شهردار جدید بفروئیه معرفی شد

با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، بخشدار بفروئیه از زحمات علی بلیانی قدردانی و سید مهدی طباطبائی به‌عنوان شهردار جدید بفروئیه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد،، رستگاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در این جلسه گفت: در این شرایط بیش از هر زمان و به معنای واقعی کلمه باید مردم‌دار باشیم.

رستگاری با اشاره به نقش نظارتی و ستادی استانداری، حمایت از شهرهای تازه تأسیس را هم از اولویت‌های استان برشمرد و افزود: قانون مداری با نگاه مثبت به مردم در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم باید در دستور کار شورا و شهرداری‌ها باشد.

وی گفت: با هزینه‌هایی که شهرداری از مردم دریافت می‌کند؛ مردم انتظاراتی دارند و باید با سعه‌صدر دغدغه‌های مردم پاسخ داده شود.

مدیرکل دفتر شهری و شهرداری‌های استان یزد تصریح کرد: در این شرایط محدود اعتباری که وجود دارد اگر شهرداری‌ها با برنامه محوری حرکت نکنند و برنامه پنج‌ساله خود را تهیه نکنند دچار روزمرگی شده و ما هم نخواهیم توانست برای جذب اعتبارات در سطح ملی اقدامی انجام دهیم.

وی بر تهیه طرح جامع پسماند شهری هم تأکید کرد و گفت: اگر به مقوله زیست‌محیطی توجه نشود وضعیت ما در آینده پیش رو بدتر خواهد شد و در صورت تهیه طرح پی گیری لازم هم برای جذب اعتبارات راحت می‌شود.

رویکردهای جدید شهر هوشمند از دیگر مباحث رستگاری در این نشست بود.