407

نشست فرماندار با معاون و کارکنان حوزه سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، این نشست صمیمی با حضور سید محمد رستگاری  فرماندار یزد، سید علی حسینی منش  معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، و کارکنان حوزه سیاسی فرمانداری، به منظور بررسی مسائل مرتبط در محل دفتر معاونت سیاسی واجتماعی  فرمانداری برگزار شد.
فرماندار یزد در این جلسه  در جمع  معاون وکارکنان اظهار داشت: تمام همکاران فرمانداری بایستی با پشتکار، تعامل و همکاری با یکدیگر، توانایی های خود را در جهت رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان و در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، بکار گیرند.
وی ضمن  تقدیر و تشکر از زحمات همکاران، بر پاسخگویی شایسته به ارباب رجوع تاکید کرد وبیان داشت: در ایفای وظایف و مسئولیت ها و پیگیری امورات با برنامه ریزی، همکاری و تلاش مستمر، انتظارات و رضایت عموم مردم را برآورده نمایید و بیشترین وقت خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم بگذارید.
🔸بنابر این گزارش؛ در این جلسه هر یک از کارکنان حوزه سیاسی ضمن مطرح کردن موضوعات مربوطه و مشکلات کاری خود در حضور فرماندار به بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات و درخواست های خویش پرداختند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.