اخبار


استاندار یزد:

از همه ظرفیت های قانونی استان برای رونق مسکن استفاده شود/ ایجاد فر‌آیند مهاجرت معکوس به روستاها با واگذاری زمین مناسب به متقاضیان

2019 05 08
استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان با اشاره به اینکه رونق در حوزه مسکن می‌تواند در سایر بخش‌های اقتصادی نیز تحرک ایجاد کند، بر استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی استان برای ایجاد رونق در این حوزه تاکید کرد.‌
استاندار يزد:

دستگاه هاي اجرايي با اشتراك نظر جامع نسبت به اجراي پروژه هاي بازآفريني پایدار شهري اقدام كنند

2019 05 08
«محمدعلي طالبي» در نشست ستاد بازآفريني پایدار شهری استان تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي با اشتراك نظر جامع و توجه به اولويت هاي استان، نسبت به اجراي پروژه هاي بازآفريني شهري اقدام كنند.

بازدید معاون عمراني استاندار يزد از پروژه هاي زيرساختي در شهرستان مهریز

2019 05 08
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با سفر به شهرستان مهريز از پروژه هاي زيرساختي و شهري بازديد و با توجه به اقدامات صورت گرفته از بهره برداري چند پروژه در ماه هاي آينده خبر داد.
استاندار یزد:

تمام دستگاه ها در امر شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری در استان همکاری کنند

2019 05 07
«محمدعلی طالبی» بر شکل گیری تیم تخصصی در استان یزد جهت انجام مذاکرات اقتصادی و اجرای پروژه های بزرگ تاکید و مطرح کرد: محورهای سرمایه گذاری بر اساس سند آمایش سرزمینی استان تنظیم شود.
استاندار يزد:

شورا گسترده ترین نهاد مدنی کشور است/ نقش موثر شوراها در تعامل با دولت و مردم و دستیابی به توسعه منطقه اي

2019 04 29
« محمدعلي طالبي» با بیان اینکه شورا گسترده ترین و موثرترین نهاد مدنی در کشور است، ایفاء نقش شوراها در قالب تعامل موثر و تقویت فرایند ارتباط مردم و دولت در مسیر توسعه منطقه اي شهرها و روستاهای استان را خواستار شد.
استاندار یزد:

شرکت های معدنی استان به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم پایبند باشند

2019 04 28
استاندار یزد در نشست شورای معادن استان با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی در معادن استان، گفت: ضروری است شرکت‌های معدنی، مبنای فعالیت‌های خود را بر ایفای مسئولیت اجتماعی قرار دهند.
معاون عمرانی استاندار ‌یزد تاکید کرد:

جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد/ شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی

2019 04 27
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست کارگروه پسماند استان بر جلوگیری از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در شهر یزد و شروع فراخوان واگذاری ساماندهی پسماندهای صنعتی به بخش خصوصی تاکید کرد.
با حضور استاندار یزد؛

مانور اطفای حریق جنگل باغ شادی خاتم اجرا شد

2019 04 24
همزمان با سفر یک روزه استاندار ‌یزد به شهرستان خاتم، مانور اطفای حریق منطقه حفاظت شده جنگل باغ شادی این شهرستان، با اقدام به موقع و تلاش ماموران منطقه حفاظتی و نیروهای محلی و کنترل و مهار پیشروی آتش اجرا شد.
معاون عمراني استاندار يزد مطرح كرد:

افزایش نظارت بر تخلفات ساخت و ساز با تقویت پلیس ساختمان در استان یزد/ ضرورت توجه شهروندان به قانون مداري

2019 04 24
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد از برخورد با تخلفات ساخت و ساز و افزایش كنترل و نظارت در اين حوزه با تقویت پلیس ساختمان خبر داد و گفت: رعايت حقوق شهروندي و قانون مداري مورد توجه تمام بخش ها به ويژه شهروندان قرار گيرد.
معاون عمرانی استاندار یزد مطرح کرد:

شروع احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی خیری

2019 04 22
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از شروع عملیات بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی و یک پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی با کمک خیرین استان همزمان با جشن میلاد حضرت مهدی(‌عج) خبر داد.

تاکید معاونان عمرانی استانداران یزد و فارس بر مثلث طلایی گردشگری

2019 04 20
معاون عمرانی استاندار یزد ضمن دیدار با معاون عمرانی استاندار فارس، در خصوص پیگیری های مشترک برای تکمیل پروژه راه آهن یزد-شیراز و اجرایی شدن تفاهم نامه مثلث طلایی گردشگری کشور مذاکره نمود.
استاندار یزد:

نگاه مدیریت ارشد استان اشتغال زایی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است/ ضرورت سرمایه گذاری های جدید در حوزه گردشگری

2019 04 18
استاندار یزد در مراسم تجلیل از فعالان نوروز سال جاری ضمن تقدیر از حضور میدانی مدیران استان و فرمانداران در ایام ابتدایی سال، خاطرنشان کرد: نگاه عمده مدیریت ارشد استان، توجه ویژه به گردشگری و میراث فرهنگی و ایجاد اشتغال در این حوزه است.

