380

بزودی راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در این جلسه سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد بیان داشت :راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای ،گام برداشتن در مسیر عدالت بهتر و بیشتر برای همه فعالان در حوزه حمل ونقل می باشد .
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از عوامل و دست اندرکاران تهیه و راه اندازی  این سامانه  افزود :البته لزوم بر هماهنگی و دلسوزی بشتر برای نتیجه بهتر ونزدیک شدن به وضعیت  مطلوب را نیزمی طلبد .
همچنین محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تشکر از اهتمام  ارزشمند سرپرست  فرمانداری یزد به  راه اندازی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان گفت: با توجه به اینکه بخش عظیمی از حمل و نقل  استان مربوط به شهرستان یزد می باشد  راه اندازی سامانه  هوشمند حمل و نقل جاده‌ای  واعلام بار ، تکلیفی از سوی کارگروه نظارت حقوق عامه به دفتر راهداری است که از فواید این سامانه می‌تواند به شفاف سازی، جلوگیری از فساد‌های احتمالی و تسهیل در حمل و نقل نام برد.
وی افزود: امیدواریم این فرآیند با تخصیص و توزیع بار بین راننده و شرکت‌ها و با حمایت فرمانداری یزد و دیگرمسئولین مربوطه وافراد ذینفع به نحو احسن در شهرستان یزد انجام شود .

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.