اخبار


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد:

قومیت و تابعیت مانع از ارائه خدمات به کودکان نیست

2017 08 21
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد درنشست کارگروه زنان وخانواده استان که با حضور دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک برگزار می شد؛ گفت: قومیت و تابعیت مانع از ارائه خدمات به کودکان نمی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

احساس امنیت مقوله‌ای فراتر از امنیت است

2017 08 19
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مقوله احساس امنیت را فراتر از برقراری امنیت عنوان کرد.
استاندار يزد در نشست مشترك با فرمانداران و بخشداران:

به قول و وعده اي كه به مردم مي دهيد، صادقانه متعهد باشيد

2017 08 19
استاندار يزد از همه مديران خواست تا اگر به مردم قولي دادند، با همه توان در راستاي انجام آن بكوشند و به مردم متعهد باشند و در صورتيكه كاري را غير قابل انجام مي دانند، با صداقت و صراحت و شفافيت، علت عدم انجام و مقدور نبودن آن را اعلام نمايند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

یزد میزبان دبیر کنوانسیون حقوق کودک در کشور می‌شود

2017 08 15
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از سفر دبیر کنوانسیون حقوق کودک در کشور به یزد خبر داد.
استاندار یزد:

انجمن های مردم نهاد، تجلی کار داوطلبانه و هدفمند مبتنی بر خرد جمعی هستند

2017 08 15
میرمحمدی در بخشی از سخنان خود ضمن تاکید بر کارکردهای مختلف سمن ها به قسمتی از ارزشهایی که به واسطه نقش آفرینی انجمن های مردم نهاد در جامعه رواج می یابد اشاره کرد و گفت: " ایجاد فضای دوستی و صمیمیت"،" ایجاد جو اعتماد و ارتقاء سرمایه های اجتماعی"،"تکیه بر خرد جمعی و هم اندیشی به جای فرد محوری"،" ارتقاء ظرفیت جامعه در پذیرش نظرات گوناگون و افزایش روحیه تحمل و مدارا" از جمله کارکردهای ارزشمند و تحول آفرین انجمن های مردم نهاد در جامعه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد خبر داد:

دفتر کنسولگری عراق در استان یزد مستقر خواهد شد

2017 08 13
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به لزوم تسریع در صدور روادید سفر به عتبات عالیات اظهار داشت: دفتر کنسولگری عراق برای صدور روادید پیاده‌روی اربعین در استان یزد مستقر خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خبر داد:

برگزاري جشن مشاركت به مناسبت روز ملي تشکل‌ها و مشاركت اجتماعي

2017 08 13
مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد بابیان اینکه روز 22 مردادماه به‌عنوان روز تشکل‌ها و مشاركت اجتماعي نام‌گذاری شده است گفت: به مناسب این روز جشن مشاركت با حضور مردم و مسئولین برگزار می‌شود.
استاندار يزد :

هفته دولت به صحنه مشاركت خودجوش و پرشور مردم بدل شود

2017 08 12
استاندار يزد از مديران دولتي خواست تا در هفته دولت پر رنگ تر از قبل در ميان مردم شهر و روستا حاضر شوند و به نقد و نظر و پيشنهادات و طرح مشكلات و مسائل آنها توجه خاص نموده و تمام توان خود را براي گره گشايي از مشكلات مردم معطوف دارند.
استاندار يزد:

مطبوعات و رسانه ها بايد عاملي براي هم افزايي و همبستگي اجتماعي باشند

2017 08 12
استاندار يزد با تاكيد بر بهره گيري از توان رسانه ها در گسترش روحيه اخلاق، نوع دوستي،صداقت و رواج ويژگيهاي انساني و ترويج فضاي مهر و محبت و برادري و دلسوزي در جامعه، ابراز اميدواري نمود تا خانه مطبوعات استان بتواند در اين راستا نقش و كار كرد خود را انجام دهد و از آفتهاي تهديد كننده فضاي رسانه پيشگيري نمايد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت نقش مؤثری در تعیین رویکردها دارد

2017 08 12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین پنجمین دوره انتخابات نماینده سازمان‎های مردم‌نهاد در هیئت نظارت استان یزد گفت: نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد با پشتیبانی مناسب سمن‌ها می‌تواند به زبان گویا و موفق در هیئت نظارت تبدیل شود.
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

خود را شهروند شهر جهانی بدانیم/ نگهداری صحیح از میراث گذشتگان نماد رعایت حقوق شهروندی است

2017 08 12
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با ثبت جهانی بافت تاریخی یزد خود را شهروند شهر جهانی بدانیم و عملکرد و فکری جهانی داشته باشیم.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد خبر داد:

شكل گيري قرارگاه دفاع فرهنگي در استان در آينده اي نزديك

2017 08 10
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد در نخستين جلسه كارگروه فرهنگي، اجتماعي و آموزشي پدافند غيرعامل استان از تشكيل قرارگاه دفاع فرهنگي در استان با توجه به ثبت جهاني شهر يزد در آينده اي نزديك خبر داد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

سواد عمومی در بحث پدافند غیرعامل افزایش یابد

2017 08 09
مجید جوادیان زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در اولین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان با اشاره به لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی به این مسئله، گفت: سواد پدافند غیرعامل در جامعه باید افزایش و به سمت کار آیی حرکت کند.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد تأکید كرد:

ضرورت رعايت ماده 21 مقررات ملّي ساختمان در حوزه پدافند غيرعامل

2017 08 09
مديركل پدافند غيرعامل استانداري گفت: با توجه به ساختار زمین‌شناسی و ژئومورفولوژي شهرستان بهاباد رعايت اصول پدافندي و ماده 21 مقررات ملّي ساختمان و اخذ مجوز پدافند غيرعامل براي طرح‌های توسعه‌ای و زيرساختي امري ضروري است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

تمام دنیا به سازمان‌های مردم‌نهاد توجه ویژه‌ای دارند/600 سازمان مردم‌نهاد در استان یزد داریم

2017 08 08
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: توجه به تشکل‌های اجتماعی موضوع مهمی است که در تمام حوزه‌های اجتماعی، هنری، میراث فرهنگی، اقتصادی و... در دنیا به اهمیت آن‌ها توجه شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه حقوق زنان و خانواده

2017 08 06
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست کارگروه حقوق زنان و خانواده؛ خواستار استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت عمل به اهداف سند جامع حقوق کودکان و نوجوانان شد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري:

پدافند غيرعامل ركن اصلي دفاع ملت هاست

2017 08 06
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد گفت: پدافند غيرعامل ركن اصلي دفاع ملت ها و به فرموده مقام معظم رهبري همان مصونيت سازي از درون است.
مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد خبر داد:

انتخابات تعيين نماينده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت استان برگزار می‌شود

2017 08 06
مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد از برگزاری پنجمين دوره انتخابات تعيين نماينده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت استان در روز دوشنبه، 16 مردادماه خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

شوراهای دانش‌آموزی تمرین مشارکت اجتماعی ا‌ست

2017 08 05
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در هشتمین نشست قطبی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی کشور در یزد با اشاره به لزوم تمرین مشارکت در سطوح مختلف؛ گفت: تشکیل شوراهای دانش‌آموزی از بزرگ‌ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی در دولت آقای خاتمی است.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري:

پيشگيري از آفت مگس مديترانه اي با رويكرد بومي و منطقه اي انجام شود

2017 08 02
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد از مركز تحقيقات ملّي كشاورزي و منابع طبيعي و آزمايشگاه مولكولي بيماري شناسي گياهي استان بازديد و بر ضرورت تمهيدات پدافند زيستي در مديريت و كنترل آفت هاي گياهي به ويژه آفت مگس ميوه مديترانه تاكيد كرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خبر داد:

رتبه برتر استان یزد در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد/ سمن‌ها ساماندهی می‌شوند

2017 08 01
مدیرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با اشاره به رتبه برتر استان يزد در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: با توجه به اهميت فعاليت سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه، موضوع ساماندهي اين سازمان‌ها در دستور كار قرارگرفته است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

ورزشکاران قهرمان یزدی حمایت شوند/ خیابان‌های یزد باید برای دوچرخه‌سواری مناسب‌سازی شوند

2017 08 01
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: قهرمانان جوان ورزشکار یزدی که برای استان و کشور افتخارآفرین بوده و برخی از آن‌ها دارای بیماری‌های خاص هم هستند باید ازنظر دغدغه‌های شغلی و مسکن حمایت شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

برنامه‌های آموزشی در حوزه سواد سلامت الزامی است

2017 07 31
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست آموزشی سلامت و خود مراقبتی بانوان استان بابیان اینکه سلامت و بهداشت عمومی جامعه نیازمند آموزش است؛ اظهار داشت: لازم است برنامه‌های آموزشی را جدی بگیریم تا جامعه از سواد سلامت برخوردار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

جشنواره‌های رضوی فرصت مناسبی برای رشد فضای فرهنگی خانواده‌ها است

2017 07 30
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آئین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش کودک و نوجوان، با اشاره به لزوم توجه به رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: جشنواره‌های فرهنگی، هنری فرصت مناسبی برای رشد فرهنگی جامعه و خانواده‌ها است.
رئیس اداره سرمایه اجتماعی وزارت کشور:

دستگاه‌های اجرایی با تعامل بیشتر به مشارکت بهتری دست یابند

2017 07 30
رئیس اداره سرمایه اجتماعی وزارت کشور در نشست بررسی طرح‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی استان اظهار داشت: ممکن است بعضی از نهادها و سازمان‌ها برنامه‌های مشابهی را به‌صورت موازی دنبال کنند که لازم است این دستگاه‌ها با تعامل و همفکری بیشتر به مشارکت بهتری دست یابند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد خواستار شد:

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در مبارزه با تهدیدات دشمن

2017 07 30
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای ارائه طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی در حوزه پدافند غیرعامل تأکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

فنی و حرفه‌ای خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی است

2017 07 30
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای استان گفت: فنی و حرفه‌ای در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی است و می‌تواند تسهیل‌کننده ایجاد اشتغال مولد باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

هدف طرح مجازات های جایگزین حبس ارتقای امنیت اجتماعی است

2017 07 25
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: هدف از اجراي طرح مجازات های جایگزین حبس، ارتقای امنیت اجتماعی است.
با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

مرکز جامع توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت بافق افتتاح شد

2017 07 22
مرکز جامع توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت بافق با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرماندار بافق و جمعی از مقامات کشور و استان افتتاح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

ضرورت تمرکززدایی در ستاد مبارزه با مواد مخدر

2017 07 19
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: موفقیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان یزد منوط به توجه ستاد مرکزی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

مهم‌ترین رسالت اتباع پیروی از قوانین جمهوری اسلامی است

2017 07 19
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در شرایطی که دشمنان و سودجویان در پی بر هم زدن آرامش و همزیستی مسالمت آمیز اتباع و افراد بومی در استان هستند؛ اظهارداشت: اجرای قوانین جمهوری اسلامی مهم‌ترین رسالت اتباع ساکن استان است.
استاندار یزد:

همه تلاش‌ها در راستای ارتقای سواد سلامت معطوف باشد

2017 07 16
استاندار یزد با اشاره به نقش خود مراقبتی در پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر گفت: همه تلاش‌ها باید در راستای ارتقای سواد سلامت معطوف باشد.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد خبر داد:

آغاز طرح خود مراقبتی و خدمات سلامت ویژه زنان شاغل در مردادماه

2017 07 15
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد از اجرای طرح خود مراقبتی و ارائه خدمات سلامت ویژه زنان شاغل خبر داد و گفت: در نظر داریم این طرح را در مردادماه سال جاری برگزار کنیم.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

فضا برای فعالیت متکدیان در استان یزد محدودتر شده است

2017 07 15
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: به نظر می‌رسد فضا برای فعالیت متکدیان در استان یزد محدودتر شده است و این نشان از همکاری خوب بین بخشی دستگاه‌های استان در شناسایی و برخورد و ساماندهی با متکدیان است.
در کارگروه پیگیری اقدامات تسهیل ازدواج جوانان عنوان شد:

برگزاری همایش بزرگ خیران ازدواج در شهریورماه

2017 07 08
کارگروه پیگیری اقدامات تسهیل ازدواج جوانان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، سازمان‌های مردم‌نهاد و نمایندگان دستگاه‌های دولتی در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار يزد تاکید کرد:

لزوم آسیب‌شناسی در حوزه عفاف و حجاب به جای اقدامات برخوردی

2017 07 06
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار يزد در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بر لزوم آسیب‌شناسی در حوزه عفاف و حجاب به جای اقدامات برخوردی تاکید کرد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري تاكيد كرد:

ضرورت آشنا نمودن تشكل هاي مردمي با حوزه پدافند غيرعامل

2017 07 04
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد ضمن تاكيد بر ضرورت آشنا نمودن نهادهاي اجتماعي و مردمي با حوزة پدافند غيرعامل از طريق برنامه هاي آگاهي بخشي، خواستار برگزاري يك دورة آموزشي با محوريت مسائل مربوط به بيوتروريسم براي دست اندركاران و عوامل اجرايي سفر به عتبات عاليات با توجه به در پيش بودن ايام اربعين حسيني شد.
استاندار یزد:

فرمانداران بر اساس پایش‌ها تعداد بی‌سوادان را مشخص کنند

2017 07 02
استاندار یزد و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان با تأکید بر اینکه ریشه‌کنی بی‌سوادی به‌عنوان یک اصل در نظر باشد؛ گفت: فرمانداران شهرستان‌ها بر اساس پایش‌ها تعداد بی‌سوادان را مشخص کنند.
با استقبال استاندار یزد؛

معاون حقوقی رئیس جمهوری وارد استان یزد شد

2017 07 01
با استقبال استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مقامات استان حجت الاسلام والمسلیمن «مجید انصاری» معاون حقوقی رئیس جمهوری وارد استان یزد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