پیگیری پروژه های بازآفرینی استان و کتابخانه مرکزی توسط معاون عمرانی استاندار یزد

2019 04 17
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به تهران ضمن دیدار با معاونین وزیر راه و شهرسازی، ‌معاون وزیر نیرو و معاون دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور پروژه های بازآفرینی استان و کتابخانه مرکزی یزد را پیگیری کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

ترمیم سیل بندها و لایروبی رودخانه های استان با جدیت درحال انجام است

2019 04 13
معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه باید به هر شکلی رودخانه های قدیمی استان به حالت سابق خود بازگردند، گفت: ترمیم سیل بندها و لایروبی رودخانه ها با جدیت‌ درحال انجام است.
استاندار یزد:‌

فرمانداری ها، شهرداری ها و دستگاه های امدادی و خدماتی استان آماده باش کامل باشند/ ‌تاثیرگذاری حضور میدانی مدیران استان در مدیریت سیل های اخیر

2019 04 12
استاندار یزد با تاکید براینکه حضور میدانی مدیران استان در مدیریت سیل های اخیر تاثیرگذار و مناسب بود، از فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی و امدادی و شهرداری های استان خواست برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارش های هفته آینده، آمادگی کامل داشته باشند.

انتصاب سخنگوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان

2019 04 09
"محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "هادی هادی نسب" مدیرکل مدیریت بحران ‌استانداری را به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان منصوب کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد:

ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان با محوریت مدیریت بحران استان

2019 04 09
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه برای ارزیابی دقیق تر از نیازمندی‌ها و نحوه کمک به هموطنان به مناطق سیل زده غرب کشور خواهیم رفت، بر ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان با محوریت مدیریت بحران استان، ستاد اربعین حسینی و هلال احمر تاکید کرد.
استاندار یزد:

‌دستگاه های استان مسئولیت پذیر‌ی خود را نسبت به رونق تولید افزایش دهند/ ‌شفافیت و مبارزه با فساد از ضرورت های توسعه و حکمرانی خوب است

2019 04 08
استاندار یزد در دیدار با تشکل ها، فعالان و کارآفرینان بخش صنعت و معدن استان گفت: دستگاه های استان مسئولیت پذیر‌ی خود را نسبت به تحقق شعار سال و رونق تولید افزایش دهند.

گزارش تصویری حضور عوامل و نیروهای امدادی استان یزد در مناطق سیل زده غرب کشور جهت امداد رسانی

2019 04 07

بحران عمرانی

2019 04 07
استاندار يزد:

ضرورت فعال سازي شوراي مسكن در استان/ نظام مهندسي باید با نگاه جامعه محور در شهرسازي جلوه گر شود

2019 04 07
« محمدعلي طالبي» با اشاره به ضرورت فعال سازي شوراي مسكن در استان گفت: نگاه جامعه محور فعاليت هاي سازمان نظام مهندسي باید در شهرسازي جلوه گر شود.
استاندار یزد:

جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان از طریق هلال احمر، ستاد اربعین حسینی و پایگاه های بسیج استان انجام شود

2019 04 06
استاندار ‌یزد در جلسه هماهنگی کمک به سیل زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی بین بخش‌های مختلف و دستگاه‌های استان در رابطه با کمک به سیل زدگان، گفت: جمع آوری کمک های مردمی از طریق هلال احمر، ستاد اربعین حسینی و پایگاه های بسیج استان انجام شود.

اعزام دومین تیم امدادی استان به مناطق سیل زده غرب کشور

2019 04 02
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اعزام دومین تیم کمک رسان و امدادی استان یزد به استان سیل زده لرستان خبر داد.
معاون عمراني استاندار يزد تاکید کرد:

برخورد جدي با كاربري هاي غير قانوني در مسير رودخانه ها/آمادگي بخش های مختلف استان براي بارندگي هاي احتمالي

2019 03 31
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با اشاره به برخورد جدي با كاربري هاي غير قانوني در مسير رودخانه ها گفت:پيش بيني هاي لازم و آمادگی بخش های مختلف براي مديريت سيلاب هاي ناشي از بارندگي هاي احتمالي در استان صورت گرفته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد تاکید کرد:

