تقدیر مدیران سه مقطع تحصیلی مدارس از فرماندارمیبد

در مراسمی با حضور مدیران سه مقطع تحصیلی شهرستان میبد که در سالن طوبی برگزار شد از حسین فلاح فرماندارمیبد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندارمیبد در این مراسم با ابراز خوشحالی از حضورش در جمع مدیران مدارس در سالن طوبی گفت: تعالی آموزش‌وپرورش با صحبت و اشاره ممکن نیست.

فرماندارمیبد افزود: نگاهی که از دل‌وجان برنیاید و انگیزه معنوی و قدسی نباشد اتفاقی نمی‌افتد.

فلاح تصریح کرد: اگر شهرستانی بیش از 20 سال رتبه اول کنکور را کسب می‌کند و در رشته‌های قرآنی و دینی همواره سرآمد است؛ برگرفته از نگاه خوب مدیران مدارس است.

فرماندارمیبد با اشاره به تأکید آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد مبنی بر پیوست آموزش‌وپرورش در همه دستگاه‌ها گفت: اگر نگاه پدرانه آیت‌الله اعرافی نبود امروز خیلی از موفقیت‌هایی که کسب‌شده است اتفاق نمی‌افتاد.

فلاح بابیان اینکه ما 60 مدرسه را ساختیم که در این راستا خیرین کم نگذاشتند و صنعتگران و قشر فرهنگی و متمکنین شهرستان این اتفاق بزرگ را رقم زدند گفت: بنابراین قدم گذاشتن در مسیر تعالی و رسیدن به قله‌های بلند، نیازمند همراهی و همدلی همه مردم و مسئولین و خیران و صنعتگران است.

فرماندارمیبد در ادامه از همراهی و همدلی نمایندگان مجلس ازجمله دکتر دهقانی، دکتر میرمحمدی و جوکار و کادر بهداشت و درمان هم قدردانی کرد.

وی بر مدیران مدارس تأکید کرد: باید نشاط و تربیت اجتماعی را در بین دانش آموزان در مدارس ایجاد کنند.