اخبار


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

لازمه تحقق شعار سال، همت و تلاش مردم و مسئولان است/ جلسات شورای اداری استان کاربردی‌تر می‌شود

2018 04 04
«علی زینی وند» در نخستین نشست شورای اداری استان با تأکید بر کاربردی‌تر شدن جلسات این شورا به تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: بیش از یک دهه است که از سوی مقام معظم رهبری شعار اقتصادی تعیین می‌شود و امسال هم بر اساس اهمیت چرخه اقتصاد کشور، رهبر فرزانه انقلاب شعار سال را به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند.
معاون اقتصادی استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم تسهيل گري براي جذب ظرفیت‌های خيري در حوزه سلامت

2018 03 28
معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به تحقق شعار سال و نام‌گذاری آن از سوي مقام معظم رهبری اشاره كرد و افزود: این رویکرد فرصت خوبي برای كشور به‌ویژه استان يزد است تا بتوان از ظرفيت و پتانسيل توليد كالاهای مرغوب ايرانی بهره‌مند شد.

گزارش تصويري حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه استانداريزد در مراسم كلنگ زني خانه بهداشت فاطميه

2018 03 27
مراسم كلنگ زني خانه بهداشت فاطميه كه با هزينه خير گرامي علي عسكر خان عسكري كامران ايجاد خواهد شد با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه استانداريزد و فرماندار يزد و جمعي از مسئولان برگزار گرديد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد استاندار:

استان یزد در حمایت از کالای ایرانی، الگوی کشور شود

2018 03 27
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد گفت: این استان با توجه به ظرفیت های بالای تولید انواع کالاهای باکیفیت می تواند در حمایت از کالاهای ایرانی در کشور الگو شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تأکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از مدیران کارآمد و جسور برای برون‌رفت از مشکلات

2018 03 18
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در نشست شورای اداری شهرستان اشکذر؛ بهره‌گیری از مدیران کارآمد، جسور و بادانش را راهکاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات کنونی دانست.
معاون امور اقتصادی استانداری یزد:

چالاك سازي دولت با حمايت از فعاليت بخش خصوصي میسر می شود

2018 03 17
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری يزد با تاكيد بر جايگاه برون سپاري در كشور اظهار داشت: حمايت از فعاليت بخش خصوصي و جذب مشاركت در اجراي فعاليتهاي كلان كشور چالاك سازي دولت را به همراه دارد.

استاندار یزد از شرکت توربین‌های صنعتی غدیر یزد بازدید کرد

2018 03 15
استاندار یزد از بخش‌های مختلف شرکت توربین‌های صنعتی غدیر یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات این شرکت قرار گرفت.
معاون اقتصادی استانداری یزد:

بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید تلاش کنند

2018 03 15
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اقتصادی استان عملکرد خوبی در جذب اعتبارات مربوط به اشتغال داشته‌اند از مدیران بانک‌های عامل خواست تا برای پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید تلاش کنند.
معاون اقتصادی استانداری یزد تأکید کرد:

ضرورت نگاه ویژه نسبت به رفع موانع و توسعه کسب‌وکارهای نوین

2018 03 15
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری یزد بر تشكيل كميته تخصصي جهت رفع موانع کسب‌وکار اينترنتي در استان تأکید كرد و افزود: ديگر دوران سنتي گذشته است و بايد خودمان را با تكنولوژي روز همراه كنيم.
استاندار یزد:

هدف استان در سال آینده صیانت از اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری است/ تصویب 300 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای استان یزد

2018 03 15
استاندار یزد در کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 300 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای استان یزد در وزارت اقتصاد و دارایی مصوب شده است، گفت: هدف مدیریت ارشد استان در سال آینده ایجاد اشتغال جدید، صیانت از اشتغال و جذب سرمایه‌های جدید است.
استاندار یزد:

استان یزد بهشت انرژی خورشیدی کشور است

2018 03 14
استاندار یزد در نشست سرمایه‌گذاری استان با اشاره به ظرفیت‌های یزد برای سرمایه‌گذاری گفت: یکی از این پتانسیل‌ها نعمت تابش نور خورشید در این منطقه جغرافیائی است و استان یزد بهشت انرژی خورشیدی کشور است.
استاندار یزد:

سیاست استان، جذب سرمایه‌گذاری و رفع مشکل سرمایه‌گذاران است

2018 03 14
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان بابیان اینکه تیم اقتصادی استان جنب‌وجوش نسبتاً خوب و مناسبی پیداکرده، گفت: سیاست مدیریت ارشد استان جذب سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

خوراک فرهنگی متناسب با هویت اسلامی و انقلابی برای جامعه فراهم شود

2018 03 13
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خواستار تهیه خوراک فرهنگی متناسب با هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی برای جوانان توسط اصحاب فرهنگ و هنر جامعه شد.
معاون اقتصادی استاندار یزد خواستار شد؛

توجه به انتقال مفاهيم صحيح ايثارگری به نسل جوان جامعه

2018 03 13
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار با تأکید بر اهميت جايگاه ايثارگران در جامعه بيان كرد: مسئله ايثارگري در انقلاب اسلامی ایران را بايد با مفاهيم صحيح به نسل جوان جامعه منتقل كنيم.

استاندار یزد توجه ویژه به مناطق دور از مرکز استان را خواستار شد

2018 03 13
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی استان که در شهرستان بهاباد تشکیل شد؛ خواستار تلاش و توجه ویژه مدیران ارشد به مناطق دور از مرکز استان شد.
معاون اقتصادی استاندار یزد؛

وظیفه مدیران در شرایط امروز ریسک پذیری و تسهیل گری است

2018 03 13
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در مراسم معارفه و تکریم فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه وظیفه مدیران و مسئولان در شرایط امروز ریسک پذیری و تسهیل گری است، گفت: تولید اشتغال به طور مشخص به حوزه کاری فرمانداران و مدیران استان مربوط می شود.
معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

فاز یک نمایشگاه بین‌المللی استان یزد تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

2018 03 13
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشست مشترک با هیئت‌مدیره جدید نمایشگاه بین‌المللی استان به بررسی رفع موانع این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌ها و تصمیماتی که در هیئت‌مدیره گرفته شد، محل جدید نمایشگاه بین‌المللی استان تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار جدید شهرستان تفت آغاز به کار کرد

2018 03 12
مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تفت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران استان و شهرستان تفت برگزار شد تا «محمد محامدی» فرماندار جدید این شهرستان به طور رسمی کار خود را آغاز کند.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

مدیران اقتصادی از گفتمان واحدی برای رشد سرمایه‌گذاری استفاده کنند

2018 03 12
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد گفت: مدیران اقتصادی با استفاده از گفتمان واحد موجود در استان در ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری ورود کرده و برای شناسایی ظرفیت‌های بدون استفاده‌ای که در اختیار برخی سرمایه‌گذاران باقی‌مانده اقدام کنند.
معاون اقتصادي استاندار یزد عنوان کرد:

كارآفريني و فعالیت‌های مردم‌نهاد پشتوانه ازدواج جوانان

2018 03 11
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار با تأکید بر اهميت جايگاه فعالیت‌های مردم‌نهاد در جامعه بيان كرد: كارآفريني و فعالیت‌های مردم‌نهاد مؤثرترین پشتوانه براي ازدواج جوانان است.

شوراي توسعه .و برنامه ريزي

2018 03 10
معاون اقتصادی استاندار:

توسعه تعاونی‌ها یکی از راهکارهای توسعه استان یزد است

2018 03 08
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه و حرکت اعتمادسازی برای تشویق مردم استان به سرمایه‌گذاری و توسعه، شرکت‌های تعاونی است.

بازدید معاون اقتصادی استاندار یزد از کاشی امرتات

2018 03 08
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، مدیرکل اقتصادی استانداری، مدیرکل سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مسئولین استان از شرکت کاشی «امرتات» در شهرستان اشکذر بازدید کردند.
استاندار یزد:

بازرسی‌های تعزیراتی در ایام نوروز جدی‌تر انجام شود

2018 03 07
استاندار یزد در نشست کمیسیون تعزیرات استان بابیان اینکه لازم است بازرسی‌ها و مراقبت‌های ایام نوروز در ستادهای تنظیم بازار و تعزیرات جدی‌تر باشد؛ اظهار داشت: برخورد با متخلف یک وظیفه است ولی ایجاد فضای پرتنش را جایز نمی‌دانیم.

استاندار یزد تراز تجاری استان را مثبت ارزیابی کرد

2018 03 07
استاندار یزد و رئیس کارگروه توسعه صادرات استان بابیان اینکه روند رو به رشد صادرات و تراز تجاری استان مثبت و امیدوارکننده است، گفت: آمارهای 11 ماه گمرک بیانگر این است که واردات در خدمت تأمین نیازهای اصلی و در خدمت تولید است.
استاندار یزد:

برنامه اصلی استان در سال 97 کاهش بیکاری است

2018 03 06
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مدیریتی استان یزد با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مردم استان مورد تأکید است؛ اظهار داشت: لازم است مسئولان استان در سال 97 با همه توان و قدرت درصدد کاهش بیکاری و ایجاد و افزایش اشتغال تلاش کنند.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

رونق اشتغال، پشتوانه مؤثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

2018 03 06
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در دیدار با اعضای مجمع خیرین ازدواج استان با تأکید بر جایگاه تأثیرگذار فعالیت‌های مردم‌نهاد بیان کرد: رونق اشتغال و توانمندسازی, پشتوانه مؤثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و قرار گرفتن جوانان در مسیر مناسب ازدواج است.

زمين چمن مصنوعي مجموعه ورزشی کارگران یزد افتتاح شد

2018 03 04
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استان زمين چمن مصنوعي مجموعه ورزشي كارگران يزد (غدير) افتتاح شد.
استانداریزد مطرح کرد:

عملکردضعیف مالی دستگاه هایی اجرایی استان به وزارتخانه گزارش می شود

2018 03 03
استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: عملکرد هر دستگاهی که در جذب بودجه اسناد خزانه ضعیف عمل کند، محرمانه برای وزارتخانه مربوط به عنوان سوء مدیریت شخص مدیر در استان ارسال می شود.
به ریاست استاندار یزد؛

یازدهمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان برگزار شد

2018 03 03
یازدهمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این کارگروه در تالار كوثر برگزار شد.
استاندار یزد:

رسانه‌های استان با صمیمیت بیشتری با یکدیگر همکاری کنند/ راه‌اندازی دبیرخانه جمع‌آوری و ساماندهی دغدغه رسانه‌ها در روابط عمومی استانداری

2018 03 01
استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان از رسانه‌های استان خواست تا با صمیمیت و لطافت بیشتری در کنار یکدیگر کار کنند و با در نظر داشتن منافع استان نسبت به انعکاس مشکلات و مسائل، اقدام نمایند تا به راهکار و راه‌حل‌های منطقی و قانونی برسند.

گزارش مشروح سفر معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار به شهرستان ابركوه

2018 03 01
معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات ابركوه به این شهرستان سفر کرد.

تأکید معاون استاندار یزد بر اهمیت ایجاد اشتغال از طریق کارآفرینی

2018 03 01
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به رونق کسب‌وکار در دولت دوازدهم تأکید کرد: مردم و جوانان برای تولید و اشتغال به دنبال کارآفرینی باشند.

گزارش مشروح سفر معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار به شهرستان خاتم

2018 02 28
معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات خاتم به این شهرستان سفر کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

سرمایه گذاری در شهرستان های استان بر پایه ظرفیت های موجود باشد

2018 02 28
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار يزد گفت: شهرستان های استان با توجه به ظرفیت هایی که دارند، هدفمند شود و سرمایه گذاری و وايجاد فرصت شغلی را مبني كار خود قرار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد عنوان کرد:

استفاده بخش‌های دولتی و خصوصی از طرح تکاپو در استان

2018 02 27
نشست کارشناسی بررسی تفاهم‌نامه‌های تکاپو با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، جمعی از مدیران و نمایندگان برخی دستگاه‌های مرتبط با موضوع اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های مرتبط با حوزه‌های گردشگری، کار و سلامت برگزار و در اين خصوص بحث و تبادل‌نظر شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

لازمه رشد اقتصادی تمرکز بر تکمیل زنجیره تولیدواشتغال است

2018 02 26
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست کانون کارآفرینی استان با تأکید بر فعال‌سازی و باور ظرفیت عظیم بخش خصوصی بیان کرد: لازمه رشد اقتصادی تمرکز بر تکمیل زنجیره تولید، اشتغال و ثروت آفرینی است.

بازدید معاون اقتصادی استاندار یزد از دو شركت تولیدی در يزد و اشكذر

2018 02 25
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد از دو شركت تولیدی در يزد و اشكذر بازدید کرد
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار:

رويكرد استان در حوزه سرمايه گذاري، تسهيل گري است

2018 02 24
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار در ديدار فرماندار يزد و معاونين فرمانداري و بخشداران مركزي و زارچ با وي گفت: مسئولين دولتي بايد تسهيل گر باشند و با پرهيز از ورود به مسائل اجرايي با ايفاي نقش حاكميتي و نظارتي خود زمينه را براي ورود سرمايه گذاران در عرصه اقتصادي فراهم آورند.
با حضور معاونین استاندار؛

مراسم یادبود شهدای گمنام دفاع مقدس وشهید امنیت

2018 02 23
مراسم یادبود شش شهید گمنام دفاع مقدس و شهید امنیت «محمد رضا فلاحتی» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد.

بازدید معاون اقتصادی استاندار یزد از شرکت پکیج والترو

2018 02 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد از شركت پكيج والترو در شهرك صنعتي يزد بازديد كرد.

بازدید معاون اقتصادی استاندار یزد از دو مرکز تولیدی و کشاورزی شهرستان میبد

2018 02 21
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با حضور در شهرستان میبد از دو مرکز تولیدی و کشاورزی این شهرستان بازدید کرد.

بازدید معاون اقتصادی استاندار یزد از شرکت داروسازی یاس کویر

2018 02 21
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد از شركت داروسازی ياس كوير ميبد بازديد كرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

سامانه جامع امور گمرکی نقش مهمی در تسهیل تجارت داشته است

2018 02 20
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل گمرکات استان یزد اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه جامع امور گمرکی و الکترونیکی کردن گمرکات که در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده نقش مهمی در تسهیل تجارت داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

کالاهای اساسی موردنیاز مردم در استان تأمین‌شده است

2018 02 20
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر اینکه قطعاً مشکلی در تأمین کالاهای ضروری به‌ویژه میوه عید در استان نخواهیم داشت؛ گفت: پیش‌بینی‌شده تا بیش ازآنچه که موردنیاز است در سطح بازار توزیع شود تا مردم بااحساس آرامش نسبت به خرید مواد مصرفی ضروری اقدام کنند.
معاون اقتصادی استاندار یزد مطرح کرد:

مدیران تیم اقتصادی استان تسهیلگر سرمایه‌گذاری باشند

2018 02 19
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: مديران اجرايي در حوزه اقتصادي استان با تمام توان درروند سرمایه‌گذاری و رونق اشتغال و توليد تسهيل گري كنند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد:

فن بازارها حلقه اتصال دانش، ایده و سرمایه هستند

2018 02 19
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد به نقش و ساختار فن بازارها در کشور اشاره کرد و افزود: فن بازارها حلقه اتصال بین دانش، ایده و سرمایه هستند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد :

حفظ بِرند محصولات كنجدي، زمينه ساز رونق اشتغال و توسعه

2018 02 17
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد يكي از برندهاي استان و بويژه شهرستان اردكان را محصولات كنجدي عنوان كرد و افزود : بايد اين برند كه گذشتگان ما در ساليان طولاني از خودشان به يادگار گذاشتند را حفظ و تلاش كنيم تا برند محصولات كنجدي در دنيا بدرخشد و شاهد رونق اشتغال و توسعه آينده جوانان باشيم.
با حضور‌ معاون استاندار؛

یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف یزد افتتاح شد

2018 02 16
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف یزد افتتاح شد.