نقش مهم آموزش و اطلاع رسانی به موقع در کاهش خسارت حوادث و بلایای طبیعی

2019 03 28
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه استان یزد جزو استان های برتر و سرآمد در حوزه آموزش است، تاکید کرد: ‌آگاهی، اطلاع رسانی به موقع به مردم در زمان های بحرانی و ارتقای دانش عمومی نقش مهمی در کاهش خسارت های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی در استان دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

ایمن سازی و ساماندهی مسیر رودخانه ها در دستور کار قرار گرفت/ اسکان بیش از یک میلیون نفر تا پایان روز ششم فروردین در استان یزد

2019 03 27
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به مدیریت مناسب بارندگی و جریان سیلاب هاي اخير در استان از برنامه ریزی برای ایمن سازی و ساماندهی مسیر رودخانه ها خبر داد و گفت:رشد چشمگیر سفرهای نوروزی به استان یزد با اسکان بیش از یک میلیون نفر تا پایان روز ششم فروردین ماه همراه بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

مسافران نوروزی در مکان های سرپوشیده اسکان یابند

2019 03 25
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان، خواستار شد: باتوجه به ناپایداری هوا و شرایط جوی پیش روی استان تا حداقل دو روز آینده، مسافران نوروزی و گردشگران از چادرزدن در مناطق فضای باز و پارک ها خودداری کنند و با راهنمایی ستاد اسکان در مکان های سرپوشیده استان اقامت یابند.
در استانداری یزد برگزار شد؛

تکریم" زینی وند"، " معرفی" عظیمی"

2019 03 19
در مراسمي از تلاش هاي «علي زيني وند» تقدير و «سيدمسعود عظيمي» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انسانی استانداری يزد معارفه شد.

شوراي برنامه ريزي

2019 03 19

نشست استاندار با مديران و فرمانداران

2019 03 18
استاندار یزد:

مدیران به حوزه مباحث اجتماعی توجه داشته باشند

2019 03 18
استاندار یزد گفت: شایسته است تا در مناطق حاشیه نشین شهری، برنامه هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و نیز کاهش آسیب و جرم اجرایی شود.
استاندار یزد:

عملکرد وزارت نیرو در انتخاب مدیران علمی و قابل دفاع است/‌ مدیران همواره باید دغدغه توسعه استان را داشته باشند

2019 03 17
استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه رویکرد وزارت نیرو منشأ ارتقای خدمات حوزه برق در کشور است، گفت:‌ عملکرد وزارت نیرو در حوزه انتخاب مدیران ارشد و اجرایی، علمی و کاملا قابل دفاع است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد:

ساماندهی دفاتر مشاور املاک گامی در راستای کاهش تخلفات ساختمانی‌

2019 03 16
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ساماندهی دفاتر مشاور املاک را گامی در راستای کاهش تخلفات ساختمانی دانست.
استاندار يزد:

رعايت حقوق شهروندي مسافرین نوروزی از اولویتهای ماست / برگزاري «روز پاك» با مشاركت دولت و مردم در استقبال از مسافران نوروزي

2019 03 16
«محمدعلي طالبي» برگزاري «روز پاك» در 26 اسفندماه را با مشاركت دستگاه هاي اجرايي و مردم در استقبال از مسافران نوروزي مورد تاكيد قرار داد و بيان كرد:نظارت بر رعايت حقوق شهروندي در ايام نوروز صورت مي گيرد.
استاندار یزد:

استان یزد آماده میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است/ ایجاد نظم و امنیت و آرامش خاطر برای گردشگران داخلی و خارجی اولویت همه ماست

2019 03 14
استاندار یزد در مراسم رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۸ نیروی انتظامی استان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی همه دستگاه های مسئول در امر استقبال از مسافران نوروزی گفت: استان یزد در سایه همدلی، همراهی، صمیمیت و تعامل ‌موثر همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در رابطه با مسافران نوروزی مسئولیت دارند، آماده میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی است.
معاون عمراني استاندار يزد تاكيد كرد:

توجه دستگاه هاي اجرايي و نظارتي بر كنترل ترافيك و ارائه خدمات مناسب در ايام نوروز

2019 03 11
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با اشاره به سهم بالاي گردشگران در ايام نوروز به ويژه در شهر يزد تاكيد كرد:دستگاه هاي اجرايي و نظارتي كنترل ترافيك و ارائه خدمات مناسب در ايام نوروز را مورد توجه قرار دهند.

