فرماندار شهرستان تفت:

حضور مردم در صحنه انتخابات حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان تفت در جمع مدیران این شهرستان گفت: مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان تفت باید با امیدآفرینی در جامعه مردم را برای مشارکت در انتخابات ترغیب نمایند و حضور مردم در صحنه انتخابات حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در جلسه اخلاق در مدیریت ویژه مدیران این شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، رسالت مدیران شهرستان امید آفرینی در جامعه است.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: باید با استفاده از تمامی ابزارهای در اختیار مردم را برای حضور در صحنه انتخابات تشویق و ترغیب کرد.

دهقان نیری تصریح نمود: حضور مردم در صحنه انتخابات با توجه به شرایط کشور حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت اظهار داشت: انتظار می رود تمامی مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان تفت تمامی امکانات موجود را برای برگزاری باشکوه بزرگترین رویداد سیاسی سال بر حسب نیاز در اختیار ستاد انتخابات شهرستان تفت قرار دهند.

دهقان نیری خواستار بی طرفی کامل مدیران شهرستان تفت در حمایت از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد در ساعت اداری شد و گفت: انجام هر گونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان دولت و اشخاص حقوقی وابسته به آن‌ها در ساعات اداری ممنوع است.