اخبار


گزارش تصويري بازديد معاونين استاندار يزد از پروژه هاي نيمه تمام ورزشي

2018 07 29
معاون هماهنگي امور عمراني و معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد از پروژه هاي نيمه تمام ورزشي استان و محل تمرين چند رشته ورزشي بازديد كردند.
استاندار يزد خواستار شد:

بهره مندسازي استان از ظرفيت هاي قانوني و مسئوليت اجتماعي بخش خصوصي در بازيابي وضعيت فوتبال

2018 07 29
«محمود زماني قمي» به نقش ورزش پرطرفدار فوتبال در نشاط اجتماعي اشاره و بهره مندسازي استان از ظرفيت هاي قانوني و مسئوليت اجتماعي بخش خصوصي در امر ورزش براي تقویت رشته فوتبال را خواستار شد.

نشست هماهنگی روكش آسفالت بلوار شهيد دشتی يزد

2018 07 28
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مديركل دفتر فنی، امور حمل و نقل و ترافيک استانداری، شهردار حميديا و مشاور طرح، نشستی در رابطه با روكش آسفالت بلوار شهيد دشتی يزد در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد

2018 07 28
هم زمان با هفته ملی مهارت مدیرکل پدافند غیرعامل به همراه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای شماره ‌یک پسران و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران استان بازدید کردند.

اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی شهر مهریز

2018 07 24
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ضمن حضور در شهرستان مهریز و پیگیری طرح های مدیریت بحران، از پروژه در حال اجرای تکمیل جداسازی آب فضای سبز شهر مهریز از آب شرب بازدید کرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري:

از هيچ ايده اي در راستاي مقابله با بحران كم آبي استان نمي‌گذريم

2018 07 22
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در نشست كارگروه سازگاري با كم آبي استان تاكيد كرد: لازم است تمامی راهکارها در حوزه مديريت مصرف آب به صورت یک بسته کامل راهبردي درنظر گرفته شود تا بتوانيم با استفاده بهينه از منابع موجود آب از بحران كم آبي در استان عبور كنيم.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري بيان كرد:

راه اندازي سامانه توليد و جابه‌جايي بار در كشور زمينه ساز شفافيت و رعايت حقوق رانندگان

2018 07 21
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با اشاره به جايگاه جغرافيايي و ارتباطات جاده اي وسيع در استان گفت: راه اندازي سامانه توليد و جابه‌جايي بار در كشور زمينه ساز شفافيت و رعايت حقوق رانندگان است و دست دلال ها از اين حوزه خارج مي شود.
معاون وزير راه و شهرسازي:

استان يزد از جايگاه ارتباطي شاخصي در زمينه حمل و نقل كشوري برخوردار است

2018 07 21
معاون وزير راه و شهرسازي در آئين تكريم و معارفه مديران كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد با اشاره به جابه‌جايي سالانه 600 ميليون تن كالا در جاده هاي كشور از اختصاص بيمه تكميلي براي جمعيت قابل توجه‌اي از رانندگان و خانواده هاي آنها خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

‌سیاست دولت ایجاد رضایت مردم و رفاه اجتماعی است

2018 07 21
عملیات گاز رسانی به دهستان های شیرکوه و میانکوه تفت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، ‌فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان در روستای ده بالا برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

زیرساخت‌های سازگاری با شرایط کم‌آبی در استان فراهم شود

2018 07 19
مدیرکل مدیریت بحران استانداری در کارگاه تخصصی آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گفت: لازم است زیرساخت‌های سازگاری با شرایط کم آبی در استان فراهم شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

سند آموزش مدیریت بحران استان تدوین شده است

2018 07 18
مدیرکل مدیریت بحران استانداری در جمع خبرنگاران ‌استان با بیان اینکه سند آموزش مدیریت بحران استان تدوین شده است، ‌گفت: این سند به عنوان الگو در اختیار سازمان مدیریت بحران کشور و سایر استانها نیز قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری:

جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی یزد به صورت جدی در حال اجراست

