فرماندارمیبد در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

سجادی پور در پیام خود آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جامعه برای سیر توسعه و تحول خود نیازمند دولتمردانی است که از متن مردم برآمده و با دلسوزی، ایثار و مردم‌داری هر آنچه را که برای رشد و تعالی یک ملت لازم است را به کارگیرد.

به فضل خدا این داعیه مردم‌داری در نهضت امام خمینی رحمه‌الله علیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافت و با پیروزی انقلاب اسلامی و براندازی حکومت ستم‌شاهی، ملت ایران از بند طاغوت رهایی یافته و آزاد گشتند.

دولت شهیدان رجایی و باهنر از همان روز اول روحیه جهاد و خدمت صادقانه را سرلوحه خود قرارداد؛ اما معاندان و بدخواهان که منافع خود را درخطر می‌دیدند و ریشه انقلاب را هدف گرفته بودند در هشتم شهریور دست به جنایت زدند و این دولت مردمی را از ملت و نظام گرفتند.

امروز که نام نیک شهیدان رجایی و باهنر این شهدای دولت در جامعه ایران اسلامی جاری است، کارگزاران نظام با الگو گیری از این شهدا، مسیر خدمت به ملت را در پیش‌گرفته و هرسال با تلاش و کوشش در به ثمر رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های تحولی، درصد بالا رفتن شاخص‌های خدمت پیش می‌روند؛ باشد که این ملت بزرگ که برای بنیان نهادن اسلام ناب محمدی انقلاب کرده و در طول هشت سال دفاع مقدس شهید داده و از گردنه‌های سخت تهدید و تحریم عبور کرده‌اند، روزهای پر از امید و نشاط را شاهد باشند و دشمن را برای همیشه در سلطه به کشور و ملت و منطقه عقب برانند.

امروز سعادت و پیشرفت در نگاه به افق‌های شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نهفته است و کارگزاران نظام باید با کشف رمز این شعار در مسیر شهیدان رجایی و باهنر حرکت کرده و خدمت بی‌منت برای مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در شهرستان میبد هم که امسال شاهد بهره‌برداری از 42 طرح در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، کشاورزی، خدماتی به ارزش 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نهم شهریورماه هستیم در سایه برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و پای‌کار بودن مسئولین ارشد و کارآفرینان و صنعتگران و سرمایه‌گذاران است که زمینه اشتغال 110 نفر را به‌طور مستقیم و تولید قابل‌توجهی را فراهم کرده است که این حرکت جهادی و انقلابی قابل‌تحسین است.

این‌جانب آغاز هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را به همه کارگزاران نظام و دولت و روز کارمند را به همه‌کسانی که در نظام اداری به‌عنوان کارمند برای این ملت و کشور قدم برمی‌دارند تبریک عرض می‌کنم.

سید جمال سجادی پور فرماندارمیبد