برپایی نمایشگاه نبض یک رویش درمیبد

نمایشگاه نبض یک رویش با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت میبد و صندوق‌های قرض‌الحسنه محلات و حوزه بسیج خدیجه کبری (س) و با حضور مسئول جهاد سازندگی سپاه استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین در هتل مهربد فیروزه میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سرهنگ دوم پاسدار هادی برزگر جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد برپایی این نمایشگاه را در حمایت از محصولات خانگی بانوان کارآفرین دانست گفت: این نمایشگاه درراستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برای حمایت از محصولات کارگاه‌های خانگی و صنایع‌دستی بانوان شهرستان میبد راه‌اندازی شده است.

برزگر افزود: با توجه به اینکه در ایام کرونا این بانوان نتوانستند محصولات خود را در نمایشگاه‌ها عرضه کنند و به لحاظ اقتصادی آسیب‌هایی را متحمل شدند؛ بسیج سازندگی سپاه بر آن شد؛ حالا که کرونا تا حدی فروکش کرده است فرصتی را برای عرضه صنایع‌دستی این بانوان کارآفرین فراهم کند.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 20 نوع محصولات تولیدی بانوان شهرستان میبد از جمله صنایع‌دستی کار بافی، سبدبافی، پوشاک، لوازم آشپزخانه و جهیزیه، مواد غذایی، گل‌های زینتی، کیک وشیرینی و محصولات صنایع تبدیلی و خشکبار از تولید به مصرف عرضه‌شده است.

برزگر گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته برپاست و علاقه‌مندان برای مشاهده و خرید می‌توانند همه روزه ازساعت 16 و 30 الی 21 از این نمایشگاه بازدید و محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند.