بخشدار مرکزی شهرستان میبد به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی و آغاز بهار در پیامی ضمن تبریک سال نو ، آغاز سال جدید را موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان‌ها و آرزو ها دانست .

متن کامل پیام کریم بیکی به شرح زیر است :

متن کامل پیام کریم بیکی به شرح زیر است :

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
ز جام گل دگر بلبل چنان مست می لعل است
که زد بر چرخ فیروزه صفیر تخت فیروزی

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

بار ديگـر نوروز ايرانـي از راه رسيد تا غبار كهنگـي و ماندگـي را از چهـره طبيعت و از دلهاي ما بزدايد و شكوفه لبخند و نهال اميد را در قلبمان بارور سازد و ترانه مرغان به بزم رفته در اوج آسمان آبــي ، غنچه هاي به ناز آرميده درپرنيان سبـز نوبرگها را بيدار كند.

اینجانب برخود وظیفه میدانم حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی همشهریان علی الخصوص اهالی بخش مرکزی  و بویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران تبریک وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای همگان مسئلت می نمایم.

عرفان کریم بیکی فیروزآبادی _ بخشدار مرکزی شهرستان میبد