تاکید بر تکمیل فرایند واکسیناسیون

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان میبد با اظهار تأسف از مشاهده سویه جدید او میکرون درکشور، نظارت و مدیریت جدی در کنترل این سویه جدید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نصیری گفت: تنها راه مقابله با این سویه جدید تزریق، تزریق دوز سوم، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

رسول نصیری با تأکید بر برنامه جامع درپوشش نوبت دوم و سوم واکسیناسیون در سطح شهر از سوی شبکه بهداشت و درمان افزود: کلیه کارکنان ادارات، معلمان و دانش آموزان، کارگران و اصناف باید یا کارت واکسیناسیون داشته باشند و یا هر هفته تست پی سی آر منفی به واحد مربوطه خود ارائه نمایند.

تشکیل کمیته در شبکه بهداشت در راستای بررسی واهی پزشکی عدم تزریق واکسن شهروندان، ارائه تست پی سی آر منفی به کلیه افرادی که گواهی عدم تزریق واکسن دارند، اطلاع‌رسانی ادارات به جامعه هدف خود مبنی بر ضرورت ارائه کارت واکسیناسیون یا تست پی سی آر منفی جهت دریافت خدمات، بازدید مستمر نمایندگان آموزش‌وپرورش و شبکه بهداشت از مدارس سطح شهر به منظور تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تشدید فعالیت تیم غربالگری و افزایش تست رپید روزانه، تاکید بر اجرای دستورالعمل 07 مدیریت کرونا درمدارس، تاکید بر پرهیز از دور همی ها در شب یلد از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.