جلسه ستادخدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ شهرستان یزد

دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ با حضور فرماندار، معاونین،بخشداران مرکزی، زارچ و روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عصر روز شنبه جلسه هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ با حضور فرماندار یزد، معاونین، و روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی یزد برگزار شد

در ابتدای این جلسه فرماندار یزد از تلاش های همه دستگاه ها در امر خدمات سفر قدردانی کرد و تصریح نمود از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ اسفندماه فرماندار معاونین و بخشداران در محل کار حضور داشته باشند و تلفن ها در دسترس باشد. همچنین سید محمد صادق ابوالقاسمی بخشدار مرکزی یزد نیز ضمن ارایه آخرین گزارش ها از آمادگی کامل این بخش در میزبانی هموطنان عزیزمان تاکید نمود.

در این جلسه مقرر شد پارک شهدای مهدی آباد، پارک کوهستان و پارک طبیعت شاهدیه به عنوان اقامتگاه مسافرین نوروزی تعیین شود و همچنین نقاط حادثه خیز شناسایی شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای نزدیک به نوروزگاه ها استقرار یابند.

پیرو جلسه ستادخدمات سفر نوروز استان، صنایع مکلف شدند تجهیزات مورد نیاز را در نوروزگاه ها تامین نمایند همچنین مکاتبه لازم از سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرد و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد پیگیری لازم برای نوروزگاه مقابل فولاد یزد شهرک صنعتی و استفاده از ظرفیت صنایع به عمل آورد.

در ادامه مقرر شد معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مکاتبه لازم با سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص استفاده از خودرو اتش نشانی شرکت ذوب و روی بافق جهت استقرار نوروزگاه مقابل ورودی روستای فهرج به عمل اورد.

 

در پایان نشست پس از تبادل نظر حاضرین مصوبات ذیل اتخاذ گردید.