جشن شور عاطفه‌ها درمیبد برگزار شد

هم‌زمان با سراسر استان و با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت، جشن شور عاطفه‌ها با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین به‌صورت نمادین در هنرستان رشیقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین زین‌الدینی مدیر کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله علیه میبد بابیان اینکه جشن شور عاطفه‌ها در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند است گفت: شور عاطفه‌ها امسال با توجه به شرایط کرونایی که از بیستم شهریورماه آغازشده است تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.

زین‌الدینی گفت: در شهرستان میبد 300 دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد هستند و 500 دانش‌آموز هم در مرز مددجویی و نیاز به مساعدت مردم قرار دارند.

رئیس کمیته امداد میبد با قدردانی از مردم و خیرین شهرستان میبد که در همه حال در کنار کمیته امداد و دانش آموزان نیازمند هستند گفت: امیدواریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر مالی از تحصیل جا نماند.

زین‌الدینی با اشاره به فرایندهای مختلف کمک‌های امداد به دانش آموزان نیازمند گفت: یکسری دانش آموزان داری حامی هستند و کمک‌ها به‌صورت مستقیم از طریق حامیان مساعدت می‌شود، بخش دیگر از طریق مراکز نیکوکاری کمک دریافت می‌کنند و بخش دیگر از طریق مدارس است که مدیران به‌عنوان رابطین فرهنگی کمیته امداد کمک‌ها را جمع‌آوری و در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

رئیس کمیته امداد میبد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که شده است امسال برآورد می‌شود یک میلیارد تومان در جشن شور عاطفه‌ها در شهرستان میبد جمع‌آوری شود.

سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در این مراسم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: شما دانش آموزان باید با درس خواندن خود، پا جای پای شهدا بگذارید چراکه ما همه امنیت و آسایش امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم.

سردار قاسم زارعی از راویان 8 سال دفاع مقدس هم چند خاطره از شهدای دانش‌آموز در این مراسم به دانش آموزان تعریف کرد.