اخبار


پنجمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد برگزار شد

2023 10 30
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهاباد پنجمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد صبح امروز دوشنبه ۸ آبان ماه به ریاست علیرضا تیموری فرماندار بهاباد و با حضور هوشمند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، جمعی از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.  فرماندار شهرستان...
روح‌الله ردائی مطرح کرد:

فرهنگ و ورزش دو دغدغه مهم شهرستان اشکذر

2023 09 02
روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه انقلاب ما نیازمند افراد دغدغه‌مند فرهنگی است، تصریح کرد: فردی که دغدغه فرهنگ در کشور را داشته باشند تلاش می‌کند در راستای مبانی انقلاب و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) گام بردارد، نه اینکه به اشاعه ناامیدی در جامعه بپردازد.

پیام قدردانی فرماندار مروست به مناسبت هفته دولت

2023 09 02
  با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمام مردم شریف شهرستان مروست قطعاً خادمی برای مردم در این زمان افتخاریست که نصیب تیم اجرایی شهرستان شده است.  مناسبت‌ها فرصتی است برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی  برای رسیدن به اهداف توسعه ای شهرستان که این امر نیاز به کار و تلاش جهادی است.  جا دارد از همین جا ضمن عرض...
جوابیه

14 پروژه به بهره برداری رسیده در هفته دولت

2023 09 02
با سلام و احترام خدمت مردم شریف شهرستان مروست در هفته دولت پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی ،کشاورزی ،آب،برق،آموزشی و دیگر موارد در سطح شهرستان مروست به بهره‌برداری رسید که  لیست آن به شرح ذیل می‌باشد؛ ۱-توسعه پست برق مروست با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیارد تومان ۲-احداث مخزن ۵۰۰۰متر مکعبی شهر مروست(پروژه پدافندی) با اعتباری بالغ بر ۲۳میلیارد تومان...
هم زمان با هفته دولت؛

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان تفت

2023 09 01
رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان تفت با عنوان "یک کالا یک خدمت در هفته دولت" با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ،سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و مسئولان شهرستان تفت برگزار شد.
همزمان با هفته دولت انجام شد

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با فرماندار شهرستان بافق

2023 08 31
همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه جانشین ناحیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه با فرماندار، معاونین وی دیدار و گفتگو کردند.
همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

یادواره 26 شهید کارمند شهرستان بافق برگزار شد

2023 08 31
همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، یادواره 26 شهید کارمند و جمعی از شهدای والامقام شهرستان بافق در حسینیه بزرگ شاه نجف برگزار شد.
همزمان با هفته دولت:

فرماندار اشکذر مسائل واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن را تبیین کرد

2023 08 31
همزمان با هفته دولت، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی که جمعی از جوانان، معاونان فرمانداری، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده راه و شهرسازی شهرستان حضور داشتند؛ ضمن تبیین مسائل واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن، به شبهات مرتبط با این طرح پاسخ داد.

حضور دانشور فرماندار شهرستان مروست در برنامه زنده تلویزیونی زندگی سلام شبکه یزد

2023 08 31
هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح طرح توسعه واحد تولیدی بهبافت پلاست

2023 08 30
در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی ؛ طرح توسعه واحد تولیدی بهبافت پلاست در شهرک صنعتی شماره دو به بهره برداری رسید.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح آموزشگاه 12 کلاسه "رسول گلشن" در شهر تفت

2023 08 30
در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان استانی و  شهرستانی ؛ آموزشگاه 12 کلاسه رسول گلشن در شهر تفت به بهره برداری رسید.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح مجموعه چمن مصنوعی شهید میرزا حسین جبینی روستای فیض آباد

2023 08 30
در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی ؛ مجموعه چمن مصنوعی شهید "میرزا حسین جبینی" روستای فیض آباد افتتاح شد.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح ساختمان اداري و پست امداد شهر نير

2023 08 30
در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار نیر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ؛ ساختمان اداری و پست امداد شهر نیر به بهره برداری رسید.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از پروژه زمین چمن مصنوعی مجتمع قدس تفت

2023 08 30
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان تفت و جمعی از مسئولان از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی مجتمع قدس تفت بازدید کرد.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تفت

2023 08 30
جلسه شورای اداری شهرستان تفت هم زمان با ایام هفته دولت و با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، تعدادی از ائمه جمعه مناطق مختلف شهرستان و سایر اعضای شورای اداری این شهرستان در فرمانداری تفت برگزار شد.

افتتاح کلانتری ۱۸ حسن آباد مشیر یزد در مراسمی با حضور استاندار یزد

2023 08 30
در مراسمی با حضور استاندار یزد، نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرمانده انتظامی استان، کلانتری ۱۸ حسن آباد مشیر یزد همزمان با هفته دولت افتتاح شد.
هم زمان با هفته دولت؛

افتتاح کلینیک تخصصی طب کار در بیمارستان شهید بهشتی تفت

2023 08 30
کلینیک تخصصی طب کار با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بیمارستان شهید بهشتی تفت افتتاح شد.
هم زمان با هفته دولت؛

ادای احترام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به مقام شامخ شهدای شهرستان تفت

2023 08 30
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد که به منظور افتتاح پروژه های شهرستان تفت به مناسبت هفته دولت در این شهرستان حضور یافته بود ؛ با حضور در گلزار شهدای مرکزی شهر تفت به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد؛ تعدادی از پروژه های عمرانی، صنعتی و فرهنگی اجتماعی شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید

2023 08 30
 در این بازدید بیش از ۴٠ پروژه در حوزه های عمران شهری و روستایی، میراث‌ فرهنگی، مجموعه فرهنگی، یادمان و المان شهری، مخابرات و فناوری اطلاعات، صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی با ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در شهرستان اشکذر همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به بهره برداری رسید.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از یک مجموعه گردشگری – ورزشی در تفت

2023 08 30
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از مجموعه گردشگری – ورزشی "ستاره باران" در شهر تفت بازدید کرد.
به مناسبت هفته دولت برگزار شد:

آیین کلنگ زنی مجتمع دامداران، گلخانه ای و شیلات شهرستان زارچ

2023 08 30
به مناسبت هفته دولت و با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد مجتمع ۳۰۰ هکتاری دامداری گلخانه ای و شیلات زارچ کلنگ زنی شد.
همزمان با هفته دولت و با حضور «محمدحسین پارسائیان»سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت :

۷۵واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زارچ به متقاضیان این طرح تحویل داده شد

2023 08 30
به مناسبت هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی  ۷۵ واحد مسکونی در شهرستان زارچ به متقاضیان این طرح تحویل داده شد.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی دهستان نصرآباد

2023 08 30
با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان تعدادی از پروژه های عمرانی دهستان نصرآباد به بهره برداری رسید.
به مناسبت هفته دولت انجام شد:

آیین افتتاحیه ساختمان مدیریت برق شهرستان زارچ

2023 08 30
ساختمان مدیریت برق شهرستان زارچ با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افتتاح شد.
با حضور معاون استاندار یزد؛

میدان شهرداری خضرآباد افتتاح شد

2023 08 30
در آخرین روز از هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، میدان شهرداری خضرآباد افتتاح شد.  
همزمان با هفته دولت؛

سایت تلفن همراه نسل چهارم در روستای مزرعه‌میان خضرآباد افتتاح شد

2023 08 30
همزمان با آخرین روز از هفته دولت، سایت تلفن همراه نسل چهارم با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار یزد، فرماندار شهرستان اشکذر اشکذر، مدیران کل فناوری اطلاعات و مخابرات و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستای افتتاح شد.
استاندار یزد در آیین افتتاح همزمان 14 پروژه حوزه آموزش و پرورش استان، مطرح کرد؛

تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی صنایع یزد در حوزه آموزش و پرورش، اقدامی الگویی در کشور

2023 08 30
استاندار یزد، تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی صنایع استان برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش را اقدامی الگویی در کشور دانست و گفت: به زودی در مراسمی با حضور مقامات عالی کشور، از صنعتگران خیر استان تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

نشست بررسی مشکلات روستای نصرآباد شهرستان تفت

2023 08 30
در نشستی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت ، جمعی از مسئولان ، دهیار ، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای نصرآباد ؛ مسائل و مشکلات این روستا مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان اشکذر خبر داد

احداث 12 مدرسه در 3 سال از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در اشکذر

2023 08 30
روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه بر اساس سیاستگذاری‌های استاندار یزد، مسئولیت‌های اجتماعی معادن و صنایع به سمت مدرسه‌سازی رفته است، گفت: طی سه سال 12 مدرسه از این طریق احداث می شود.
با حضور مسئولان استان یزد؛

آموزشگاه‌ خیری شهید الله‌دادی در خضرآباد به بهره‌برداری رسید

2023 08 30
 همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استان یزد، اولین آموزشگاه پویش آجر به آجر استان یزد به همت و همراهی خیر نیکوکار، زنده یاد حاج بمان میرجلیلی و همسر وی بهره برداری شد
در آخرین روز از هفته دولت؛

پروژه کف‌سازی خیابان شهدای شمسی رستاق افتتاح شد

2023 08 30
در آخرین روز از هفته دولت، پروژه کف‌سازی خیابان شهدای شمسی رستاق در شهرستان اشکذر افتتاح شد.
هم زمان با ایام هفته دولت؛

بازدید سرپرست فرمانداری تفت از پروژه عمرانی مجتمع بهداشتی درمانی شهید "محمدرضا درعلی فراشاه"

2023 08 30
سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان از پروژه عمرانی مجتمع بهداشتی درمانی شهید "محمدرضا درعلی فراشاه" در روستای اسلامیه بازدید کرد.
به مناسبت هفته دولت؛

نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری های بخش مرکزی تفت

2023 08 30
از طرح نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری های بهش مرکزی تفت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ، بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال رونمایی شد.
با حضور معاون استاندار یزد؛

پروژه راه‌سازی با مشارکت شرکت پرشین‌کاشی در شهرستان اشکذر افتتاح شد

2023 08 30
پروژه دوربرگردان و رمپ‌های ورودی و خروجی جاده پرشین کاشی ایرانیان، امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت؛

نماد نخل میدان ورودی شهر اشکذر رونمایی شد

2023 08 30
همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی دیگر از مسئولان، نماد نخل میدان ورودی این شهر رونمایی شد.
معاون استاندار یزد در شورای اداری اشکذر:

اشکذر از نظر کارآفرینی و ایجاد شغل در صدر شهرستان‌های استان یزد است

2023 08 30
محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: با وجود اینکه اشکذر از نظر جمعیت و گستردگی از شهرستانهای متوسط استان است اما از نظر کارآفرینی و اشتغال در صدر شهرستان‌های استان قرار دارد.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان با فرماندار مروست

2023 08 30
  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست ؛ ایزد پناه رئیس اداره  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان به اتفاق عابدینی کارمند این اداره با حضور در فرمانداری مروست ،ضمن  تبریک  به مناسبت هفته دولت  با دانشور فرماندار مروست دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ضمن تبیین فرصت ها و ظرفیت های شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار و تولید داخلی در...
به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد برگزار شد؛

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مهریز

2023 08 30
🔹 در ششمین روز از هفته دولت در راستای بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مهریز برگزار شد.
هفته دولت در شهرستان مهریز؛

افتتاح بوم گردی یاسر

2023 08 30
 به مناسبت هفته دولت در شهرستان مهریز بوم گردی یاسر با اعتبار 120 میلیارد ریال افتتاح شد.
هفته دولت در شهرستان مهریز؛

بهره برداری از ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار دهستان تنگ چنار مهریز

2023 08 30
 در مراسمی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل هواشناسی استان، فرماندار مهریز ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار دهستان تنگ چنار مهریز مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار خاتم در مراسم بزرگداشت هفته دولت در محل مسجد جامع هرات، مطرح کرد؛

امید به آینده و حمایت از مسئولین و دولت رمز موفقیت

2023 08 30
اکبریان خطاب به مردم: امیدوار به پیشرفت و حامی مسئولین و دولت باشید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری:

اجرای طرح بورسیه تحصیلی و صنعتی در استان یزد از سال گذشته

2023 08 30
  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری  یزد گفت: طرح بورسیه تحصیلی و صنعتی از سال گذشته در استان اجرا شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

حمایت از موضوع دانش‌بنیان گفتمان اصلی استان یزد شود

2023 08 30
 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: باید موضوع دانش‌بنیان به گفتمان اصلی استان و کشور تبدیل شود و در این زمینه مسئولان استانی باید پا به میدان بگذارند.
هفته دولت در شهرستان مهریز؛

افتتاح شرکت دانش بنیان پترو اکتان ایساتیس

2023 08 30
  به مناسبت هفته دولت فاز اول شرکت دانش بنیان پترو اکتان ایساتیس مهریز با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال افتتاح شد.
هفته دولت در شهرستان مهریز؛

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی محله سلمان

2023 08 30
  به مناسبت هفته دولت با حضور سرپرست معانت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری زمین چمن مصنوعی محله سلمان در شهرستان مهریز به بهره برداری رسید.

افتتاح پایگاه سلامت گلستان آزادشهر یزد همزمان با هفته دولت

2023 08 30
پایگاه سلامت گلستان آزادشهر یزد همزمان با هفته دولت به بهره بردای رسید.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح سامانه آبیاری نوین کم فشار در شهرستان خاتم با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری

2023 08 30
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری سامانه آبیاری نوین کم فشار در منطقه خوانسار با اعتباری بالغ بر 80  میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان خاتم با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری

2023 08 30
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان خاتم افتتاح شد.

برگزاری نشست خبری استاندار یزد به مناسبت هفته دولت

2023 08 30
استاندار یزد در نشستی خبری با حضور جمعی از مدیران و اصحاب رسانه به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت های دولت سیزدهم در استان پرداخت.
همزمان با هفته دولت و سفر محمد حسین پارسائیان به شهرستان زارچ ؛

اولین مجتمع ادارات استان یزد در شهرستان زارچ افتتاح شد

2023 08 30
  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت:مجتمع ادارات در استان یزد باعث تسهیل در خدمت رسانی به مردم می شود و بخشی از معطلی های مردم بین ادارت نیز حذف خواهد شد.

 پیرو نهضت تکریم خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

2023 08 30
دیدار فرماندار مروست به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع مروست با خانواده مکرم شهید والامقام حمید تقی زاده رحمت آباد به منظور تجلیل از مقام والای ایثار و نثار آن  و ادای و احترام به روح پاک و پرفتوح شهیدان معظم این خانواده شهید حمید تقی زاده رحمت آباد در تاریخ ۱۳۶۳/۱۲/۲۳ در منطقه جنگی شرق دجله به درجه...

پیرو نهضت تکریم خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

2023 08 30
دیدار فرماندار مروست به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع مروست با خانواده مکرم شهیدان والامقام نادر و نصرالله قانع به منظور تجلیل از مقام والای ایثار و نثار آن ها و ادای و احترام به روح پاک و پرفتوح شهیدان معظم این خانواده شهید نادر قانع در تاریخ ۱۳۶۱/۰۴/۲۳و شهید نصرالله قانع در تاریخ ۱۳۶۱/۰۴/۲۲ در منطقه جنگی...
با حضور «محمدحسین پارسائیان»سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت ؛

شروع عملیات آماده سازی اراضی پردیس زندگی شهرستان زارچ

2023 08 30
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد عملیات آماده سازی اراضی پردیس زندگی شهرستان زارچ شروع شد.
هفته دولت در شهرستان ابرکوه؛

افتتاح آموزشگاه 12 کلاسه شهید مدرس

2023 08 30
  در هفتمین روز از هفته دولت آموزشگاه 12 کلاسه شهید مدرس ابرکوه افتتاح شد.

پیرو نهضت تکریم خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

2023 08 30
دیدار فرماندار مروست به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع مروست با خانواده مکرم شهید والامقام اکبر فلاحتی (احمد) به منظور تجلیل از مقام والای ایثار و نثار آن  و ادای و احترام به روح پاک و پرفتوح شهیدان معظم این خانواده شهید اکبر فلاحتی (احمد)در تاریخ ۱۳۶۲/۰۴/۰۸ در منطقه جنگی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل...
هفته دولت در شهرستان ابرکوه؛

بهره برداری از گلخانه کشت محصولات صیفی

2023 08 30
 در آخرین روز از هفته دولت یک واحد گلخانه کشت محصولات صیفی در روستای فیروزآباد شهرستان ابرکوه به بهره برداری رسید.
هفته دولت در شهرستان ابرکوه؛

افتتاح ساختمان جدید دیالیز بیمارستان ابرکوه

2023 08 30
  در مراسمی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری، ساختمان جدید بخش دیالیز شهرستان ابرکوه افتتاح شد.
هفته دولت در شهرستان ابرکوه؛

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی

2023 08 30
 در هفتمین روز از هفته دولت با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی مهر آفتاب در شهرستان ابرکوه به بهره برداری رسید.
به مناسبت‌ هفته دولت صورت گرفت

دیدار رئیس بنیاد شهیدوامور ایثارگران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با فرماندار مروست 

2023 08 30
    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان مروست به اتفاق هیئت همراه با دانشور فرماندار شهرستان  دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را تبریک گفتند. دانشور فرماندار شهرستان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت،...
در قالب پویش اطلاع رسانی انجام گرفت؛

تبیین دستاوردهای دولت در یزد درحوزه های ورزش، جوانان، بانوان و خانواده

2023 08 30
استانداری یزد شاخص ترین دستاوردهای دولت در حوزه های « ورزش، جوانان، بانوان و خانواده » استان را در قالب یک بسته خبری منتشر کرد که در آن  9 شاخص مهم معرفی شده و در همین چارچوب، دستاوردها در حوزه های ورزش، جوانان، بانوان و خانواده نیز در این استان مرور شده است.  
استاندار یزد در مراسم بهره‌برداری از «مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای خواهران یزد» مطرح کرد؛

اراده دولت مردم برای جبران کم‌توجهی های گذشته به تامین زیرساخت‌های حوزه‌ بانوان

2023 08 30
در مراسمی با حضور با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، استاندار یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استان، «مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای خواهران یزد» مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به ریاست معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد: شورای اداری شهرستان اشکذر برگزار شد

2023 08 30
 جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر به ریاست «مهندس ابوالحسینی» معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
هفته دولت در شهرستان اشکذر؛

ادای احترام معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به شهدای والامقام شهرستان اشکذر

2023 08 30
 صبح امروز  «مهندس ابوالحسینی» معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با حضور در گلزار شهدای شهرستان اشکذر به مقام شامخ شهدای والامقام این شهرستان ادای احترام کرد.

راه‌اندازی سامانه نظرسنجی عملکرد کارمندان دولت توسط مردم در یزد

2023 08 30
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، به اهمیت رسانه در وضعیت کنونی اشاره کرد و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و راه‌اندازی سامانه نماد را از جمله برنامه‌های انجام شده همزمان با هفته دولت در استان یزد دانست.

حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری در برنامه تلویزیونی « زندگی سلام »

2023 08 30
 « محمد علی شاه حسینی »، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با حضور در برنامه تلویزیونی «زندگی سلام» به تشریح عملکرد دولت و برنامه های حوزه اقتصادی استان یزد پرداخت.

افتتاح یک واحد ریخته گری در میبد همزمان با هفته دولت

2023 08 30
 در مراسمی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد یک واحد ریخته گری چدنی و فولادی در شهرک صنعتی تلاشگران شهرستان میبد افتتاح شد.

حضور «محمدحسین پارسائیان» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در رادیو یزد برنامه پرس و جو

2023 08 30
به مناسبت هفته دولت «محمدحسین پارسائیان» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در مرکز صدا و سیمای استان یزد حضور پیدا کرد و در برنامه رادیویی پرس و جو به گفتگو پرداخت .
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

دیدار رئیس حوزه قضایی شهرستان با فرماندارمروست

2023 08 30
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست،کرمی رئیس حوزه قضایی شهرستان  به اتفاق همکاران این حوزه به مناسبت هفته دولت با  دانشورفرماندار شهرستان مروست دیدار وگفتگو کرد.   در این دیدار ابتدا کرمی،رئیس حوزه قضایی شهرستان مروست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، از خدمات و تلاش های دولتمردان در شهرستان تقدیر و تشکر...

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد؛ آموزشگاه‌ خیری «شهید الله‌دادی» در خضرآباد به بهره‌برداری رسید

2023 08 30
  همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استان یزد، اولین آموزشگاه پویش آجر به آجر استان یزد به همت و همراهی خیر نیکوکار، زنده یاد حاج بمان میرجلیلی و همسر وی بهره برداری شد.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ملک ثابت در مراسمی با حضور استاندار یزد

2023 08 29
در مراسمی با حضور استاندار یزد و نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، مرکز خدمات جامع سلامت ملک ثابت به همت دوتن از خیرین و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) افتتاح شد.
در مراسمی با حضور استاندار یزد و نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

افتتاح هتل شهر جهان با ارزشی بالغ بر 125 میلیارد تومان

2023 08 29
در مراسمی با حضور استاندار یزد و نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن هتل بوتیک شهر جهان (موقوفه های مرحومین محمد علی زرگران و خانم سلطان فرات) با ارزشی بالغ بر 125 میلیارد تومان افتتاح شد.
افتتاح هتل بوتیک کتروا توسط استاندار یزد/ دکتر فاطمی:

امروز گردشگری به گفتمان غالب در استان تبدیل شده است

2023 08 29
در مراسمی با حضور استاندار یزد و نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی «هتل بوتیک کتروا» با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی افتتاح شد.