طرح‌های ملی کاهش آسیب اجتماعی در استان‌ها بومی‌سازی شد

2017 06 24
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه ابلاغ طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی ملی بود و صرفاً سرفصل‌ها مشخص‌شده بود و استان‌ها در عناوین برنامه‌های مربوط به دستگاه‌ها آزاد نبودند لازم دیدیم برنامه‌ها طبق شرایط استان بومی‌سازی شود.
استاندار یزد:

نداشتن مهارت‌های زندگی عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است/ موازی کاری دستگاه ها در اجرای برنامه ها جنبه مشارکت داشته باشد

2017 06 24
استاندار یزد بابیان اینکه نداشتن مهارت های زندگی می تواند آسیب زا باشد؛ اظهارداشت: در برنامه ها و طرح های کاهش آسیب های اجتماعی نباید از این موضوع غفلت شود چرا که منشا بسیاری از ناهنجاری های رفتاری عدم داشتن مهارت های زندگی توسط افراد است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

اساس اجرای برنامه‌های موفق در مناطق حاشیه‌نشین سمن ها هستند

2017 06 24
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بابیان اینکه سازمان مردم‌نهاد دارای اهمیت ویژه‌ای هستند؛ اظهار داشت: سمن‌ها توانمندی خوبی در پیگیری برنامه‌ها دارند ازاین‌رو ضرورت دارد در اجرای برنامه‌ها از این ظرفیت استفاده شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد:

منتخبان به شوراها جايگاه و اهميت بدهند

2017 06 22
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد بابیان اينكه اعضاي منتخب به شوراها جايگاه و اهميت لازم را بدهند؛ گفت: تلاش و سعي منتخبان در شوراهای اسلامی به‌گونه‌ای باشد كه همه دستگاه‌ها و افراد راغب به همكاري با شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

نقش گروه های مردمی در برگزاری مراسم ایام محرم تقویت شود

2017 06 22
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست ستاد هماهنگی اربعین استان گفت: سال گذشته بعد از برگزاری مراسم روز اربعین نقاط قوت و ضعف مراسم بررسی و پیشنهاداتی آماده شد تا در برنامه ریزی های ملی مورد توجه قرار گیرد.
استاندار یزد:

برنامه‌های وزرشی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود/ سنگ بنای ورزش همگانی در مدارس گذاشته شود

2017 06 22
استاندار یزد گفت: تلاش ها برای فرهنگ‌سازی عمومی در ورزش همگانی امیدوارکننده است ولی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود.
استاندار یزد:

اعتماد مردم و همکاری دستگاه‌ها عامل مهار موفق آنفلوانزای حاد پرندگان بود

2017 06 20
استاندار یزد با اشاره به اینکه اعتماد مردم نکته ارزنده‌ای است که در بحث مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شاهد آن بودیم؛ اظهار داشت: مردم با اعتماد کامل به کارشناسان در معدوم‌سازی طیورشان برای پیشگیری از این بیماری داوطلبانه اقدام کردند که نشانگر صداقت و درستی مدیران استان و اعتماد مردم به آن‌ها است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد تأکید کرد:

ارتقای سلامت و حفاظت از جان مردم مهم‌ترین وظیفه قرارگاه پدافند زیستی استان

2017 06 20
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد ارتقای سلامت مردم را مهم‌ترین وظیفه قرارگاه پدافند زیستی دانست و گفت: حفاظت از جان مردم به‌عنوان سرمایه انسانی مهم‌ترین رکن، هدف و راهبرد قرارگاه پدافند زیستی استان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ظرفیت بالای استان یزد در اجرای کنوانسیون جامع حقوق کودک و نوجوان

2017 06 19
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان اظهار داشت: بنا داریم برنامه‌ها را در استان به‌گونه‌ای پیش ببریم که استان اول در زمینه دفاع از حقوق کودک و نوجوان باشیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

نبود مرکز نگهداری زنان بهبودیافته از آسیب‌های اجتماعی مشهود است

2017 06 19
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نشست کارگروه زنان و خانواده استان اظهار داشت: نبود مرکز نگهداری زنان بهبودیافته از آسیب‌های اجتماعی مشهود است.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد:

هدف همه فعالیت‌ها در حوزه بانوان تعالی خانواده است

2017 06 19
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص بانوان و خانواده گفت: هدف همه فعالیت‌ها تعالی خانواده است که درنهایت به تعالی بانوان منجر می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

اقدامات استان در جهت کاهش آمار طلاق موفق بوده است

2017 06 14
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با همکاری شورای فرهنگ عمومی موفقیت‌های مطلوبی را در راستای کاهش طلاق داشته‌ایم.

