725

پیام تبریک فرماندار یزدبمناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، سید محمد رستگاری  فرماندارشهرستان یزد بمناسبت آغاز هفته بسیج با صدور پیامی این هفته را به  بسیجیان مخلص و متعهد تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
هفته بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی ( ره )برای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج شجره طیبه و مجموعه ی باشکوهی از یگانگی،هم دلی و هم صدایی است که جامعه را به سمت ارزش های والای اسلامی رهنمون می کند.
احساس مسئوليت و تعهد در برابرانقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه در تمام دوران حیات  انقلاب اسلامی و امروز هم در مقابله با ویروس کرونا در کنار ملت در ابعاد مختلف ، مشهود است ووظیفه ی تک تک ماست تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ اصیل  بسیج در راستای گسترش و تقویت روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی،مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ،فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان متعهد ایران اسلامی بویژه خواهران و برادران بسیجی شهرستان یزد تبریک  وتهنیت عرض نموده واز خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را  تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا برای همگان مسئلت می نمایم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.