رفع مشکلات شهرک فجر بیده میبد ظرف 2 ماه آینده

حضور در محلات و رسیدگی به مشکلات مردم هر منطقه از اقداماتی است که میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در چند سال اخیر آن را دنبال می‌کند.

امروز نوبت به محله شهرک فجر بیده رسید و در جلسه‌ای که فرماندارمیبد و مسئولین اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان و برق و شورا و شهرداری هم حضور داشتند؛ مردم این منطقه از مشکلات خود گفتند. ساماندهی تیر برق‌های بلوار شهرک فجر، اختصاص زمین به فرهنگسرا و پارک و استفاده از تنها سالن ورزشی از مطالبات مردم در این نشست بود.

میرمحمدی گفت: قرار شد تعویض تیرهای برق بلوار شهرک فجر به وسط بلوار منتقل و تا 22 بهمن نسبت به نصب تیر برق‌های جدید و آل ای دی کردن روشنایی آن اقدام شود.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی افزود: دونیم هکتار زمین هم برای احداث فرهنگسرا و پارک اختصاص یافت تا فرهنگسرا با مشارکت خیر و شهرداری به‌صورت 50 درصد عملیاتی و شهرداری هم یک هکتار از زمین باقی‌مانده را به پارک تبدیل کند.

میرمحمدی مدیریت تنها سالن ورزشی شهرک فجر بیده را یکی دیگر از مطالبات مردم خواند و افزود: قرار شد فرمانداری و اداره ورزش و جوانان، مدیریت بهتری را برای ورزشگاه تعیین کنند تا اهالی به‌گونه‌ای بهتر از این ورزشگاه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: روشنایی بلوار راه‌آهن هم مطرح شد و متعهد شدند حداکثر تا یک ماه آینده این پروژه به سرانجام برسد.

میرمحمدی افزود: روشنایی داخل محلات شهرک هم موضوع دیگری بود که قرار شد شهرداری ظرف دو ماه آینده نسبت به نصب تیرهای برق و نصب نیمکت و آبیاری این مناطق تدبیر مناسب داشته باشد کند تا این پارک‌ها قابل‌استفاده برای اهالی منطقه باشد.