بازديد مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي از موسسه‌ «میم مثل مادر فاطمي»

2017 06 13
مدیرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد ضمن بازدید از چگونگی اجرای طرح همسرانه و مادرانه در منطقه حسن‌آباد يزد با ساكنين این محله دیدار و گفتگو کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد :

راه اندازی اتاق گفت وگوی احزاب در استان یزد حمایت می شود

2017 06 12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: راه اندازی اتاق گفت و گو احزاب در استان ضروری است و مدیریت استان از ایجاد این فضا برای تعامل احزاب سیاسی حمایت می کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

پرداخت هزینه داروخانه‌های بیماران خاص از طرف بیمه‌ها ویژه‌تر دیده شود

2017 06 11
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: یکی از حساس‌ترین مسائل در حوزه کاری ما به‌عنوان نهاد حاکمیتی در موضوعات اجتماعی موضوع بیماران خاص است.
مدیرکل امور بانوان استانداری یزد مطرح کرد:

توانمندسازی در همه امور دغدغه بانوان باشد

2017 06 10
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: لازم است توانمندسازی در همه امور دغدغه بانوان باشد تا بانوانی موفق و آگاه داشته باشیم.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري یزد:

اقدامات لازم در راستای پیشگیری از شیوع تب کریمه کنگو صورت گرفته است

2017 06 01
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد به همراه جمعي از مسئولان سازمان دامپزشكي و جهاد كشاورزي استان از كشتارگاه صنعتي يزد و كشتارگاه معين دام مهريز بازديد و اقدامات لازم در راستاي كنترل و پيشگيري بيماري تب كريمه كنگو را تشريح كرد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد:

مشاركت پرشور و شعور مردم در انتخابات بهترين پدافند غيرعامل است

2017 05 23
مديركل پدافند غيرعامل استانداري در نشست آموزشي پدافند غیرعامل زيستي با اشاره به حضور گسترده ملّت ايران در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اين مشاركت پرشور و شعور مردم را بهترين پدافند غيرعامل و موجب افزايش اقتدار و پايداري ملي دانست.

استاندار یزد از سه شعبۀ اخذ رأی شهرستان بهاباد بازدید کرد

2017 05 19
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید محمد میرمحمدی» صبح جمعه 29اردی‌بهشت با حضور در شهرستان بهاباد از شعبۀ یک و چهار و پنج این شهرستان بازدید کرد.
رئیس ستاد امنیت انتخابات استان:

امنیت کامل در انتخابات برقرار است

2017 05 19
رئیس ستاد امنیت انتخابات استان و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری یزد گفت: خوشبختانه امنیت کامل به منظور برگزاری انتخابات برقرار است.
استاندار یزد همزمان با آغاز فرآیند انتخابات:

شرایط خاص بین‌المللی و منطقه‌ای از حساسیت‌های این انتخابات است/ منتظر موفقیت ایران در همۀ رسانه‌های جهان هستیم

2017 05 19
استاندار یزد صبح جمعه 29اردی‌بهشت در گفت‌وگو با برنامۀ «شور همبستگی» در مسجد روضیه محمدیۀ یزد گفت: اکنون در شرایط بین المللی پس از برجام قرار داریم و در فضایی هستیم که باید بتوانیم با قدرت دیپلماسی و منطق و اخلاق، همه را دربارۀ فضای بسته‌ای که برای ما ایجاد شده است، متقاعد کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران:

678هزار نفر واجد شرایط رأی‌دهی هستند/ توصیه می‌کنیم مردم در ساعات آغازین به صندوق اخذ رأی بروند

2017 05 19
رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همزمان با آغاز فرایند رأی‌گیری در جمع خبرنگاران حاضر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، گفت: خواهش ما از مردم مراجعه در ساعات اولیه اخذ رأی است و توصیۀ ما به کسانی که قصد خروج از شهرها و رفتن به روستاها را دارند نیز این است که حتما رآی خود را به صندوق بیندازند و سپس از شهر خارج شوند.

استاندار يزد به مناسبت انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا پيامي صادر كرد

2017 05 18
استاندار يزد در پيامي بر حضور مردم در انتخابات برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی تاكيد كرد و گفت: کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوقهای رأی خواهند پیوست.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان یزد مطرح کرد:

357 مأمور وزارت کشور، مسئول بازرسی و حُسن اجرای جریان انتخابات شهرستان یزد

2017 05 17
رئیس هیئت بازرسی شهرستان یزد، روز چهارشنبه 26 اردیبهشت، در حاشیه جلسه آموزشی بازرسان انتخابات شهرستان یزد گفت: 357 نفر، مسئول بازرسی و کنترل و حُسن انجام فرآیند دوازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان یزد هستند.