2018 07 18
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری در جمع خبرنگاران استان ‌گفت: طرح جداسازی آب فضای سبز از آب مصرفی و آشامیدنی شهر یزد به صورت جدی در حال اجراست.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری خبر داد:‌

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های اشتغال روستایی در استان یزد

2018 07 18
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در جمع خبرنگاران استان از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال روستایی در استان یزد خبر داد.
‌مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خواستار شد:‌

هوشمندسازی شهرها برای کاهش مراجعات مردم به شهرداری ها

2018 07 18
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در جمع خبرنگاران استان گفت: بر این عقیده هستیم ‌که با هوشمندسازی شهرها می توانیم مراجعه مردم به شهرداری ها را به حداقل برسانیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌مطرح کرد:‌

طرح بازآفرینی شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دو اولویت مهم دولت تدبیر و امید

2018 07 17
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست خبری با اهالی رسانه استان از اختصاص ٤٠ درصد اعتبارات امسال برای اشتغال زایی خبر داد و گفت: طرح بازآفرینی شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی د‌و اولویت مهم دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان در حوزه عمرانی است.
استاندار یزد:

استان یزد ‌به قطب تولید نساجی کشور تبدیل شود

2018 07 17
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دوباره صنعت باقدمت نساجی در استان را احیا نماییم، خواستار تبدیل شدن یزد ‌به قطب تولید نساجی کشور شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان:

از ایده شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه مدیریت مصرف آب حمایت می کنیم

2018 07 17
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای مدیریت مصرف آب استفاده کنیم، گفت: طرح‌های مورد تائید، قطعاً مورد حمایت قرار می‌گیرد.

آسیب پذیری مرکز PC یزد مورد ارزیابی قرار گرفت

2018 07 16
مدیرکل مدیریت بحران به همراه مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با حضور در مرکز pc آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه استان

2018 07 14
شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار یزد و با حضور معاونان استاندار و اعضای شورا برگزار شد.
به ریاست استاندار یزد؛

شورای اداری استان برگزار شد

2018 07 12
شورای اداری استان به ریاست استاندار یزد و با حضور ‌نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان استان در تالار کوثر استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از واحد ماشین سازی مهریز بازدید کرد

2018 07 11
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان از واحد ماشین سازی شاهین مهریز دارای خط مونتاژ وانت بارهای ۱۳۰۰ سی سی بازدید کردند.
استاندار یزد:

زیباسازی فضای شهر یزد لازمه توسعه گردشگری خارجی است

2018 07 11
استاندار یزد ‌در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: آنچه که می‌تواند گردشگری به ویژه گردشگری خارجی را در یزد به عنوان شهر میراث جهانی توسعه دهد، زیباسازی و بهبود مبلمان و فضای شهری است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري:

تحقق اهداف بازآفريني شهری مستلزم رویکردی واحد و برنامه‌ریزی مدون است

2018 07 10
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با بيان اينكه تحقق اهداف بازآفريني شهری، مستلزم رویکردی واحد و برنامه‌ریزی مدون در استان است بر تسريع در روند آغازبه‌كار پروژه بازآفريني شهري تأكيد كرد.

پيام تسليت معاون هماهنگي امور عمراني استانداري

2018 07 10
«محسن صادقيان» معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در پيامي درگذشت زنده ياد «محمود توحيدفر» از جهادگران و متخصصان فعال در حوزه عمراني استان را تسليت گفت.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

‌هدف از تشكيل شركت‌های تعاونی دهياری ها مشاركت آنها در حوزه های عمرانی و خدماتی است

2018 07 10
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با بیان اینکه ‌هدف از تشكيل شركت‌های تعاونی دهياری ها، مشاركت دهیاری ها در حوزه های عمرانی و خدماتی است بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی شركت تعاونی دهياری ها تاکید کرد.
استاندار يزد در همايش روز دهياري و شهرداري:

انتخاب اعضای شوراها و دهیاران از بین مردم یکی از افتخارات نظام در تأیید مردم‌سالاری است