استان یزد در حوزه صنعت و گردشگری ظرفیت مطلوبی دارد

2018 02 14
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد تصریح کرد: استان یزد از ظرفیت مطلوبی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه صنعتی و گردشگری برخوردار است و می‌طلبد تا شاهد بازآفرینی رونق اشتغال در استان باشیم.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد خبر داد:

ايجاد بيش از 8 هزار شغل با رفع مشکلات طرح‌های اقتصادي در استان

2018 02 14
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به اينکه مديران استان تمام توان خود را براي توسعه به کار گرفته‌اند، گفت: خيلي از تصميمات در استان اتخاذ و به تهران ارائه می‌شود که طرح‌ها بايد دقيق و کارشناسي بررسي شود.
با حضور در مرکز «سامد»

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد به تلفن‌های مردمی پاسخ گفت

2018 02 12
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت «سامد» در فرصت زمانی دوساعته به تلفن‌های مردمی پاسخ گفت و دستورات لازم را صادر کرد.
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد؛

طرح های عمرانی و صنعتی در شهرستان اردکان افتتاح شد

2018 02 10
باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد ، نماینده مردم اردکان، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین ایتان و شهرستان طرح های دهه فجر شهرستان اردکان به بهره برداری رسید.
با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین استان؛

آیین اداي احترام به مقام شامخ سومين شهيد محراب برگزار شد

2018 02 10
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، فرماندار یزد و جمعی از مقامات استان مراسم ادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب، حضرت آیت الله محمد صدوقی (ره) برگزار شد.

هیئت عراقي با معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد ديدار و گفتگو كرد

2018 02 08
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در ديدار با سرمایه‌گذاران عراقی با ابراز خرسندي از حضور آنان در استان يزد اظهار داشت: اميدواريم با اين فرصت به‌دست‌آمده بتوانيم با تعامل و همراهي هر چه بيشتر زمينه سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های انرژي در عراق را فراهم كنيم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

اعتباربخشی به جایگاه استانداردپشتوانه رونق اقتصادی کشور است/ جدیت در حفظ برندهای تجاری یزد

2018 02 07
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست تخصصی با فعالان حوزه استاندارد بر جدیت و دقت نظر در حفظ برندهای تجاری و باسابقه استان یزد تأکید کرد و اعتباربخشی به جایگاه استاندارد را پشتوانه رونق اقتصادی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دانست.
معاون اقتصادی استاندار یزد:

استان یزد از سرمایه‌دارانِ بادانش سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند

2018 02 05
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: اولويت اصلي ما برای حمایت از سرمایه‌گذاران به افرادي اختصاص می‌یابد که دارای علم و دانش سرمایه‌گذاری باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

اقتصاد کشور نیازمند تغییر رویه است/ اقتصاد مقاومتی انجام کارهای روزمره نیست/ لزوم شناسایی ظرفیت اقتصادی روستاها

2018 02 05
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بابیان اینکه بیش از یک دهه است که هدف‌گذاری کشور درزمینه اقتصادی تعیین‌شده است؛ اظهار داشت: اگر برای اقتصاد کشور تدبیر نکنیم با چالش‌های جدی مواجه خواهیم شد لذا ضرورت دارد در این زمینه تغییر رویه داد و نقشه راه عوض کرد.

توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه‌ساز خلق ایده‌های نو در کشور

2018 02 05
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به ایده‌های نو در کشور گفت: اگر توجهی به این موضوع مهم نشود، هرچه قدر هم سرمایه‌گذاری کنیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، نمی‌رسیم.

استاندار یزد با سرمایه‌گذار دانمارکی دیدار و گفتگو کرد

2018 02 05
استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني با سرمایه‌گذار دانمارکی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در یزد دیدار و گفتگو کردند.
با استقبال استاندار يزد و جمعي از مقامات استان؛

معاون اول رئیس جمهور وارد یزد شد

2018 02 03
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه با استقبال استاندار يزد و جمعي از مقامات استان؛ به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر وارد استان یزد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

بهره برداری از چهار طرح بزرگ در استان یزد با حضور معاون اول رئیس جمهوری

2018 02 01
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: همزمان با دهه فجر ، چهار طرح بزرگ نیروگاهی و صنعتی استان با حضور معاون اول رئیس جمهوری در روز شنبه به بهره برداری می رسد.
استاندار یزد:

اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود/ لزوم پیگیری گمرک استان برای رفع مشکلات صادرکنندگان

2018 01 31
استاندار یزد با تأکید بر اینکه یزد از استان‌های خوش‌نام کشور است و همه از یزد و یزدی‌ها به نیکی یاد می‌کنند؛ اضافه کرد: به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود و هر اقدامی که لازم باشد برای حل مشکل تولید و صنعت انجام گیرد با جدیت دنبال می‌کنم.
معاون اقتصادی استاندار یزد مطرح کرد:

دستگاه های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری ارزیابی می شوند

2018 01 30
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهارداشت: دستگاه های عضو مرکز تا پایان بهمن گزارشات خود را برای ارزیابی ارائه کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

يكي از دلايل بیکاری در استان عدم توجه به آموزش های فنی و حرفه ای است

2018 01 30
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر اینکه بیش از تعداد بیکاران در استان شغل داریم؛ اضافه کرد: متأسفانه به دلیل بی‌توجهی به آموزش های فنی وحرفه ای و استفاده از اتباع خارجي در برخی مشاغل با مشکل بیکاری مواجه هستیم.
استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم جذب حداکثری اعتبار طرح‌های اشتغال فراگیر، روستایی و رونق تولید

2018 01 30
استاندار یزد با اشاره به لزوم اجرای سه طرح اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و طرح رونق تولید اظهار داشت: لازم است اعتبارات این سه طرح جذب شود و هرکجا احساس شد که می‌بایست سرعت بیشتری به کار داده شود، اعلام گردد تا اقدامات لازم را برای تغییر شرایط داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه علم و فناوری شناسایی شود

2018 01 30
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بابیان اینکه لازم است آرمان‌ها و اهداف انقلاب را در طرح‌های و برنامه‌های خود در نظر داشته باشیم؛ تصریح کرد: مدیران باید مؤلفه‌های تأثیرگذار توسعه علم و فناوری را شناسایی کنند و اقدامات لازم را صورت دهند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد:

مدیریت مصرف آب،پیش‌نیازرونق‌بخش کشاورزی است/ کشاورزی از مقدس ترین شغل ها

2018 01 29
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه استان اظهار داشت: می‌توان با مديريت صحيح، ايجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مديريت مصرف آب در استان،‌ رونق جديدي به بخش كشاورزي بخشيد.
با حکم وزیر کشور؛

«علی زینی وند» به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد منصوب شد

2018 01 29
با حکم وزیر کشور «علی زینی وند» به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد منصوب شد.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استانداري يزد:

گمرك ابزاری براي روان‌سازی و كمك به توسعه اقتصادي است

2018 01 28
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استانداري يزد گفت: مهم‌ترین تمركز كشور روي اقتصاد است و نام‌گذاری شعارهاي سال از سوي رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد كه اقتصاد جايگاه مهمي در نظام تصمیم‌گیری كشور دارد.

بازديد استاندار از مجموعه فولادسازی و نیروگاه بخار سرو مجتمع صنعتی چادرملو

2018 01 27
استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استان از مجموعه صنعتی چادرملو در شهرستان اردکان بازدید کردند.

استانداریزد از کشتارگاه صنعتی شیرکوه بازدید کرد

2018 01 27
استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران استان از کشتارگاه صنعتی شیرکوه واقع در شهرستان اشکذر بازدید کردند.
استاندار یزد:

صنعت گردشگری می تواند مشکل فارغ التحصیلان بیکار را مرتفع کند

2018 01 25
استاندار در نشست شورای اداری استان اظهارداشت: با توجه به ویژگی های زیاد استان در حوزه توریسم و گردشگری می توانیم شغلهای زیادی را برای دانش آموختگان دانشگاهی ایجاد کنیم.
رئیس دیوان محاسبات کشور:

اقتصاد استان یزد به سبب کم آبی به سمت دانش بنیان حرکت کند

2018 01 25
رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه یزد، استانی کم آب است ، افزود: به همین دلیل باید در طرح آمایش سرزمین فرمول اقتصاد استان به سمت اقتصاد نرم و استفاده از اقتصاد دانش بنیان با برنامه های جامع مبتنی بر تولید تدوین شود.