بازديد مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي از موسسه خيريه آبشار عاطفه‌ها

2017 05 17
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری از مؤسسه خيريه آبشار عاطفه‌ها بازدید و از اقدامات این مؤسسه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استان تقدیر کرد.
نشست تخصصی آموزشی سربازرسان انتخابات برگزار شد

نشست تخصصی آموزشی سربازرسان انتخابات برگزار شد

2017 05 16
نشست تخصصی آموزشی سربازرسان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استانداری یزد برگزار شد.
استاندار یزد:

روحيه انقلابي‌گري و فداكاري جوانان دیروز ارزشمند است/ سالروز آزادسازی خرمشهر بهانه ای برای اهدای کتاب به همدیگر

2017 05 16
استاندار یزد گفت: مي خواهيم روحيه انقلابي‌گري و ارزش‌هاي حاصل از فداكاري هاي نسل دیروز را به نسل امروز و آينده منتقل كنيم زیرا اگر جوانان با اين ارزش ها مأنوس نشوند ممكن است نسبت به انقلاب بی‌تفاوت شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

با قاطعیت می‌گوییم به‌سلامت انتخابات اطمینان کامل داریم

2017 05 16
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع ناظرين انتخابات، گفت: حضور ناظران قوی در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی و نظارت آن‌ها، موجب ایجاد اعتماد در سطح جامعه می‌شود و با قاطعیت می‌گوییم به‌سلامت انتخابات کاملاً اطمینان داریم.
استاندار يزد:

سمن‌ها مشاركت اجتماعي و وفای به عهد را در جامعه گسترش دهند/سمن‌ها عامل خوداتکایی و هم‌افزایی هستند

2017 05 15
استاندار يزد در ديدار با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد استان، گفت: مشاركت و خودياري، كمك به مشاركت اجتماعي و پايبندي به عهد و وفا، همکاری و تعاون، توسعه فرهنگی و سیاسی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اتکا به خرد جمعی را در جامعه اشاعه خواهند داد.

سمنها معاون سياسي

2017 05 15
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری يزد مطرح کرد:

تعداد تشکل‌های اجتماعي يزد، دو برابر ميانگين كشوري

2017 05 15
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری يزد گفت: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد استان یزد دو برابر میانگین کشوری است كه در اين ميان، 220 سازمان مردم‌نهاد وزارت کشوری و بقيه هم با مجوز بهزیستی و ورزش و جوانان و نیروی انتظامی هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان:

کاهش 30درصدی تخلفات تبلیغاتی در استان یزد / 677 هزار و 942 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات

2017 05 14
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در بحث تبلیغات هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های اجرایی، قضایی، شهرداری و نظامی برقرار است و حجم تخلفات تبلیغاتی در استان نسبت به انتخابات قبل 30 درصد کاهش داشته است.
رئیس ستاد انتخابات استان:

حضور چهره‌های شاخص، تأیید صلاحیت بی‌نظیر داوطلبان شوراها را رقم زد/ برای نخستین بار همه حوزه‌های روستایی واجد شرایط برگزاری انتخابات شدند

2017 05 11
رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ثبت‌نام چهره‌های شاخص در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دلیل تأیید صلاحیت بی‌نظیر داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا دانست و گفت: نخستین بار است که همه حوزه‌های روستایی واجد شرایط برگزاری انتخابات شده‌اند.

بازدید سفیر جمهوری کره از مهمان شهر پناهندگان افغانستانی شهرستان تفت

2017 05 11
سفیر جمهوری کره در دومین روز سفر خود به استان یزد با حضور در مهمان شهر پناهندگان افغانستانی شهرستان تفت از نزدیک با فعالیت صورت گرفته در این حوزه آشنا شد.
مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری:

استان یزد کانون زندگی مسالمت‌آمیز اتباع پناهنده است

2017 05 11
مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: استان یزد تنها کانون زندگی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در طول تاریخ نبوده است، بلکه این استان کانون زندگی مسالمت‌آمیز اتباع پناهنده با همشهریان یزدی است.
استاندار یزد:

تجلیل از مقام معلم به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود

2017 05 11
استاندار یزد در جلسۀ شورای آموزش‌وپرورش استان که باهدف تجلیل از معلمان منتخب و تأثیرگذار استان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که تجلیل از مقام آموزشی و پرورشی معلمان به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود.
مدير كل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداری یزد:

آماده همکاری با سازمان های مردم نهاد در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی هستیم

2017 05 10
مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: دفتر امور اجتماعي استانداري آمادگي دارد تا زمينه فعاليت و مشاركت سازمان هاي مردم نهاد در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي را فراهم كند.
رئیس ستاد انتخابات استان:

بار اصلی اجرای قانون بر دوش اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی است

2017 05 09
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بار اصلی اجرای قانون انتخابات را بر دوش اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی دانست و گفت: تأیید صلاحیت گسترده داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و استان نشانۀ حضور شایستگان در عرصۀ انتخابات است.