2018 07 07
استاندار يزد با بيان اينكه انتخاب اعضای شوراهاي شهر و روستا و دهیاران از بین مردم یکی از افتخارات نظام در تأیید مردم‌سالاری ديني است، گفت: زنجیره مدیریت در کشور زمانی تکمیل می‌شود که کار مدیریت و نظارت بر امور از سوي مردم آغاز شود.
مدیرکل مدیرت بحران استان:

طرح اطفاي حریق جنگلها و مراتع عملیاتی شود

2018 07 05
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست کارگروه اطفاي حریق استان بر ضرورت عملیاتی شدن طرح جامع مقابله و اطفاي حریق در جنگل ها و مراتع استان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

‌برای حل مشكلات و موانع نياز به تعامل و همكاری بين بخشی است

2018 07 05
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست هماهنگی انجام عمليات عمرانی جاده سيروس آباد بافق گفت: برای حل مشكلات و ‌رفع موانع در استان نياز به تعامل و همكاری بين بخشی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد:

‌ضرورت هم افزایی و هم اندیشی دستگاه های استان برای رفع مشکلات محیط زیست و مواد آلاینده

2018 07 03
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه استفاده از طرح آمایش سرزمین استان ضروری است، ‌بر هم افزایی و هم اندیشی دستگاه های استان برای رفع مشکلا‌ت زیست محیطی، مواد آلاینده و آب ‌تاکید کرد.
با هدف تقويت ساختار حمل و نقل عمومي؛

اجراي طرح اتوبوس هاي پرسرعت در يزد به تصويب رسيد

2018 07 03
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از مطالعات انجام شده و تصويب طرح اتوبوس هاي پرسرعت(BRT) شهر يزد با هدف تقويت ساختار حمل و نقل عمومي در قالب اجراي طرح سوم در مسير ترمينال مسافربري به فضاي سبز خبر داد.

800 معتکف آموزش های مدیریت بحران را فرا گرفتند

2018 07 03
مديركل مديريت بحران استان گفت: 800 نفر از معتکفین با برنامه ریزی هاي انجام شده، آموزش های امدادی و آمادگی در شرایط بحرانی را فرا گرفتند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

یزد در دو حوزه گردشگری و میراث فرهنگی پیشتاز باشد

2018 07 03
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به ثبت یزد به عنوان شهر جهانی گفت: ‌لازم است استان يزد در بحث ميراث فرهنگي مركز تبادلات داخلي و خارجي قرار گيرد و در هر دو شاخص گردشگري و استانداردهاي علمي ميراث فرهنگي در کشور پیشتاز باشد.
با حضور استاندار يزد؛

مراسم بزرگداشت سومين شهيد محراب برگزار شد

2018 07 02
مراسم بزرگداشت و سالگرد شهادت سومين شهيد محراب حضرت آيت‌الله شهيد صدوقي(ره) و سالگرد هجرت امام جمعه فقيد يزد «حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي صدوقي» با حضور استاندار يزد و معاونان استاندار در مسجد روضه محمديه برگزار شد.
استاندار یزد:

دولت توجه ویژه ای به خدمت رسانی در رو‌ستاها داشته است

2018 06 30
‌استاندار یزد در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان مهریز گفت: ‌دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها داشته و در رابطه با زیرساخت های روستاها و خدمت رسانی به روستاییان اقدامات شایسته ای انجام داده است.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از اداره کل پدافند غیر عامل استان

2018 06 29
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از اداره کل پدافند غیرعامل استان بازدید و از فعالیت‌های این اداره‌کل قدردانی کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌خواستار شد:

تلاش تمام دستگاه‌های استان برای تامین آب آشامیدنی مردم

2018 06 28
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید براینکه تامین امنیت خط انتقال آب در اولویت اول مدیریت ارشد استان است، از دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای تامین آب شرب مردم تلاش کنند.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري:

تسهيل در امور حمل و نقل شهري زمينه ساز رشد و توسعه صنعت گردشگري است

2018 06 27
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد گفت: تسهيل در امور حمل و نقل شهري علاوه بر حل مشكلات ترافيكي و كاهش آلودگي هوا، زمينه ساز رشد و توسعه صنعت گردشگري است.
معاون هماهنگي امورعمراني استانداري:

شوراي فنّي استان به مسئله مديريت مصرف آب در پروژه هاي عمراني ورود پيدا كند

2018 06 26
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد بر بهره مندي از ظرفيت هاي بومي در پروژه هاي عمراني و رسيدگي به مشكلات مسكن مهر شهرستان هاي اشكذر و ابركوه تاكيد كرد و ورود شوراي فنّي استان به مسئله مديريت مصرف آب در پروژه هاي عمراني و توليد مصالح ساختماني را خواستار شد.
به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

نشست بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان استان برگزار شد

2018 06 26
جلسه بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا و بار برون شهری و حمل و نقل مسافر درون شهری استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار و در این رابطه تصمیمات لازم گرفته شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري:

دولت تدبير و اميد توجه ويژه اي به توسعه روستايي داشته است

2018 06 25
مراسم توديع و تكريم مديركل سابق و معارفه مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد برگزار شد.
استاندار یزد تاكيد كرد:

در راستای احیای اهداف اصيل انقلاب گام‌های اساسی برداشته شود

2018 06 24
استاندار يزد در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با بيان اينكه در شرایط کنونی باید توجه داشته باشیم تا برای اداره جامعه از هدف‌های اصلی انقلاب اسلامي دور نشویم، بر برداشتن گام‌هاي اساسي در راستای احیای اهداف اصيل انقلاب تاكيد كرد.
با حضور معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهور؛

كاشي تانيا سرام گاريزات افتتاح شد

2018 06 23
شركت كاشي تانيا سرام با اشتغال‌زايي 65 نفر به طور مستقيم و بيش از 200 نفر به صورت غيرمستقيم و توليد كاشي آنتي باكتريال با حضور معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهوري، استاندار يزد و معاونان استاندار در بخش گاريزات و كهدوييه شهرستان تفت افتتاح شد.
استاندار يزد:

بهره مندی از ظرفيت ١٩ خوشه صنعتی و صنفی استان در اشتغالزايی خُرد و روستايی/ جذب اعتبارات در حوزه اقتصاد با جديت در حال پيگيری است

2018 06 23
«محمود زماني قمي» در کارگروه تخصصی اشتغال استان با تاكيد بر بهره مندی از ظرفيت ١٩ خوشه صنعتي و صنفي استان به ويژه در زمينه اشتغالزايي خُرد و روستايي گفت: جذب اعتبارات در حوزه اقتصاد با جديت در حال پيگيري است.
معاون توسعه روستايی و مناطق محروم ريیس جمهوری:

حفظ وحدت ملی و گره گشايی از كار مردم مسئوليت مهم تمام بخش های كشور است/ حمايت ويژه دولت از توسعه مناطق محروم و اشتغالزايی روستايي

2018 06 23
«سيدابوالفضل رضوي» با اشاره به حمايت ويژه و ارائه تسهيلات دولت مبني بر توسعه مناطق محروم و اشتغالزايي روستايي بيان كرد: حفظ وحدت ملي و گره گشايي از كار مردم به ويژه در زمينه اشتغال، مسئوليت مهم تمام بخش هاي كشور است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مطرح كرد:

ضرورت مديريت منابع با توجه به رشد روزافزون نيازها و انتظارات

2018 06 20
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در نشست بررسي پروژه‌هاي عمراني شهرستان خاتم بر ضرورت مديريت منابع با توجه به رشد روزافزون نيازها و انتظارات تاكيد كرد.

انتصاب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری

2018 06 20
استاندار یزد در حکمی «محمود زارع رشکوییه» را به سمت مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد منصوب کرد.

مدیرکل دفتر فنّی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب شد

2018 06 20
استاندار یزد در حکمی «بهروز شهابی زاد» را به سمت مدیرکل دفتر فنّی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد منصوب کرد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خبر داد:

اجراي طرح ترسيب كربن در بخش مركزي شهرستان يزد در آينده اي نزديك

2018 06 20
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد از اجراي طرح ترسيب كربن در بخش مركزي يزد در آينده اي نزديك خبر داد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تاكيد كرد:

بازآفريني شهري راهي براي توسعه پايدار

2018 06 19
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در نشست كارگروه مسكن جوانان تاكيد كرد: بازآفريني شهري راهي براي توسعه پايدار شهري است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خواستار شد:

برنامه ريزي براي حركت به سمت تبيين راهكارهاي عملياتي در بازآفريني شهري يزد

2018 06 18
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد توجه به بافت هاي تاريخي و مياني را راه حل مناسبي براي رفع عدم يكپارچگي در شهر دانست و گفت: برنامه ريزي براي حركت به سمت تبيين راهكارهاي عملياتي در بازآفريني شهر يزد يكي از اولويت هاي مهم عمراني در استان است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تاكيد كرد:

اولويت‌بندي طرح‌ها و پروژه‌هاي استان در عمليات اجرايي و تخصيص بودجه

2018 06 17
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد بر اولويت‌بندي طرح‌ها و پروژه‌هاي استان از نظر قرار گرفتن در صف اجرا و تخصيص بودجه تاكيد كرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مطرح كرد:

آغاز عمليات اجرايي پروژه تعريض و مرمّت جاده يزد-خضرآباد

2018 06 17
نشست بررسي پروژه‌هاي عمراني شهرستان اشكذر به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد برگزار و بر اولويت‌بندي اين پروژه‌ها و تسريع در عمليات اجرايي آنها تاكيد شد.

ضرورت توجه دهياران به هزينه‌هاي جاري، عمراني و مديريت منابع

2018 06 14
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد در نشست مشترك بخشداران استان خواستار توجه دهياران به هزينه هاي جاري، عمراني و مديريت منابع مالي شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان مطرح کرد:

‌ضرورت آمادگی دستگاه ها برای گذر از بحران کم آبی

2018 06 12
مدیرکل مدیریت بحران استان در اولین نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تفت بر آمادگی دستگاه های دولتی و خصوصی برای گذر از بحران کم آبی تاکید کرد.

ملاقات مردمی استاندار یزد

2018 06 10
استاندار یزد و معاونان استاندار با تعدادی از مردم و مراجعان به استانداری ملاقات کردند، ‌از مسائل آنها مطلع شدند و دستورات لازم برای حل مشکلات مردم صادر شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خبر داد:

واگذاري 5 دستگاه بيل مكانيكي به دهياري‌ها و شركت تعاوني دهياري‌هاي استان

2018 06 10
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد از واگذاري 5 دستگاه بيل مكانيكي به دهياري‌ها و شركت تعاوني دهياري‌هاي استان در آينده نزديك خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

‌توانمندی های استان در جشنواره هفته یزد معرفی شود

2018 06 10
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست برنامه ریزی برگزاری جشنواره هفته یزد خواستار شد: ‌در هفته یزد شهر میراث جهانی، توانمندی های استان در حوزه های مختلف به مردم ‌معرفی شود.

حضور حماسی و باصلابت مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی روز جهانی قدس

2018 06 08
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، ‌استاندار یزد، ‌معاونان استاندار ‌و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دارالعباده یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

پروژه ها به گونه ای تعریف شوند که دستاوردی برای استان داشته باشند

2018 06 02
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خواست: ‌پروژه ها در سال جاری به گونه ای هدفمند تعریف شوند که دستاوردی برای استان داشته باشند و به توسعه استان کمک کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:

‌تصویب پروژه قطار حومه شهری استان یزد

2018 05 31
پروژه قطار حومه شهرهای یزد در ‌نشست شورای ترافیک استان تصویب شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مطرح کرد:

‌‌‌ضرورت ايجاد زيرساخت‌های گردشگری در راستای رشد اقتصادی روستاها

2018 05 31
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در نشست كميته نظارت بر تسهيلات دهياری ها ايجاد زيرساخت‌ها و فراهم نمودن امكانات گردشگری در راستای رشد اقتصادی روستاها را امری ضروری دانست.