برپایی میز خدمت در امامزاده عبدالله(ع) بافق به مناسبت هفته دولت

2023 08 29
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با هفته دولت، دومین میز خدمت مسئولان با مردم با حضور معاونین فرماندار بافق و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان در جمع نمازگزاران آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد و مسئولان بدون واسطه، مسائل و مشکلات مردم را رسیدگی کردند.

فرماندار بافق: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مدیریتی موفق برای خدمت‌رسانی جهادی

2023 08 29
فرماندار بافق در پیامی ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر گفت: سیره و عمل شهیدان رجایی و باهنر الگوی موفق برای مدیریت جهادی است.
همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت؛

نشست فرماندار اشکذر با بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی شهرستان

2023 08 29
روح‌الله ردائی نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در نشست با بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛ با بیان نکاتی پیرامون اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در سطوح مختلف، خواستار اعتماد بیش از پیش مردم به دولت و عدم توجه به دست‌اندازی‌ها و شبه‌پراکنی‌های معاندین شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

فرماندار شهرستان اشکذر از یک واحد صنعتی بازدید کرد

2023 08 29
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و در راستای استمرار سه شنبه‌های صنعتی شهرستان اشکذر، فرماندار این شهرستان از یک واحد صنعتی بازدید کرد.
در دیدار استاندار یزد و جمعی از مدیران استان با نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت؛

تشریح برخی موفقیت ها و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان یزد

2023 08 29
استاندار یزد و جمعی از مدیران استانی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند و به تشریح برخی از دستاوردهای دولت در استان یزد پرداختند.

حضور «محمد حسین پارسائیان» در گفتگوي زنده تلويزيوني شبكه یزد برنامه زندگی سلام

2023 08 29
امروز صبح محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در صدا و سیمای مرکز یزد حضور پیدا کرد و به گفتگو پرداخت .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین افتتاح مرکز ترک اعتیاد ماده 16:

اعتیاد؛ پایه و اساس بسیاری از آسیب های اجتماعی است

2023 08 29
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین افتتاحیه اولین مرکز ترک اعتیاد ماده 16 اعتیاد را پایه و اساس بسیاری از آسیب های اجتماعی خواند.
در هفته دولت محقق شد؛

افتتاح تنها مرکز ترک اعتیاد ماده 16 استان یزد با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 08 29
تنها مرکز ترک اعتیاد ماده 16 استان یزد با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به بهره برداری رسید.
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

دادستان عمومی و انقلاب اشکذر با فرماندار شهرستان دیدار کرد

2023 08 29
همزمان با گرامیداشت هفته دولت محمدجواد زارع بیدکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر با روح‌الله ردائی نماینده عالی دولت در شهرستان دیدار و گفتگو  کرد.
استاندار یزد در نشست با جمعی از فرماندهان سپاه الغدیر، مطرح کرد؛

تلاش استان جهت تحقق تاکید رهبر معظم انقلاب بر اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان

2023 08 29
استاندار یزد با اشاره به به تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بر ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: یکی از برنامه های جدی استان، جذب و نگهداشت نخبگان از طریق اشتغالزایی برای این قشر است.
همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

برخی از پروژه های روستای سیمکوییه بخش آسفیج شهرستان بهاباد افتاح شد

2023 08 29
پروژه های عمرانی روستای سیمکوییه شهرستان بهاباد در هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افتتاح شد‌.
همزمان با هفته دولت:

نشست پرسش و پاسخ مسئولان شهرستان اشکذر در بخش خضرآباد برگزار شد

2023 08 29
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، نشست پرسش و پاسخ مسئولان شهرستان اشکذر در دهستان کذاب بخش خضرآباد برگزار شد.
هفته دولت در شهرستان خاتم؛

بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری از از کارخانه خوراک دام و طیور و کارخانه فراوری پسته

2023 08 29
  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری از روند پیشرفت دو کارخانه خوراک دام و طیور و فراوری پسته در شهرستان خاتم بازدید کرد.
هفته دولت در شهرستان خاتم؛

بهره برداری از سیستم آبیاری نوین کم فشار

2023 08 29
  با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری سیستم آبیاری نوین کم فشار در منطقه خوانسار مورد بهره برداری قرار گرفت.
هفته دولت در شهرستان خاتم؛

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی

2023 08 29
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان خاتم افتتاح شد.