جلسه مديريت بحران

2019 03 07
استاندار یزد:

سرانه فضای سبز استان، معادل نصف وضعیت مطلوب است‌/ ممنوعیت هرگونه واگذاری زمین در محدوده کمربند سبز یزد

2019 03 06
استاندار ‌یزد در مراسم روز درختکاری با بیان اینکه سرانه فضای سبز استان معادل نصف وضعیت مطلوب و میانگین کشوری است، از ممنوعیت هرگونه واگذاری زمین در محدوده کمربند سبز یزد خبر داد.
معاون عمرانی استاندار يزد مطرح كرد:

استقرار دفاتر تسهيلگري با مشاركت مردم زمينه ساز اجراي موفق طرح بازآفريني شهري

2019 03 06
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در جلسه ستاد بازآفريني شهري شهرستان اشكذر مطرح كرد: استقرار دفاتر تسهيلگري با مشاركت مردم و فعاليت متمرکز دستگاه هاي اجرايي، زمينه ساز اجراي موفق طرح بازآفريني شهري در محلات است.
معاون عمراني استاندار يزد:

شهرداري ها متولي اصلي ميزباني ايام نوروز/ چاپ متفرقه نقشه راهنماي مسافر صورت نگيرد

2019 03 04
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در نشست كميته اطلاع رساني ستاد اجرايي خدمات سفر شهرداري ها را متولي اصلي ميزباني ايام نوروز در شهرها دانست و با تاكيد بر انسجام بخشي به فعاليت ها گفت: از سوي هيچ نهاد و دستگاه اجرايي چاپ متفرقه نقشه راهنماي مسافر صورت نگيرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:‌

آموزش ها در حوزه مدیریت بحران مستمر و به روز باشد

2019 03 02
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در آیین اختتامیه دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران شهرستان های استان، یزد را دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه آموزش و مدیریت بحران ‌کشور دانست و خواستار شد: آموزش ها در این حوزه مستمر و به روز باشد.

شناخت كافي از محيط پيرامون زيربناي مديريت بحران/ تقويت مهارت و تجهيزات ارائه خدمات را تسهيل مي كند

2019 03 02
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد شناخت كافي از محيط پيرامون را زيربناي مديريت بحران دانست و گفت:تقويت مهارت،اطلاعات و تجهيزات ارائه خدمات را در زمان حوادث ناگهاني و بحران تسهيل مي كند.

‌بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از دوره آموزشی مدیریت بحران استان

2019 03 02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران شهرستان های استان بازدید کرد.
معاون عمرانی استاندار یزد:

زیباسازی شهری و مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات موثر مورد توجه قرار گیرد

2019 03 02
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: زیباسازی شهری به ویژه در ورودی های اصلی و مشارکت دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات موثر همزمان با تعطیلات نوروز و ایام سال نو مورد توجه قرار گیرد.
معاون عمراني استاندار يزد تاكيد كرد:

اطلاع رساني متمركز به مردم و مسافران نوروزي/روابط عمومي ها محتواي اثرگذار و جذاب ارائه كنند

2019 02 28
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر اطلاع رساني متمركز و سازمان يافته به مردم و مسافران به ويژه در ايام سفرهاي نوروزي گفت:روابط عمومي ها محتواي اثرگذار،جذاب و به موقع ارائه كنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مطرح کرد:

استان یزد پایلوت آموزش مدیریت بحران‌

2019 02 27
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با بیان اینکه استان یزد پایلوت آموزش مدیریت بحران در کشور است، گفت: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان در ‌این رابطه آموزش دیده اند.
استاندار یزد؛

آموزش ها در حوزه مدیریت بحران اثربخش و فراگیر شود/ ضرورت توجه به بحران های نوپدید

2019 02 27
استاندار یزد در نشست آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران شهرستان های استان بر ضرورت توجه به بحران های نوپدید و اثربخشی، فراگیری ‌و کاربردی شدن آموزش ها در حوزه مدیریت بحران تاکید کرد.
معاون سازمان مدیریت بحران کشور:‌

تدوین سند آموزش مدیریت بحران ۲۷ استان/ ‌استان یزد از استان های پیشتاز کشور در حوزه آموزش است

2019 02 27
سخنگو و معاون سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه استان یزد از استان های پیشتاز کشور در حوزه آموزش است از تدوین سند آموزش مدیریت بحران در ۲۷ استان خبر داد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراها:

ايام نوروز بهترين زمان براي برگزاري رويدادهاي گردشگري است

2019 02 26
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ نشستي به منظور هماهنگي و نظارت بر حسن اجراي وظايف محوله به كميته هماهنگي امور دهياري‌هاي ستاد خدمات سفر و همچنين آماده سازي و ايجاد امكانات و تسهيلات سفر در روستاها؛ با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراها؛ برخي از بخشداران استان و نيز نمايندگاني از دستگاه‌هاي مرتبط خدمت‌رسان در سالن مديريت بحران استانداري...
به منظور آمادگی مدیران؛