مجمع نمایندگان استان یزد برگزار شد

2018 05 31
نشست مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به ریاست استاندار یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار‌ی:

‌روند آماده سازی زیرساخت های نمایشگاه بین المللی یزد تسهیل شود

2018 05 31
نشست كميته آماده‌سازی زيرساخت‌های شركت نمايشگاه‌های تجاری و بين‌المللی استان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌‌خواستار شد:

تسریع در پروژه فاضلاب شهری اردکان

2018 05 30
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر اردکان گفت: لازم است پروژه فاضلاب شهری اردكان و تصفيه آن هرچه سریع تر عملياتی و اجرايی گردد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

‌پروژه های عمرانی دهیاری ها به شرکت تعاونی دهیاری ها واگذار شود

2018 05 30
با حضور مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری یزد وضعيت شركت تعاونی دهياری ‌های بخش زارچ شهرستان يزد بررسی شد.

رويداد هفتمين كنفرانس جهانی ايستگاه‌های آينده راه‌آهن در یزد برگزار می شود

2018 05 29
به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نشست هم‌انديشی برگزاری هفتمين كنفرانس جهانی ايستگاه‌هاي آينده راه‌آهن برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد تاكيد كرد:

بهره مندي از ايده هاي مختلف در تقويت و سرعت بخشي به تهيه طرح جامع پسماند شهري

2018 05 28
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با اشاره به جايگاه مهم برنامه ريزي و هدفگذاري در پيشبرد اهداف مطرح كرد:بهره مندي از ايده ها و آشنايي با نگاه هاي مختلف در تقويت و سرعت بخشي به تهيه طرح جامع پسماند شهري موثر و كاربردي است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

پروژه های استان هدفمند و برنامه محور تعریف شود

2018 05 27
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأكيد بر هدفمند و برنامه‌ محور بودن پروژه‌های استان، خواستار تسريع در توزيع اعتبارات استاني در سال جاری شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مطرح کرد:

ظرفیت بالای استان یزد برای تولید دانش به منظور کیفی سازی کالاها

2018 05 27
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست هیئت اُمنای کانون کارآفرینی استان به ظرفیت بالای یزد برای تولید دانش به منظور کیفی سازی کالاها اشاره کرد و گفت: استان یزد همچنین پتانسیل تشکیل تشکل های بازاریاب حرفه ای را دارد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

تهیه و تدوین طرح آمایش عشایر استان ضروری است

2018 05 27
مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری یزد در نشست شورای عشایری استان خواستار تهيه و تدوين طرح آمايش عشاير استان شد و انجام اين‌كار را دستيابی به استراتژی موردنياز در مسیر توسعه عشاير استان دانست.

جلسه بررسی نحوه بهسازی جاده يزد-فولاد آلياژی برگزار شد

2018 05 26
در نشستی به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداری یزد نحوه بهسازی جاده یزد-فولاد آلیاژی برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود

2018 05 25
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشستی که به منظور رسیدگی به مشکلات رانندگان استان برگزار شد، گفت: هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود و مسئولان استان نیز با جدّیت به دنبال رفع این مشکلات هستند.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراها عنوان کرد:

تجمیع سرمایه و اعتبارات دهیاری‌ها يكي از راه‌هاي كمك به ایجاد اشتغال پايدار روستايي

2018 05 24
نشست بررسي وضعيت شركت تعاوني دهياري‌هاي بخش مركزي يزد با ریاست مديركل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداری و با حضور سایر اعضاء برگزار شد.
به منظور رسیدگی به مشکلات رانندگان استان:

نشست مشترک کانون صنفی رانندگان و مسئولان استان برگزار شد

2018 05 24
نشست مشترک کانون و انجمن صنفی رانندگان و مسئولان استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در محل دفتر این معاونت تشکیل شد.
با حضور مردم و مسئولان استان؛

مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شد

2018 05 24
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مردم و مسئولان استان مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز ملّی مقاومت، ایثار و پیروزی در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار شد.
به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد صورت پذیرفت:

برگزاری نشست كارگروه استاني نظارت بر مراكز معاينه فني

2018 05 24
كارگروه نظارت بر مراكز معاينه فني به رياست معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار و با حضور دبير شوراي هماهنگي ترافيك استان، مسئولین شهرداري يزد، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندارد، پلیس راهور و حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

مشارکت مردم پویایی کسب و کار روستایی را به دنبال دارد

2018 05 23
"محمد یارمند" در همایش آموزشی نخبگان کسب و کار که به همّت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم پویایی و فعال تر شدن محیط کسب و کار روستایی را به دنبال دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

امروز پایه قدرت جوامع به دانش است/ تصمیم گیری در حوزه کسب و کار در دولت تدبیر و امید بهبود یافته است

2018 05 23
"علی زینی وند" در همایش آموزشی نخبگان کسب و کار که به همّت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه در ایجاد اشتغال و توسعه باید به ظرفیت روستاها، بانوان و جوانان استان توجه ویژه داشته باشیم، گفت: در دولت تدبیر و امید تصمیم گیری در حوزه کسب و کار بهبود یافته است.

دستگاه های امدادی برای مقابله با بحران کم آبی آماده می شوند

2018 05 23
اولین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی مدیریت بحران استان یزد با موضوع برنامه ریزی جهت آمادگی دستگاه های امدادی برای مقابله با بحران کم آبی، با حضور مدیرکل مدیریت بحران ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و اعضای این کارگروه در سالن جلسات جمعیت هلال احمر یزد تشکیل شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

200 هزار نفر در سال 97 آموزش مدیریت بحران می بینند

2018 05 17
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست رابطین آموزشی دستگاه های استان، از برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با مدیریت بحران برای 200 هزار نفر از شهروندان استان یزد خبر داد.
مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری مطرح کرد:

نهادسازی و تغيير نگرش دو عامل مهم در ايجاد توسعه

2018 05 17
با همكاری دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری يزد و شركت تمدن پويا همایشی با عنوان ‌آينده‌پژوهی و مدل‌های كسب و كار روستايی برگزار شد.

مشکلات مسکن مهر اشکذر بررسی شد

2018 05 16
نشست بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر اشکذر با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از مسئولین مرتبط با این موضوع برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

شهرداری‌های استان برای مصرف بهینه آب برنامه ارائه کنند

2018 05 16
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خواستار ارائه برنامه توسط شهرداری‌ها برای مصرف بهینه از آب بر اساس دو معیار جداسازی آب فضای سبز از آب شرب و همچنین بازچرخانی آب‌های خاکستری شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراها:

رمز موفقيت شوراها همراهي و مشاركت مردم است

2018 05 15
همايش شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان خاتم با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراها، فرماندار خاتم، سرپرست بخشداري مركزي خاتم، شهرداران، اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا، دهياران و جمعي از مسئولان و مديران اين شهرستان برگزار شد.

برگزاری نشست مديران‌كل دفاتر امور روستايي و شوراهاي استانداري‌هاي كشور

2018 05 14
نشست مشترك مديران‌كل دفاتر امور روستايي و شوراهاي استانداري‌هاي سراسر كشور برگزار شد.

نشست هماهنگی پروژه آزاد راه اردکان-مهریز برگزار شد

2018 05 12
نشست هماهنگی پروژه آزاده راه اردکان-مهریز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد خبر داد:

نظارت مستمر و نظام مند بر نحوه فعالیت شرکت تعاونی دهیاری ها

2018 05 09
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از نظارت بر عملكرد شركت‌هاي تعاوني دهياري‌ها بصورت مستمر و نظام‌مند خبر داد.

