معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد:

طرح هاي پيشنهادي به منظور اصلاح و ساماندهي ورودي روستاي محمد آباد تهيه شده است

جلسه ساماندهي ورودي روستاي محمد آباد يزد با حضور معاون فني و امور عمراني فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه ساماندهي ورودي روستاي محمد آباد يزد با حضور معاون فني و امورعمراني فرمانداري و جمعي از روساي ادارات شهرستان برگزار شد.

" امير شاكري " پس از پايان اين جلسه گفت: برخي از ورودي هاي روستاهاي بخش مركزي يزد نظير روستاي محمد آباد به دليل عدم استاندارد بودن آن به نقاط حادثه خيز تبديل شده و خسارت هاي مالي و جاني را در برداشته است.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد با بيان اينكه ساماندهي ورودي روستاي محمد آباد به عنوان مهم ترين مطالبه عمومي مردم اين روستا مي باشد تصريح كرد: ساماندهي اين ورودي از چند سال قبل مورد پيگيري مسئولان و مردم بوده كه تاكنون متأسفانه از سوي دستگاه هاي مرتبط ، اقدام خاصي در اين زمينه صورت نگرفته است.

وي با اعلام اينكه طرح هاي پيشنهادي از سوي معاونت ترافيك شهرداري يزد به منظور اصلاح و ساماندهي ورودي روستاي محمد آباد تهيه شده است افزود: با تشكيل جلسه اي با محوريت فرمانداري و با عضويت بخشداري مركزي، دستگاه هاي خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات، شهرداري يزد و دهياري روستاي محمد آباد با توجه به تأسيسات عبوري از محل اجراي پروژه طرح هاي مورد نظر بررسي و پس از تأييد و براي اجرا به شهرداري يزد ابلاغ خواهد شد.

" شاكري " اضافه كرد: در سالجاري به منظور آغاز عمليات اين پروژه شش ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته است.

معاون فني و امور عمراني فرمانداري يزد در پايان با تأكيد به اينكه ساماندهي ورودي هاي روستاهاي بخش مركزي در سالجاري در دستور كار شهرداري يزد مي باشد خاطرنشان كرد: خوشبختانه عمليات اجرايي ورودي روستاي فهرج نيز با پيگيري هاي انجام شده آغاز خواهد شد كه اميدواريم در آينده نزديك شاهد بهره برداري از پل زير گذر در اين تقاطع باشيم.