کارگاه آموزشی مدیریت بحران برگزار می شود

2019 02 21
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران شهرستان های استان خبر داد.
معاون عمرانی استاندار یزد:

فعالیت عمرانی استان بر محور آب،تقویت زیرساخت ها و گردشگری برنامه ریزی شده است

2019 02 20
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در شورای اداری استان با تاکید بر اهمیت جدیت و فعالیت میدانی مدیران در نتیجه بخشی برنامه ها و جذب موثر اعتبارات مطرح کرد: فعالیت عمرانی استان بر محور آب،راه،تقویت زیرساخت ها،محیط زیست و گردشگری برنامه ریزی شده است.
از سوی استاندار یزد صورت گرفت:

راهبردهای جدید برای شتاب خدمت رسانی در استان/حرکت مسئولین بر مدار پاسخگویی و مسئولیت پذیری/ایجاد اشتغال وظیفه همه مدیران است

2019 02 20
«محمدعلی طالبی» با تاکید بر شفافیت،پاسخگویی،مسئولیت پذیری و قانون مداری مدیران در خدمت به مردم و حل مشکلات استان ،تحرک بخشی حوزه عمرانی را با تکیه بر ظرفیت شوراهای شهر و روستا ضروری دانست و گفت:ایجاد اشتغال و تقویت سرمایه گذاری وظیفه همه مدیران است.
استاندار یزد تاکید کرد :

توسعه استان با نگاه به رونق گردشگری و حفظ میراث فرهنگی/ مدیران استان بدون محدودیت پذیرای سرمایه‌گذاران باشند

2019 02 19
استاندار یزد در آیین انتخاب میبد به عنوان شهر جهانی زیلو با تاکید براینکه توسعه استان با نگاه به رونق گردشگری و حفظ میراث فرهنگی تحقق می‌یابد از مدیران استان خواست بدون محدودیت پذیرای سرمایه‌گذاران‌ باشند.
استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت توجه جدی مدیران دستگاه ‌ها نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌های استان/ شورای برنامه ریزی استان اتاق فکر موضوعات اصلی توسعه باشد

2019 02 16
استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه اعتبارات خوبی ‌به تکمیل پروژه های سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است بر ضرورت توجه و پیگیری جدی مدیران دستگاه‌های استانی نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها تأکید کرد.
استاندار یزد:

استان یزد به پایلوت کشوری در تفویض اختیارات ملی تبدیل شود/ توسعه تجارت با تکیه بر سابقه تاریخی و دانش روز

2019 02 16
«محمدعلی طالبی» بر توسعه تجارت یزد با تکیه بر سابقه تاریخی و دانش روز تاکید کرد و گفت: استان یزد با توجه به سرمایه انسانی و توان مدیریتی به پایلوت کشوری در تفویض اختیارات ملی به ویژه در فعالیت های اقتصادی تبدیل شود.
استاندار يزد:

اطلاع رسانی اجتماعی نسبت به کمبود و مدیریت منابع آب/ برنامه ریزی مشترک استان های هم جوار در حوزه آبریز ضرورت دارد

2019 02 13
«محمدعلی طالبی» با تاکید بر اطلاع رسانی اجتماعی نسبت به کمبود و مدیریت آب بیان کرد:برنامه ریزی مشترک استان های هم جوار در حوزه آبریز با هدف تعادل بخشی به برداشت از منابع ضرورت دارد.
با حضور معاون عمرانی استاندار یزد صورت پذیرفت:

برگزاری نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران یزد

2019 02 13
نشست هماهنگی مدیریت بحران، شامگاه سه شنبه با هدف بررسی وضعیت معابر شهری یزد پس از بارندگی های اخیر، به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور سایر اعضا در محل شهرداری یزد برگزار شد.

جشنواره عشایری روستایی فراغه برگزار شد

2019 02 12
با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری جشنواره روستایی عشایری دهستان فراغه ابرکوه افتتاح و برگزار شد.
همزمان با دهه مبارک فجر؛

یادواره شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد

2019 02 07
یادواره شهدای انقلاب اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر با حضور "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و "محمدعلی ‌طالبی" استاندار یزد برگزار شد.

گزارش تصویری بازدید استاندار یزد از نمایشگاه توانمندی های شهرستان مهریز

2019 02 05
استاندار یزد با حضور در نمایشگاه توانمندی های شهرستان مهریز از دستاوردهای تولیدی،صنعتی،کشاورزی و فرهنگی این منطقه بازدید کرد.
با حضور استاندار یزد؛

پروژه‌های شهرستان ابرکوه افتتاح شد

2019 02 03
با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد پروژه‌های شهرستان ابرکوه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با اعتباری معادل ۵۷۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال ۴۱۲ نفر به بهره برداری رسید.

