند، دعوت می‌شود که ابتدا به سایت my.gov.ir مراجعه و بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر وضعیت دریافت یارانه خود را استعلام کنند.

در اطلاعیه دولت آمده است؛ چنانچه هموطنان عزیز خواهان بررسی مجدد دهک اعلام شده و قطع یارانه خود هستند به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه کنند و در صورت پذیرش بازبینی مجدد، یارانه دهک خانوار‌های جدید از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه درخواست می‌شود، به منظور جلوگیری از اختلال در بررسی وضعیت خانوار‌ها، متقاضیان بر اساس رقم آخر کد ملی خود (زوج و فرد) در روز‌های تعیین شده مراجعه کنند.بر این اساس کسانی که رقم آخر کد ملی آن‌ها زوج است در روز‌های زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و افرادی که رقم آخر کد ملی آن‌ها فرد است در روز‌های فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) برای استعلام وضعیت خانوار خود مراجعه کنند.