استاندار یزد با نمایندگان معلمان طرح خرید خدمت دیدار و گفتگو کرد

2018 01 25
«محمود زمانی قمی» ظهر روز پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه پس از پایان یافتن جلسه شورای اداری استان با نمایندگان معلمان طرح خرید خدمت دیدار و گفتگو کرد.
به ریاست سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري :

کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر96 استان يزد تشکیل جلسه داد

2018 01 25
به ریاست سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد نشست کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برگزار شد.
استاندار یزد:

دهه چهارم انقلاب تداعی کننده بلوغ و کارآمدی نظام باشد/ لزوم توجه جدی فرمانداران به برنامه دهه مبارک فجر

2018 01 24
استاندار یزد در نشست ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: رفتار ما در دهه چهارم پیروزی انقلاب می بایست تداعی‌کننده بلوغ و کارآمدی نظام باشد.
استاندار یزد:

ارزان‌ترین بسته درمانی کشور مربوط به استان یزد است / خوشنامی یزد و یزدی‌ها در کشور

2018 01 24
«محمود زمانی قمی» در جمع سرمایه‌گذاران حوزه سلامت و درمان بابیان اینکه ارزان‌ترین بسته درمانی کشور مربوط به استان یزد است؛ عنوان کرد: همین مزیت موجب شده تا از استان‌های هم‌جوار برای درمان به استان یزد بیایند و اگر این امر را توسعه دهیم می‌توانیم از کل دنیا مراجعانی داشته باشیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد خبرداد:

برگزاری نشستی ٤ساعته با مديرعامل و اعضاء هيات مديره بانك صنعت و معدن کشور

2018 01 23
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد گفت : صبح روز سه شنبه ۳ بهمن ماه در نشستی 4 ساعته با حضور مدير عامل و اعضا هيات مديره بانك صنعت و معدن در تهران طرح های مهم اشتغالزایی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت .
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد:

مدیران استان ریسک پذیر باشند

2018 01 23
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به چالش جدی اشتغال و اقتصاد در استان گفت: مدیران این دوره باید ریسک پذیر باشند و اگر مدیری قدرت ریسک ندارد لازم نیست مدیر شوند.

دومین نشست کارشناسی بررسی تفاهم‌نامه‌های تکاپو برگزار شد

2018 01 21
دومین نشست کارشناسی بررسی تفاهم‌نامه‌های تکاپو با حضور نمایندگان استانداری؛ ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری یزد، نظام صنفی رایانه‌ای استان، کارگزار اشتغال استان و شماری از مدیران شرکت‌های یزدی برگزار شد.
استاندار یزد:

دغدغه مدیران استان رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد

2018 01 20
استاندار یزد با تأکید بر اینکه دغدغه همه مدیران و مسئولان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد؛ عنوان کرد: خیلی از تصمیمات و اقداماتی که باید انجام شود را می‌توان با گفتگو و مذاکره و برگزاری جلسات به سرانجام رساند و برای رفع مشکل اقدام کرد، لذا هیچ مسئله‌ای بدون راه‌حل باقی نمی‌ماند.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز/8

استاندار یزد از مزرعه طلائیه، بندر خشک پیشگامان و کشتارگاه صنعتی مهریز بازدید کرد

2018 01 20
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، امام جمعه مهریز، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار مهریز از مزرعه طلائیه، بندر خشک پیشگامان و کشتارگاه صنعتی مهریز بازدید کردند.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز/7

استاندار یزد از شرکت ماشین‌سازی شاهین مهریز بازدید کرد

2018 01 20
استاندار یزد، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار مهریز از شرکت ماشین‌سازی شاهین این شهرستان بازدید کردند.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز/۵

استاندار یزد از پردیس شکیب مهریز بازدید کرد

2018 01 19
استاندار یزد و سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار مهریز از پردیس شکیب بازدید کردند.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز/۴

ادای احترام استاندار یزد به مقام شامخ شهدای شهرستان مهریز

2018 01 19
استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در سفر به شهرستان مهریز با حضور در گلزار شهدای بغداد آباد مهریز به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام ادای احترام کرد.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز/3

استاندار یزد از باغ جهانی پهلوان پور مهریز بازدید کرد

2018 01 19
استاندار یزد و سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار مهریز از باغ جهانی پهلوان پور بازدید کردند.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز /۲

دیدار استاندار یزد با پدر بزرگوار شهید«طبائی فر»

2018 01 19
استاندار یزد و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با پدر بزرگوار شهید «سیدعلی‌محمد طبائی فر» دیدار کردند.
سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز /1

استاندار یزد با امام جمعه مهریز دیدار کرد

2018 01 19
استاندار یزد و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در بدو ورود به شهرستان مهریز با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد :

ضرورت رفع موانع و مشکلات نمایشگاه بین المللی استان در جهت رونق اقتصاد

2018 01 19
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد در جلسه هماهنگی در خصوص حل مسائل و مشکلات نمایشگاه بین المللی استان گفت : رفع موانع و مشکلات این نمایشگاه اولویت اصلی ماست .
استاندار یزد:

دانشگاه ها از مهاجرت نخبگان یزد جلوگیری کنند

2018 01 18
استاندار یزد با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید از مهاجرت نخبگان یزد جلوگیری کند؛ اظهار داشت: مهارت محوری ازجمله خواسته‌هایی است که باید موردتوجه دانشگاه قرار گیرد و مانند دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای که مهارت‌آموزی دارند با روش‌های خاص و نوین در این زمینه نیز اقدام کنند.
استاندار یزد:

نگرش‌ها نسبت به ورود گردشگر به استان و کشور تغییر کند

2018 01 18
«محمود زمانی قمی» در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بابیان اینکه در حوزه گردشگری سلایق گوناگونی وجود دارد؛ اظهار داشت: ضرورت دارد نگرش‌ها نسبت به ورود گردشگر به کشور و استان تغییر کند و رویکرد مناسب‌تری اتخاذ شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

همدلي دولت و بخش خصوصي لازمه رونق صنعت در استان است

2018 01 17
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جمع روساي انجمن‌های تخصصي و هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: امروز اگر بخواهيم شاهد رونق صنعت در استان باشيم،‌لازمه آن همراهي و همدلي بخش دولتي با بخش خصوصي است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

دولت می‌بایست نقش تسهیلگری در اقتصادو ایجاد اشتغال داشته باشد

2018 01 17
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد اظهار داشت: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی برای تصدی‌گری پیشتاز هستند درحالی‌که باید تسهیلگر حوزه اقتصاد و اشتغال باشند و از بنگاه‌داری دور بمانند.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع استانداري یزد:

کمک به طرح‌های توسعه‌ای اولویت بخش صنعت در استان یزد است

2018 01 16
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع استانداري یزد، فرماندار مهریز و جمعي از مديران استان از چند واحد صنعتی و تولیدی در دست‌ساخت مستقر در شهرك صنعتي مهریز بازدید و از نزدیک در جریان روند راه‌اندازی و موانع و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

فرصت سرمایه‌گذاری استان درگِرو استراتژي واحد است

2018 01 16
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در استان گفت: باید با استراتژی واحد، فرصت سرمایه‌گذاری را در استان فراهم كنيم.
استاندار یزد:

سرمایه‌گذار نباید در پیچ‌وخم اداری معطل بماند / لزوم کاهش مانع‌تراشی‌ها برای سرمایه‌گذاران

2018 01 15
استاندار یزد با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری نباید در پیچ‌وخم اداری معطل بماند و مانع داشته باشد؛ ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر پاسخ استعلامات را داد و لزومی ندارد واگذاری زمین چندین ماه و نزدیک به یک سال طول بکشد.
استاندار یزد:

ساماندهی و نظارت جدی بر فعالیت خانه‌های مسافر موردتوجه باشد

2018 01 15
استاندار یزد با تأکید بر لزوم جلب رضایت‌بخش خصوصی سرمایه گذار در حوزه گردشگری عنوان کرد: ساماندهی و نظارت جدی بر فعالیت خانه‌های مسافر باید موردتوجه باشد و در تصمیم‌گیری‌ها طوری اقدام شود که بخش متضرر نشود.

نشست کارشناسی پروژه های طرح تکاپو برگزار شد

2018 01 10
با هدف بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پویا، نشست کارشناسی با حضور نمایندگان استانداری؛ ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری یزد، نظام صنفی رایانه ای استان و کارگزار اشتغال استان، در روز دوشنبه، 18 دی ماه 96، در استانداری یزد برگزار شد.

نشست هماهنگی و پیگیری اجرای طرح تکاپو برگزار شد

2018 01 10
نشست هماهنگی و پیگیری طرح تکاپوی استان یزد (طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار) برگزار شد.
نمایش ۹۰۱ - ۱٬۰۰۰ از ۱٬۲۸۲ نتیجه