به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در این دیدار با اشاره به جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان در صنعت ساخت و ساز گفت : این سازمان به عنوان اصلی ترین رکن فنی و تخصصی در امر ساخت و ساز می باشد که اعضای آن می توانند پشتوانه خوبی برای سازمان در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان باشند.

فرماندار تصریح کرد: کاهش بروکراسی اداری ، تسهیل در امور مردم و واقعی کردن امر نظارت می تواند در جلب نظر مردم برای اخذ پروانه ساختمانی تأثیرگذار باشد.

وی نظارت دقیق مهندسین را در امر ساخت و ساز ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نظارت واقعی و دقیق بر ساختمان سازی می تواند باعث حفظ سرمایه های مالی و جانی مردم شود.

شاکری شمسی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مناسب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با سایر ادارت از جمله شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی بر بهسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده ، نماسازی منطبق بر فرهنگ شهری ، توجه ویژه به بافت تاریخی شهر یزد و تکیه بر معماری ایرانی - اسلامی تأکید کرد.

در این دیدار اعلایی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز در ادامه به برگزاري جلسات ادواري با مسئولان شهرداري اشاره كرد و افزود: با ارسال الكترونيكي دستور تهيه نقشه از طريق شهرداري به سازمان مطمئنا رفت و آمد ارباب رجوع به سازمان كمتر خواهد شد.

اعلایی خاطر نشان کرد: در سال گذشته قانون پرداخت بیمه کارگران توسط مالکین لغو شده است که امیدواریم با حمایت ، رایزنی و پیگیری مسئولین استان و شهرستان در سالجاری این قانون مجدداً اجرایی شود.