معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد خبر داد:

بازديد بازرسان ستاد صيانت از حريم عمومي و حقوق شهروندي از ادارات شهرستان انجام شد

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد از اتمام كار بازديد و نظارت بازرسان ستاد صاينت از حريم عمومي و حقوق شهروندي از ادارات و نهادهاي شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " مصطفي سالاري " در اين خصوص با اعلام اينكه كار بازديد و نظارت بازرسان ستاد صاينت از حريم عمومي حقوق شهروندي از ادارات شهرستان يزد به اتمام رسيده است اظهار داشت: با توجه به دستور العمل هاي ابلاغي از سوي وزير محترم كشورو رئيس ستاد مركزي صيانت از حريم عمومي و حقوق شهروندي، با تشكيل دو اكيپ بازرسي كار نظارت بر ادارات آغاز و تا پايان خردادماه انجام شد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد اضافه كرد: در اين بازديدها عملکرد دستگاه هاي اجرايي شهرستان در زمینه تکریم ارباب رجوع ، عفاف و حجاب ، حقوق شهروندی و همچنين نحوه اجرای دستورالعمل 12 گانه حقوق شهروندی و 11 گانه عفاف و حجاب مورد ارزیابی و بررسي قرار گرفته است.

قائم مقام ستاد صيانت از حريم عمومي و حقوق شهروندي شهرستان يزد همچنين تصريح كرد: هدف از بازرسي هاي انجام شده تقويت نقاط قوت و اصلاح معايب و نواقص بوده است كه در اين زمينه مسائل و مشكلات مرتبط جهت مرتفع ساختن آن ها به مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان انعكاس داده مي شود.

" سالاري " با بيان اينكه احترام به حقوق مردم به عنوان يك اصل پذيرفته شده در انقلاب اسلامي ايران و يكي از برنامه هاي دولت تدبير و اميد است خاطرنشان كرد: اگر همه شهروندان به حقوق خود آشنايي كامل داشته باشند مي توانند در چارچوب قانون به انتظارات و حقوق خود برسند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: مجموعه ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي يک روش مديريت جامع در حوزه حقوق شهروندي است كه براساس دستور العمل هاي مرتبط تمام فعاليت هاي نظارت و بازرسي بر عملكرد ادارات در اين خصوص در سطح شهرستان يزد توسط ستاد صيانت اين فرمانداري انجام مي شود.