گزارش تصویری نشست خبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

2019 02 03
"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد در جمع اهالی رسانه استان حضور یافت و در پاسخ به سوالات خبرنگاران تعداد و میزان اعتبار پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال را تشریح کرد.
استاندار یزد تأکید کرد:

ضرورت تبیین دستاوردها ‌و اهداف انقلاب و بازگویی آنها به نسل جوان

2019 02 02
استاندار یزد در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در آموزشگاه شهید جهانی بهمن ابرکوه بر ضرورت تبیین دستاوردها، ‌آرمان ها و اهداف انقلاب و بازگویی آنها به نسل جوان تاکید کرد.

ادای احترام استاندار یزد به شهدای شهرستان ابرکوه

2019 02 02
"‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد در ابتدای ورود به شهرستان ابرکوه با حضور در روضه الشهدای ابرکوه با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
معاون عمرانی استاندار یزد:

هدف اصلی بازآفرینی،توانمند سازی محلات شهر است/فعالیت استان بر مبنای الگویی واحد در محلات

2019 01 30
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اجرای موفق طرح بازآفرینی شهری را وابسته به فعالیت استان بر مبنای دستور العمل و الگویی واحد در محلات دانست و بیان کرد:هدف اصلی بازآفرینی توانمند سازی محلات شهر است.
استاندار یزد:

بازآفرینی،رویکردی موثر در پایداری شهری است/احساس مسئولیت نسبت به عناصر هویت بخش

2019 01 30
«محمدعلی طالبی» با اشاره به احساس مسئولیت نسبت به عناصر هویت بخش از جمله محلات و بافت تاریخی گفت:بازآفرینی ،رویکردی موثر در پایداری شهری است.
معاون عمراني استاندار يزد:

همزمان با دهه فجر 722 پروژه در استان افتتاح مي شود/ایجاد 3 هزار و 945 فرصت شغلی

2019 01 30
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از افتتاح 722 پروژه با 3 هزار و 945 فرصت شغلی همزمان با دهه فجر و بلوغ انقلاب اسلامي ايران در حوزه هاي زيرساخت عمراني،كشاورزي،بهداشت و درمان،آموزشي، فرهنگي،گردشگري و ورزشي در سطح استان خبر داد.

ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به استان یزد

2019 01 29
"‌علی اکبر صالحی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران وارد استان یزد شد و مورد استقبال "محمدعلی طالبی" استاندار یزد قرار گرفت.

كارگاه زيربنايي

2019 01 24

تأكيد مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري بر تدوين برنامه پنج ‌ساله دهياري‌هاي منتخب

2019 01 24
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد در نشست بخشداران استان بر تدوين برنامه پنج ساله دهياري هاي منتخب تاكيد كرد.

بازدید معاونان استاندار از سایت جدید نمایشگاه بین المللی یزد

2019 01 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل حوزه از سایت جدید نمایشگاه بین المللی یزد واقع در جاده کمربندی بازدید کردند و در این بازدید بر تسریع اجرای این پروژه با رعایت دقیق اصول فنی و فراهم نمودن زیرساخت ها‌ی لازم تاکیید شد.
استاندار یزد:

محیط زیست یکی از الزامات اصلی برای توسعه ‌استان است/ ضرورت پاسخگویی به مردم و مسئولیت پذیری دستگاه‌ها در حوزه حفاظت از محیط زیست

2019 01 21
استاندار یزد در کارگروه کاهش آلودگی هوا و مقابله با پدیده گرد و غبار استان با بیان اینکه محیط زیست یکی از الزامات اصلی ما برای فرآیند توسعه استان است، بر ضرورت پاسخگویی به مردم و مسئولیت پذیری دستگاه‌ها در حوزه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

بازآفريني شهري با مشاركت مردم به نتيجه مطلوب مي رسد

2019 01 16
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: طرح بازآفريني شهري با هماهنگي و مشاركت مردم به نتيجه مطلوب خواهد رسيد.
معاون عمراني استاندار يزد:

ورود جدي شهرداري ها بر مديريت پسماند در سطح استان/ حفاظت از محيط زیست به فرهنگ عمومي تبديل شود

2019 01 12
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد بر تبديل حفاظت از محيط زيست به فرهنگ عمومي اشاره و همگرايي دستگاه هاي اجرايي و ورود جدي شهرداري ها در مديريت و ساماندهي پسماندهای صنعتی و غیر صنعتی استان را خواستار شد.
معاون عمراني استاندار يزد:

عملكرد جزيره اي استان را از هدف طرح بازآفريني شهري دور مي سازد

2019 01 07
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر همكاري نهادها و دستگاه های مختلف در محورهاي مشخص شده براي تحقق يك نتيجه واحد بيان كرد:عملكرد جزيره اي، دستگاه هاي اجرايي استان را از هدف طرح بازآفريني شهري دور مي سازد.
در شوراي فني استان يزد مطرح شد؛