با پیگیری های فرماندار مروست ، مسئولین استانی و شهرستانی آبفا و بخشدار ایثار مشکل آب شرب روستاهای بخش ایثار به زودی مرتفع میگردد

2023 08 29
  خبرگزاری تابناک یزد نوشت: پیشرفت 70 درصدی حفر یک حلقه چاه در کرخنگان مروست مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از پیشرفت 70 درصدی حفر یک حلقه چاه در روستای کرخنگان شهرستان مروست خبر داد. به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد علمدار گفت: عمق برآورد شده برای چاه کرخنگان مروست 70 متر است که حفاری آن از یک ماه...
هفته دولت در شهرستان مروست؛

آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مروست برگزار شد

2023 08 29
🔹 در مراسمی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مروست برگزار شد.
همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت:

از مدال آوران شهرستان اشکذر در مسابقات بین المللی جام بالکان تجلیل شد

2023 08 29
همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از ووشوکاران شهرستان در اشکذر و مجومرد تجلیل شد

انتشار اخبار افتتاحیه  پروژه‌های عمرانی هفته دولت شهرستان مروست در  خبرگزاری تابناک یزد

2023 08 29
هفته دولت در شهرستان مروست؛

افتتاح فاز 3 و 4 برق رسانی به روستای ترکان

2023 08 29
  با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از فاز 3 و 4 برق رسانی به روستای ترکان افتتاح شد.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

حضور فرماندار شهرستان مروست در دفترخبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد(ایرنا)

2023 08 29
    فرماندارمروست: بدهی کشاورزان مروست یزد به بانک‌ها هنوز امهال نشده است به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست به نقل از یزد- ایرنا- فرماندار مروست یزد، امهال پرداخت بدهی کشاورزی این شهرستان به بانک‌ها را از مطالبات این قشر عنوان کرد و گفت: با وجود قول مساعد رییس جمهور در سفر سال گذشته به استان در این زمینه، هنوز در این زمینه اقدامی از سوی بانک‌های...
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت:

بهره برداری از پروژه عمرانی جاده ای توابع شهرستان بهاباد

2023 08 28
همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد پروژه های عمرانی سه جاده توابع شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.
در هفته دولت توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد‌؛

کلنگ هنرستان جوار کارخانه ای شیشه اردکان به زمین زده شد

2023 08 28
با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد کلنگ  مرکز آموزشی شیشه اردکان به زمین خورد.
به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح پارک بزرگ انتظار در شهرستان اردکان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 08 28
پارک بزرگ انتظار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افتتاح شد.
فرماندار اشکذر در دیدار با اصحاب رسانه:

حفاظت از محیط زیست اولویت فرمانداری اشکذر است

2023 08 28
​​​​​​​روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت برگزار شد؛ گفت: برخی از صنایع در شهرستان اشکذر مخاطراتی را برای محیط زیست این شهرستان به وجود آورده‌اند؛ به همین علت حفاظت از محیط زیست در اولویت کاری فرمانداری است.
همزمان با هفته دولت؛

نشست حلقه صالحین مدیران ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد

2023 08 28
نشست حلقه صالحین مدیران ادارات شهرستان اشکذر همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.​​​​​​​
همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بازدید فرماندار اشکذر از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان

2023 08 28
فرماندار شهرستان اشکذر همزمان با هفته دولت از ادارات ثبت اسناد و املاک و اداره راه و شهر سازی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی این دستگاه‌ها به مردم قرار گرفت.
در قالب پویش اطلاع رسانی انجام گرفت؛

تبیین دستاوردهای دولت در یزد در حوزه های اقتصاد و اشتغال

2023 08 28
استانداری یزد شاخص ترین دستاوردهای دولت در حوزه های « اقتصاد و اشتغال » استان را در قالب یک بسته خبری منتشر کرد که در آن 11شاخص مهم معرفی شده و در همین چارچوب، دستاوردها در حوزه حوزه های اقتصاد و اشتغال نیز در این استان مرور شده است.