پيام معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار به مناسبت روز جهاني بيماري هاي خاص و صعب العلاج

2017 05 09
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد طي پيامي به مناسبت روز جهاني بيماري هاي خاص و صعب العلاج از انجمن هاي حمايت از بيماران تالاسمي استان يزد، حمايت از بيماران ام اس قمر بني هاشم، كانون هموفيلي ايران شعبه يزد، انجمن خيريه حمايت از بيمارن كليوي شعبه ايران، موسسه حمايت از كودكان سرطاني محمد رسول الله يزد تقدير و تشكر كرد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري یزد :

علت مسموميت دانشجويان دانشگاه يزد در حال بررسي است/ آشپزخانه خوابگاه دانشجويان پسر دانشگاه يزد پلمپ شده است

2017 05 09
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد با اشاره به موضوع مسموميت غذايي دانشجويان دانشگاه يزد گفت: حال عمومي همه دانشجويان بهبودیافته و علّت اين مسموميت از سوي تیم‌های كارشناسي در حال بررسي است و به‌محض مشخص شدن به رسانه‌ها و مردم استان اعلام می‌شود.
به‌منظور بررسی علل اولیه مسمومیت دانشجویان؛

كارگروه آشكارسازي و تشخيص قرارگاه پدافند زيستي استان تشكيل شد

2017 05 08
كارگروه آشكارسازي و تشخيص قرارگاه پدافند زيستي استان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر شورای پدافند استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) به‌منظور بررسی علل اولیه مسموميت نزديك به 300 نفر از دانشجويان دانشگاه يزد تشکیل جلسه داد.
در نامه‌ای از سوی رئیس ستاد انتخابات استان :

«دستورالعمل فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی» به رسانه‌ها ابلاغ شد

2017 05 08
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در نامه به رسانه‌های برخط و مجازی، مشروح «دستورالعمل فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی» را ابلاغ کرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

بانوان فعال اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در بانک اطلاعاتی زنان کشور ثبت‌نام کنند

2017 05 08
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در نشست هم‌اندیشی با مشاوران فرمانداران در امور بانوان، بر ثبت‌نام همۀ بانوان فعال و توانمند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سراسر استان در بانک جامع اطلاعاتی زنان کشور تأکید کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

تائید صلاحيت قطعي ٩٨.٩درصدي داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان يزد

2017 05 08
معاون سياسي و امنيتي استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از تائید صلاحيت قطعي ٩٨.٩ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهاي شهر و روستا خبر داد.

دبير ستاد انتخابات استان يزد دستورالعمل تبليغات رياست جمهوري را تشريح كرد

2017 05 08
دبير ستاد انتخابات استان يزد با اعلام مفاد دستورالعمل ستاد انتخابات كشور براي تبليغات رياست جمهوري اظهار داشت: نامزدين دوازدهمين دوره رياست جمهوري مي توانند پوستر و عكس در دو فرم و صرفاً كاغذي، بدون محدوديت سايز منتشر نمايند.
در ديدار با مديركل امور مرزي و پدافند غيرعامل وزارت كشور تاكيد شد؛

تهيه سند آموزشي در حوزه پدافند غيرعامل از سوي استان يزد

2017 05 07
در ديدار مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد با مديركل امور مرزي و پدافند غيرعامل وزارت كشور و معاون بسيج و امور استانهاي سازمان پدافند غيرعامل بر تهيه سند آموزشي در حوزه پدافند غيرعامل (CBRNE) از سوي استان يزد با توجه به پتانسيل مركز ملّي آموزش و مهارت آموزي پدافند غيرعامل در استان تاكيد شد.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد مطرح کرد:

تبليغات انتخاباتي در فضاي مجازي در چارچوب قوانين و مقررات مجاز است

2017 05 06
دبير ستاد انتخابات استان يزد از ابلاغ دستورالعمل تبليغات در فضای مجازی از سوی ستاد انتخابات كشور خبر داد و تبلیغات در این حوزه را صرفاً در چارچوب قوانين و مقررات مجاز دانست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد:

نقش برجسته سازمان‌های مردم‌نهاد در مشارکت اجتماعی

2017 05 06
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه مشارکت‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی را درزمینه های مختلف سازمان‌دهی کنند اظهارداشت: این گونه تشکل های مردمی نقش برجسته‌ای در ایجاد و افزایش مشارکت اجتماعی ایفا می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

مقابله با موج چهارم ایدز نیازمند ائتلاف همگانی است

2017 05 04
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در جلسه سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان با اشاره به اینکه مقابله با موج چهارم ایدز نیازمند ائتلاف همگانی است؛ گفت: استان برای مقابله با موج چهارم ایدز که تلفیقی از اعتیاد تزریقی و انتقال جنسی است، آماده می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