آغاز عمليات مرمت و احياي خانه تاريخي "حاجي بابايي" اله‌آباد بخش زارچ

2018 05 08
عمليات مرمت و بازسازي خانه تاريخي حاجي بابايي در روستاي اله‌آباد بخش زارچ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، فرماندار یزد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولین محلی آغاز شد.
معاون استاندار یزد:

نیازمند همکاری شوراها در رفع مشکلات حوزه آب و اشتغال هستیم

2018 05 03
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه آب و اشتغال دو الویت اساسی دولت در استان یزد است، گفت: برای رفع مشکلات این دو حوزه نیازمند همکاری و مشارکت شوراها هستیم.
استاندار :

تصمیم شورای برنامه ریزی یزد متناسب با اهداف دولت باشد

2018 05 01
محمود زمانی قمی روزسه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه یزد گفت: تصمیم شورای برنامه ریزی و توسعه باید با جهت گیری های دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در روستاها و مناطق محروم استان همخوانی داشته باشد.

شورای هماهنگی آب یزد، اصفهان و چهارمحال تشکیل شد

2018 05 01
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: شورای هماهنگی و هم اندیشی در حوزه آب استانهای چهارمحال و بختیاری ، اصفهان و یزد با تشکیل نخستین جلسه در شهرکرد آغاز شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

استان یزد در زمینه آموزش مدیریت بحران پیشتاز است

2018 04 29
مدیر کل مدیریت بحران استان یزد در جمع روسا و معاونین جمعیت هلال احمر استان های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد، از پیشتازی استان یزد در زمینه آموزش مدیریت بحران خبر داد‌.

نشست هم‌اندیشی اصحاب قلم و رسانه باهدف ترويج فرهنگ مصرف بهينه آب برگزار می‌شود

2018 04 28
سرپرست روابط عمومي استانداري يزد از برگزاري نشست هم‌اندیشی اصحاب قلم و رسانه باهدف ترويج فرهنگ مصرف بهينه آب رأس ساعت 17 روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات كوثر استانداري يزد خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

یزد امروز تشنه تر و بی آب تر از گذشته است

2018 04 26
"محسن صادقیان" در دیدار با نماینده شورای عالی استانهای کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: یزد بی آب و تشنه است اما امروز تشنه تر و بی آب تر از روزهای دیگر می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

مجوز بهره‌برداری و اکتشاف از معادن با کار کارشناسی دقیق و حفظ منافع استان انجام شود

2018 04 26
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست کمیته فنی و تخصصی شورای معادن استان با تأکید بر اجرایی شدن دستورالعمل‌های شورای معادن استان گفت: مجوز بهره‌برداری و اکتشاف از معادن استان با کار کارشناسی دقیق و حفظ منافع استان انجام شود.

روند اجرایی پروژه کمربندی تفت بررسی شد

2018 04 25
در نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان شهرستان روند اجرایی پروژه کمربندی تفت بررسی و بر اجرای دقیق و سریع این پروژه تاکید شد.

تأکید بر بازیافت آب خاکستری از منازل مسکونی و اجرای طرح جداسازی آب شرب و غیر شرب

2018 04 25
نشست بررسی طرح‌های بازیافت و تصفیه آب فاضلاب در منازل مسکونی شهر یزد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، نماینده سازمان نظام‌مهندسی، دفتر فنی استانداری و شهرداری یزد، شرکت آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب شهری برگزار شد.

نشست هماهنگی بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی در یزد برگزار شد

2018 04 24
در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استان در خصوص برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی بحث و تصمیم گیری شد.
معاون عمرانی استانداری یزد:

سامانه یکپارچه مدیریت شهری یزد راه‌اندازی شد

2018 04 23
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت شهری یزد و آغاز ثبت اطلاعات ساختمان‌های بلندمرتبه و مهم در این سامانه خبر داد.

چهارمین نشست کارگروه تخصصی سازگاری باکم آبی استان برگزار شد

2018 04 21
چهارمین نشست کارگروه تخصصی سازگاری باکم آبی استان با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فرماندار یزد، مدیران کل مرتبط با این حوزه و کارشناسان مرتبط تشکیل شد.