تقدیر از 20 بهره‌بردار نمونه بخش کشاورزی درمیبد

با حضور شطرنجی مدیر هماهنگی ترویج و کشاورزی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد و حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، از 20 نفراز بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی در شهرستان میبد در سال 1400 تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، شطرنجی مدیر هماهنگی ترویج و کشاورزی استان در این جلسه گفت: امسال در سی و ششمین دوره انتخاب نمونه‌های بخش کشاورزی کشور،2 بهره‌بردار نمونه در سطح کشور و 5 بهره‌بردار در بین 60 بهره‌بردار استان از شهرستان میبد بود.

شطرنجی بابیان اینکه بهره‌برداران کشاورزی در شهرستان میبد فعالیت‌های خوبی در بخش‌های گوناگون ازجمله محصولات گلخانه‌ای، پرورش بز، بلدرچین و بوقلمون و افزایش راندمان تولید و آبیاری دارند افزود: سعید جعفری ندوشن در پرورش بوقلمون گوشتی، حسن برجسته در پرورش پرندگان زینتی، احمد سمیع زاده در پرورش بلدرچین، مجتبی دهقانی فیروزآبادی در پرورش اسب و هادی باصری سورک در بخش آبخیزدار مکانیک 5 بهره‌بردار نمونه استانی و مریم السادات امامی میبدی در بخش مشاغل خانگی به‌عنوان نمونه شهرستانی در سال 1400 مطرح بودند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامی در شهرستان میبد هرگونه مشکلی را می‌توانند با جهاد کشاورزی در میان بگذارند.

در این جلسه بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامی و کارآفرینان، رفع مشکل پهنه دام سبک بفروئیه و ایجاد مکان دائمی برای نمایشگاه تولیدات بخش کشاورزی را خواستار شدند.