پیام تسلیت فرماندارمیبد در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ حسین نبی پور

فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ حسین نبی پور رضوان‌الله تعالی علیه از شخصیت‌های انقلابی و مبارز و مجاهد در دوران رژیم منحوس پهلوی و از یاران امام راحل بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب در جامعه ایفاء کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبی پور در تمام عمر خود ذوب در ولایت و اخلاق نبوی بود و همواره دغدغه‌اش سعادت جامعه و ملت ایران بود و تا پای جان برای بیداری و روشنگری مردم به‌ویژه در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه که به‌عنوان امام‌جمعه موقت میبد حضور داشت همواره با تأسی از رهبر معظم انقلاب، حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

اینک که از ارتحال حاج شیخ حسین نبی پور این روحانی شجاع و پارسا و مجاهد باخبر شدیم دلمان مالامال از غم و اندوه از دست دادن ایشان شد.

این‌جانب درگذشت آن فقید سعید را به مردم شریف استان و شهرستان میبد و جامعه روحانیت و به همه دوستان و علاقه‌مندان به ایشان و خاندان نبی پور و خانواده‌های وابسته و برادران و آقازاده‌های محترم و دامادها و همسر صبورش تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستارم.

سید جمال سجادی پور فرماندارمیبد