روابط عمومی‌ها آرامش و اعتماد را در جامعه افزایش دهند

2017 05 04
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و نایب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: آنچه در حوزه روابط عمومی‌ها مهم است ایجاد فضایی بانشاط، آرام، پاسخگویی مناسب و ارائه شفاف عملکردهای سازمان‌ها است.
دبیر ستاد انتخابات استان خبرداد:

آغاز دوره آموزشي اعضاي شعب و نمايندگان فرمانداران و بخشداران

2017 05 04
دبير ستاد انتخابات استان گفت: دوره آموزشي ويژه اعضاي شعب و نمايندگان فرمانداران و بخشداران از 12 ارديبهشت آغازشده و تا 26 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خبر داد:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مشارکت‌های اجتماعی در پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت

2017 05 03
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: نمایشگاه و جشنواره مشارکت‌های اجتماعی استان، پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت باهدف ترویج فرهنگ کار اجتماعی و داوطلبانه در پارک آزادگان یزد برگزار می‌شود.
استاندار یزد مطرح کرد:

12 هزار تبعه خارجی در استان مشغول به تحصیل هستند/ 28 مدرسه مستقل ویژه فرزندان اتباع خارجی

2017 05 03
استاندار یزد در گردهمایی دفاتر اداره کل امور اتباع و کمیساریا با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل فرزندان اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در کشور بیان کرد: اکنون 12 هزار دانش‌آموز تبعه خارجی در استان داریم که همۀ امکانات آموزشی در اختیار آن‌ها قرارگرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

اقدامات متعددی در حوزۀ اشتغال و مسکن اتباع خارجی انجام‌شده است

2017 05 03
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در گردهمایی دفاتر اداره کل امور اتباع و کمیساریا گفت: در حوزه‌های مختلف اعم از اشتغال و مسکن و دیگر مسائل مرتبط با اتباع خارجی اقدامات و برنامه‌های متعددی در استان یزد انجام‌شده است.
رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران:

اقدامات ایران دستاوردهای ملموسی برای پناهندگان داشته است

2017 05 03
رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران بیان کرد: مهم است که ما بدانیم دستاوردهای مختلفی در حوزۀ سلامت، معیشت و آموزش برای پناهندگان خواهیم داشت و مهم است که درک کنیم اقدامات ما ثمربخش خواهد بود.
مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور:

بی‌نظیرترین طرح‌های مرتبط با اتباع خارجی در استان یزد اجراشده است

2017 05 03
مدیرکل اداره امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور در گردهمایی دفاتر اداره کل امور اتباع و کمیساریا گفت: استان یزد جزو استان‌هایی است که بالاترین تراکم جمعیتی اتباع را دارد و مدیران این استان نیز جزو مدیران پیشرو در حوزۀ ساماندهی اتباع هستند.
با حضور مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري؛

ویژه‌برنامه‌های دهۀ مهدویت تصویب شد

2017 05 02
در جلسۀ ستاد هماهنگی نهادهای دولتی و غیردولتی استان ویژه‌برنامه‌های دهۀ مهدویت مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد مطرح کرد:

شعب اخذ رأی شوراهای اسلامی در اردکان و میبد تمام مکانیزه است/رسیدگی به شکایت داوطلبان تا 18 اردیبهشت نهایی می‌شود/مشارکت بالغ بر 24 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات استان

2017 05 01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرهای میبد و اردکان به‌صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد:

سرعت و دقت، دستاورد صندوق‌های مکانیزه اخذ رأی است

2017 05 01
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در خصوص برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهرهای میبد و اردکان گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای اردکان و میبد به‌صورت تمام مکانیزه انجام می‌شود که سرعت و دقت دستاورد این اقدام خواهد بود.

بازديد مدير كل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري از دفاتر سازمانهاي مردم نهاد حوزه سلامت به مناسبت هفته سلامت

2017 05 01
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري به مناسبت هفته سلامت از دفاتر تعدادي از سازمانهاي مردم نهاد فعال درحوزه سلامت بازديد كرد و از نزديك با بيماران مورد حمايت اين سازمانها گفتگو نموده و با مشكلات آنان آشنا شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

رویکرد کمیسیون کارگری دفاع از حقوق کارگران است

2017 04 30
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع نمایندگان شوراهای کارگری استان با اشاره به اینکه کمیسیون کارگری شورای تأمین با حضور نمایندگان کارگران فعال است؛ اظهار داشت: رویکرد کمیسیون کارگری دفاع از حقوق کارگران به‌عنوان قشر مهم و زحمت‌کش نظام است.