معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد خبر داد:

عمليات اجرايي احداث مخزن 500 متر مكعبي آب پساب به اتمام رسيد

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد به همراه جمعي از مسئولين از مخزن 500 متر مكعبي آب پساب واقع در بلوار آيت الله فقيه خراساني بازديد نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد به همراه رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهرستان و شهردار يزد، روساي منابع طبيعي و مديريت توزيع نيروي برق شهرستان از مخزن پانصد متر مكعبي واقع در بلوار آيت الله فقيه خراساني بازديد نمود.

" امير شاكري " در حاشيه اين بازديد با اشاره به تأكيدات استاندار محترم مبني بر توسعه فضاي سبز شهر يزد با توجه به اقليم گرم و خشك اظهار داشت: خوشبختانه به حمايت هاي مديران استاني و پيگيري هاي صورت گرفته در شهرستان يزد، ميزان 30 ليتر بر ثانيه آب پساب تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد در راستاي توسعه فضاي سبز به شهرداري هاي شاهديه، زارچ و يزد اختصاص يافته است.

وي با اعلام اينكه عمليات اجرايي احداث مخزن 500 متر مكعبي واقع در بلوار آيت الله فقيه خراساني به اتمام رسيده است افزود: با تعامل و همكاري ميان شهرداري ها، شركت آبفا، آب منطقه اي استان، مديريت توزيع نيروي برق و منابع طبيعي شهرستان كارهاي مطالعه اعم از انتقال و پمپاژ آب حداكثر ظرف دو ماه آينده انجام خواهد شد.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: آبياري فضای سبز بلوار فقیه خراسانی و بخشی از بلوارهای جمهوری و ولایت در شهر يزد،‌ فضاي سبز شهر شاهديه و ايجاد نوار سبز در حاشيه شهر زارچ از آب پساپ تصفيه خانه فاضلاب شهر يزد تأمين مي شود.

شايان ذكر است اين مخزن 500 متر مكعبي در فاصله نزديك به پنج کیلومتری از محل تصفیه خانه فاضلاب شهر يزد و در نزدیکی پل الغدیر توسط پیمانکار خصوصی در مدت سه ماه به احداث شده است.