توجه به كارگروه هاي استاني و بهره برداري از ظرفيت هاي قانوني بودجه در جذب اعتبار

2019 01 07
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر بهره برداري از ظرفيت هاي قانوني بودجه در جذب اعتبار؛توجه بيشتر مديران دستگاه هاي اجرايي به کارگروه های استانی را خواستار شد.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان

2019 01 06
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد بازدید کرد.
استاندار يزد:

مسير توسعه استان نيازمند بازنگري و برنامه ريزي اثربخش است

2019 01 06
استاندار يزد با تاكيد بر فعال سازي قابليت هاي مختلف شوراي برنامه ريزي و توسعه گفت: مسير توسعه استان نيازمند مرور،بازنگري و برنامه ريزي اثربخش است.
معاون عمراني استاندار يزد:

تمركز بر معرفي اثرگذار جاذبه هاي گردشگري/تقويم همايش و جشنواره هاي استان يزد تدوين مي شود

2019 01 03
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد بر تمركز نسبت به معرفي جامع و اثرگذار جاذبه هاي گردشگري در بخش هاي مختلف تاكيد و بيان كرد:تقويم همايش و جشنواره هاي استان يزد براي سال آينده تا پايان بهمن ماه تدوين مي شود.
در نشست خبري معاون عمراني استانداري يزد؛

گزارش مربوط به فعاليت حوزه حمل و نقل استان با محوريت دستگاه هاي اجرايي موثر تشريح شد

2019 01 02
گزارش مربوط به فعاليت استان در حوزه حمل و نقل و راه با محوريت دستگاه هاي اجرايي از جمله راه و شهرسازي،راهداري و حمل و نقل جاده اي،فرودگاه،راه آهن و شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل استان در نشست خبري معاون عمراني استانداري يزد تشريح شد.

كاهش 60 درصدي متوفيان راكب و سرنشين موتورسيكلت در استان يزد

2019 01 02
مديركل دفتر فني،امور عمراني و حمل و نقل و ترافيك استانداري يزد گفت:در تصادفات درونشهري مربوط به هشت ماهه ابتداي سال جاري در استان آمار متوفيان راكب و سرنشين موتورسيكلت نسبت به مدت مشابه با كاهش 21/2درصدي روبرو شده است.

گزيده اي از نشست خبري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با اصحاب رسانه

2019 01 01
در نشست خبری معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری يزد و دستگاه هاي اجرايي عضو شوراي حمل و نقل استان با اصحاب رسانه، برنامه هاي عمراني دهه فجر، وضعيت موجود حمل و نقل، راه ها و پروژه هاي ويژه استان در اين حوزه تشريح شد.

پروژه آبرساني به شهر خضرآباد تا پايان دي ماه به اتمام مي رسد

2018 12 31
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در بازديد ميداني از روند اجرايي پروژه آبرساني به شهر خضر آباد، از اتمام اين پروژه تا پايان دي ماه سال جاري خبر داد.
با تاکید بر گردشگری پایدار؛

طرح جامع اکو کمپ های کویری یزد بررسی شد

2018 12 30
اولین جلسه بررسی طرح جامع اکو کمپ های کویری یزد با حضور « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.
در جلسه با شهرداران استان يزد مطرح شد؛

تهاتر بدهی شهرداری ها با دستگاه های اجرایی ظرفیت اعتبارات استان را تقویت می کند

2018 12 30
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در جلسه با شهرداران شهرهای استان بر تلاش شهرداری ها برای مشخص شدن وضعیت بدهی و طلب از دستگاه های اجرایی و بدهی به پیمانکاران تاکید و مطرح کرد: تهاتر بدهی شهرداری ها با دستگاه های اجرایی ظرفیت اعتبارات استان را تقویت می کند.
معاون عمراني استانداري يزد تاكيد كرد:

فراهم سازي زمينه بهره برداري از كنارگذر زارچ- اشكذر تا بهمن ماه سال جاري

2018 12 30
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد به همگرايي دستگاه هاي اجرايي متولي و پيمانكار پروژه در فراهم سازي زمينه تكميل و بهره برداري از كنارگذر زارچ-اشكذر تا بهمن ماه سال جاري تاكيد كرد.
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛‌

نمایشگاه ماشین آلات امدادی در یزد ‌افتتاح شد

2018 12 27
نمایشگاه ماشین آلات امدادی و عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در صحن ‌بقعه متبرکه امامزاده سیدجعفر(‌ع) یزد افتتاح شد.
با حضور معاون عمراني استانداري يزد؛

