278

به مناسبت روزاهدای عضو،اهدای زندگی

سرپرست فرمانداری یزدبا خانواده اهداء عضو دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ،سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در این دیدارکه با همراهی دکتر محمد حسن لطفی وآیت الله قهرمانی از دانشگاه علوم پزشکی شهيد صدوقی(ره) یزد صورت پذیرفت با اهداء لوح سپاس از خانواده مرحوم سید حسین زرگرچی بخاطر اقدام خداپسندانه وارزشمند در اهدای عضو کبد پدرخانواده تجلیل وقدردانی کرد.
سید محمد رضا مدرسی در این دیدار، اهدای زندگی به یک فرد را معادل نجات یک جامعه دانست و تصریح کرد: فقط انسان‌های بزرگ می توانند در لحظات خطیر تصمیم‌های بزرگ بگیرند و شما توانستید این تصمیم که با هدف عالی رضایت خداوندی و با ایثار و از خود گذشتگی و با مناعت طبع بی بدیل و عزت نفس بی نظیرهمراه بود را بگیرید و موجب نجات جان انسان دیگری شوید.
وی افزود : این اقدام خیرخواهانه شما مایه مباهات شهروندان و شهرستان است و اميدوارم اين روش پسنديده شما در جامعه ما به عنوان يك فرهنگ الهي و انساني مورد عنايت و اهتمام قرار گيرد.
گفتنی است با رضایت خانواده مرحوم سید حسین زرگرچی 64 ساله اهل و ساکن یزد که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، کبد این بیمار با رضایت خانواده‌اش دربیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیمار نیازمند، پیوند شد.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.