تقدیر از زوج نخبه و موفق بفروئیه به مناسبت هفته جوان

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) بخشدار بفروئیه با رئیس اداره ورزش و جوانان میبد، شهردار بفروئیه،‌ رئیس شورای شهر و دبیر انجمن جوانان بفروئیه با حضور در منزل آقای دکتر افتخاری و خانم دکتر پایدار از این زوج نخبه و موفق تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، خانم آقایی بخشدار بفروئیه با اشاره به‌قرار داشتن در هفته ازدواج ضمن تبریک به این زوج موفق خطاب به آنان خاطرنشان کردند: بی‌تردید فرهنگ ایثار و جهاد عاشقانه‌ای را که تدریس کر دید تا همیشه در اذهان همگان خواهد ماند.

زارع رئیس اداره ورزش و جوانان با تبریک هفته ازدواج عنوان کردند: بی‌تردید ازدواج یادآور پیوندی مقدس و میثاقی الهی است که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می‌گردد و وجود همسر و مونس باوفا بهترین نعمت خداوند و ارزشمندترین گوهر روشنایی‌بخش در خانواده است.

در ادامه دکتر زرفتن رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه ضمن اشاره به فداکاری و ازخودگذشتگی این زوج در ایام کرونا افزودند: بنده از نزدیک شاهد بودم که این زوج در اولین روزهای زندگی مشترک خود بی‌پروا و جان‌برکف و متعهدانه و ایثارگر جهت شفای بیماران، مسئولیت‌پذیر و فداکارانه در صف مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس کووید 19 ایستاده‌اید.

مهندس طباطبایی شهردار بفروئیه اضافه کردند: دکتر عادل افتخاری و دکتر فرنگیس پایدار نمونه‌ای از یک زوج نخبه و موفق هستند که بهترین، زیباترین و عاشقانه‌ترین لحظات زندگی مشترکشان را با تلاش بی‌وقفه و جان‌برکف مهربانانه در کنار مردم غزل‌های امید خواندند و افتخارآفرین عمل کردند.