بازديد از محل ساماندهي پسماندهاي صنعتي و چند پروژه عمراني صورت گرفت

2018 12 27
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از محل در نظر گرفته شده براي ساماندهي پسماندهاي صنعتي و ساختماني در محور يزد-طبس و چند پروژه عمراني و زيرساختي در يزد بازديدكرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد:

مشاركت بخش خصوصي مديريت پسماندهاي صنعتي در استان را سرعت مي بخشد

2018 12 27
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در كارگروه تخصصي پسماند مطرح كرد:برنامه ريزي راهبردي با مشاركت بخش خصوصي مديريت پسماند هاي صنعتي در استان را سرعت مي بخشد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

نمایشگاه ماشین آلات امدادی در یزد برگزار می شود

2018 12 26
مدیرکل مدیریت بحران استانداری از برگزاری نمایشگاه ماشین آلات امدادی و عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به مناسبت گرامیداشت روز مقابله با زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در صحن ‌بقعه متبرکه امامزاده سیدجعفر(‌ع) یزد خبر داد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مطرح کرد:

کسب رتبه برتر استان یزد در برگزاری دوره آموزشی شهرداری ها

2018 12 26
‌مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: با توجه به ارزیابی های ‌انجام شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد موفق به کسب رتبه برتر کشوری در برگزاری دوره آموزشی شهرداری ها و شوراهای اسلامی شده است.
معاون عمرانی استانداری یزد:

مشخصات دقیق بهسازی 96گلزار شهدا در سطح استان شناسایی شود

2018 12 26
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر شناسایی مشخصات دقیق بهسازی 96 گلزار شهدا در سطح استان تاکید و بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها،دهیاری ها،مردمی و خیرین را در تکمیل این پروژه ها موثر دانست.
معاون عمرانی استانداری یزد تاکید کرد:

شفاف سازی و ایجاد فصل مشترک در بهبود حمل و نقل استان

2018 12 22
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت:فصل مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و حمل و نقل بار و مسافر در شهرداری یزد بر مبنای شفاف سازی،تسهیل و بهبود خدمات ایجاد شود.

پیام معاون عمرانی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل

2018 12 16
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز حمل و نقل را گرامی داشت.

پيام تسليت معاون هماهنگي امور عمراني استاندار به مناسبت درگذشت اولين رئيس نظام مهندسي ساختمان

2018 12 13
«محسن صادقيان» معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد به مناسبت درگذشتت «سيداحمد رضوانفر» پيشكسوت و اولين رئيس نظام مهندسي ساختمان استان، پيام تسليتي صادر كرد.

گزارش مشروح برگزاری کارگروه ویژه ساماندهی طرح های نیمه تمام عمرانی کشور در یزد

2018 12 13
در این کارگروه مطرح شد:نگاه ویژه دولت به توان بخش خصوصی و مردم در تکمیل پروژه های عمرانی، توجه به پشتوانه مالی برای اجرایی شدن آزاد راه نطنز-انار در بودجه 98، جلوگیری از تعریف پروژه های جدید و حرکت دولت به سمت منطقی شدن قیمت ها
نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي:

واگذاري پروژه هاي دولت به بخش خصوصي راهكاري موثر در مقابله با تحريم ها است

2018 12 13
نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي واگذاري پروژه هاي نيمه تمام عمراني دولت به بخش خصوصي را راهكاري موثر در مقابله با تحريم ها و بهبود شرايط اقتصادي كشور مطرح كرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد:

شاخص هاي توزيع اعتبارات استاني نيازمند بازنگري است/ ايجاد مفاهيم مشترك نسبت به واگذاري پروژه ها

2018 12 13
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با تاكيد بر بازنگري شاخص هاي توزيع اعتبارات استاني مطرح كرد: در واگذاري طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام به بخش خصوصي نيازمند ايجاد مفاهيم و گفتمان مشترك درسطح ملي هستيم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خواستار شد:

ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی جامع نقاط حادثه‌خیز استان

2018 12 12
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در شورای هماهنگی ترافیک استان خواستار تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی جامع از تصادفات درون شهری و برون شهری و نقاط حادثه خیز استان بر بستر ‌GPS و GIS شد.
با حضور نائب رئيس كميسيون عمران مجلس؛

كارگروه ويژه ساماندهي طرح هاي نيمه تمام عمراني كشور در يزد برگزار شد

2018 12 12
كارگروه ويژه ساماندهي طرح هاي نيمه تمام عمراني كشور با رويكرد ايجاد گفتمان مشترك و تقويت زمينه هاي موثر در واگذاري و جذب مشاركت بخش خصوصي به میزبانی استان يزد برگزار شد.