پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته تعاون

فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی

رشد و بالندگی و شکوفایی اقتصادی در سایه تعاون امکان‌پذیر است و اسلام به‌عنوان یکی از ادیان الهی با آیه " "َتعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی" براین مهم صحه گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ بنابراین میدان کار و تلاش و مجاهدت و افزایش سطح درآمد با مشارکت‌های اجتماعی می‌تواند ارزش و جایگاه تعاونی‌ها را بیش‌ازپیش نشان دهد.

مقوله تعاون در نظام اسلامی تنها به کار و تولید و اقتصاد برنمی‌گردد بلکه ابعاد آن‌چنان گسترده و فرهنگ آن در جوامع اسلامی غنی است که اگر به‌درستی مدیریت و به کار گرفته شود بسیاری از معضلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی رخت از جامعه برمی‌بندد.

به حمدالله شهرستان میبد در مقوله تعاون چه در فعالیت شرکت‌های صنعتی و چه فعالیت‌های عام‌المنفعه چنان کارنامه درخشانی دارد که در سطح ملی می‌درخشد.

این توفیقات حاصل یک‌عمر تلاش بزرگان و عالمان و مسئولان دلسوزی چون آیت‌الله اعرافی‌هاست که با نگاه‌های بلند نظرانه خود اساس یک فرهنگ تعاونی اسلامی را در شهر بنانهاده‌اند و امروز شاهد توفیقات روزافزون در عرصه تعاونی‌ها هستیم.

این‌جانب فرارسیدن روز و هفته تعاون را به همه کارگزاران و مدیران از وزارت تعاون تا مدیران کل استان‌ها و مدیران شهرستان‌ها و کارکنان و فعالین در شرکت‌های تعاونی که دغدغه‌شان کمک به اقتصاد کشور و اشتغال و تولید و حفظ فرهنگ تعاون در جامعه است تبریک عرض می‌کنم.