173

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد مطرح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد در خصوص ساماندهی و بهسازی فضای کتابخانه عمومی آذریزدی بحث و مقرر شد روند بهسازی و افزایش فضای فیزیکی این کتابخانه در آینده‌ای نزدیک آغاز شود.

نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر یزد که با حضور سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد؛  غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد؛ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد؛رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ باقر پارسائیان، عضو شورای شهر یزد و جمعی از اعضای این انجمن در کتابخانه عمومی آذریزدی برگزار شد.
در این نشست موضوع بهسازی و گسترش فضای کتابخانه عمومی آذریزدی شهر یزد مطرح و مقرر شد با تهیه نقشه‌های عمرانی، عملیات بهسازی این کتابخانه از محل سهم نیم‌درصد شهرداری یزد در آینده‌ای نزدیک آغاز شود.
سیدمحمدرستگاری، فرماندار یزد در این نشست با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و علامه محمدتقی مصباح یزدی، فقدان این دو مرد بزرگ را تسلیت گفت و بیان داشت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد به لحاظ شاخص‌های کمی و کیفی در جایگاه مطلوبی در کشور هستند ولی باید تلاش کیم ضمن حفظ این جایگاه، برای تقویت هرچه بیشتر شرایط کتابخانه‌ها تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: کتابخانه عمومی آذریزدی یکی از کتابخانه‌های پرمخاطب و شلوغ شهر است که فضای فعلی آن جوابگوی نیاز انبوه مراجعات را ندارد و ضروری است برای بهینه‌سازی و افزایش فضای فیزیکی ای کتابخانه فکری شود.
رستگاری همچنین خواستار تعیین تکلیف منابع کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در طبقه فوقانی کتابخانه پارک بزرگ شهر و انتقال کتاب‌های این مجموعه به کتابخانه‌ای دیگر برای استفاده حداکثری مخاطبان شد.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.