550

سرپرست فرمانداری یزد:

اجرای طرح سامان خانواده اولویت امسال یزد است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید محمدرضا مدرسی روز دوشنبه به مناسبت هفته ازدواج در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در این خصوص تاکنون جلسات و اقداماتی با همکاری دستگاه‌ها و سایر بخش‌ها در شهرستان صورت گرفته و با قوت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان با هدف تخریب بنیان خانواده و جلوگیری از سامان آن به جد با بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای تلاش دارند ادامه داد: برای غلبه بر اهداف فرهنگی آنها باید مردم و مسئولان وظایف ملی و اسلامی خود را انجام دهند.

این مسئول بیان کرد: هدف دشمنان با فعالیت‌های سوء فرهنگی، ایجاد تردید در جوانان برای ازدواج، تشکیل خانواده و تحکیم آن است که باید همه دلسوزان برای پیشگیری از اهداف آنها همکاری و اقدام کنند.

مدرسی بیان کرد: سامان خانواده و تحکیم آن به افزایش جمعیت،  فرزندآوری و جوانی کشور کمک می‌کند و به همین دلیل اصلی‌ترین و موضوع اولویت‌دار است و همه باید همراهی و کمک کنند.

سرپرست فرمانداری یزد به نقش نخبگان، فرهگیان، مسئولان و رسانه‌های گروهی برای سامان خانواده و تحکیم آن اشاره کرد و گفت: باید مردم و خانواده‌ها را نسبت به اهمیت موضوع و کمک در تحقق اهداف نظام و دولت در این مسئله راهبردی ترغیب کرد.

مدرسی بیان کرد: اگر بنیان خانواده سامان و تحکیم یابد از بسیاری  ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه و بین جوانان پیشگیری می‌شود بنابراین همه در این خصوص مسئولیت دارند.

وی به فعالیت و تشکیل قرارگاه خانواده برای اجرای طرح سامان و تحکیم آن در شهرستان خبر داد که با همکاری بخش‌های مختلف و همراهی مسئولان و مردم ماموریت‌ها را انجام می‌دهد.

این مسئول به برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان و برگزاری جلسه در خصوص پیگیری ازدواج، مسکن و وام ازدواج در یزد اشاره کرد که تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته و این موضوع و رویه با قوت ادامه دارد.

مدرسی به نقش خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در همبستگی ملی و ارتباط حاکمیت و ملت در چارچوب مقررات اشاره کرد که باید برای اجماع سازی و کمک به مردم در جامعه اسلامی فعالیت کنند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.