جلسه شوراي اسلامي شهرستان يزد برگزار شد

جلسه شوراي اسلامي شهرستان يزد با حضور معاون فني و امور عمراني فرمانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " امير شاكري" در جلسه شوراي اسلامي شهرستان يزد با تقدير از برگزاري جلسات مستمر شوراي اسلامي شهرستان با دعوت مديران از دستگاه هاي اجرايي ابراز اميدواري كرد: با همكاري و تعامل هر چه بيشتر مديران و مسئولان استاني و شهرستاني با اين شورا در آينده شاهد تحولات خوبي در سطح شهرستان يزد در زمينه هاي مختلف باشيم.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد در ادامه گفت: در چند ماه گذشته با پيگيري فرمانداري و شوراي اسلامي شهرستان كار احداث مخزن 5 هزار متر مكعبي در حاشيه بلوار فقيه خراساني به منظور استفاده از آب پساب براي آبياري فضاي سبز بلوار فقيه خراساني و نوار سبز زارچ آغاز شده است كه بخش قابل توجهي از آن نيز اجرايي شده است.

وي با اعلام اينكه 30 ليتر بر ثانيه آب پساب براي ايجاد و توسعه فضاي سبز اختصاص يافته است خاطرنشان ساخت: لازم است تا مطالعات دقيق و فني در خصوص سيستم هاي انتقال، پمپاژ و همچنين نوع درختان متناسب با مشخصات كيفي آب بايد انجام گيرد.

" شاكري " افزود: با توجه به بازديدي كه به همراه جمعي از اصحاب رسانه صورت گرفت، از نزديك شاهد انجام پروژه هاي تحقيقاتي خوبي در تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد بوديم كه اين مي تواند تجربيات مفيدي را در اختيار كارشناسان مرتبط قرار دهد.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد تصريح كرد: با هماهنگي هاي به عمل آمده ما بين شهرداري هاي شاهديه، ، زارچ و يزد صورت گرفته است، انشاء اله در آينده شاهد استفاده آب پساب براي توسعه فضاي سبز در شهرستان يزد باشيم.

" شاكري " در پايان تأكيد كرد: در تمامي پروژه ها شهري و روستايي بايد مسئله آب در نظر گرفته شود، زيرا هر تصميمي بدون در نظر گرفتن محدوديت هاي آبي بي نتيجه خواهد بود.