بهره‌برداری از 42 پروژه در هفته دولت درمیبد

سید جمال سجادی پور فرماندارمیبد در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح 42 پروژه در شهرستان میبد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها همه حوزه‌ها و بخش‌های شهرستان را در حوزه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و منابع طبیعی دربرمی گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور گفت: مجموعه اعتباری که برای این پروژه‌ها هزینه شده است بالغ‌بر 137 میلیارد تومان اعتبار دولتی، 300 میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی و 7 میلیون دلار اعتبار ارزی است.

وی بابیان اینکه اشتغالی که برای این پروژه‌ها پیش‌بینی‌شده است 110 نفر است اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌شده است این پروژه‌ها با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: در حوزه شهرک‌های صنعتی ما در بحث گازرسانی و زیرساخت‌های شهرک صنعتی جهان‌آباد و میبد 2 درمجموع 64 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده بود که به‌صورت متمرکز با حضور معاون وزارت صمت در سطح استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سجادی پور گفت: بقیه پروژه‌ها که 630 میلیارد تومان است در نهم شهریور مورد بهره بداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی سیستم‌های نوین آبیاری و واحدهای دام‌پروری، در حوزه برق نورپردازی و تغییر روشنایی شهر به لامپ‌های آل ای دی فوق کم‌مصرف که 24 میلیارد سرمایه‌گذاری شده است و در بخش منابع طبیعی و صمت هم طرح‌های خوبی بهره‌برداری خواهد شد که بالغ‌بر 495 میلیارد تومان تنها در حوزه صنعت معدن و تجارت است.

فرماندارمیبد گفت: امیدواریم آثار و برکات این پروژه‌ها هم امیدآفرین باشد هم نتایج آن را در بحث اشتغال و تولید در آینده در سطح شهرستان و بخش‌های مختلف شاهد باشیم.