ملاقات عمومی بخشدار مرکزی شهرستان میبد با اهالی روستای مهرآباد

2023 04 10
در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و تسهیل در رفت و آمد روستائیان عزیز ملاقات عمومی کریم بیکی بخشدار مرکزی با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا در محل دهیاری روستای مهرآباد برگزار گردید.

عدم اجرای طرح حد نگاری و صدور اسناد در حسن آباد

2023 04 10
فخرالسادات آقایی بخشدار بفروئیه با حضور در مرکز استان و دیدار با اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مشکلات برخی از اسناد باقی مانده بخش بفروئیه  را پی گیری کرد .

دیدار مردم روستای حسن آباد بفروییه با نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی

2023 04 03
به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، در رور چهارشنبه نهم فروردین دکتر میرمحمدی نماینده محترم شهرستان میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و بخشدار بفروئیه از روستای حسن آباد بازدید و در مسجد جامع روستای حسن آباد حضور یافتند و به بررسی مشکلات و مسایل مردم این روستا پرداختند.

بازدید مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری یزد از بخش مرکزی شهرستان میبد

2023 04 03
دکتر طالبی مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری یزد به همراه معاونین خود از بخش مرکزی شهرستان میبد بازدید و از نزدیک در جریان پروژه های در حال اجرا قرار گرفتند .

دیدار دهیاران بخش مرکزی شهرستان میبد با دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

2023 04 03
صبح امروز شنبه ۱۲ فروردین با حضور دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد جلسه ای با دهیاران بخش مرکزی برگزار گردید.

برگزاری جلسه هماهنگی اولویت های سال ۱۴۰۲ بخشداری مرکزی شهرستان میبد

2023 03 29
به منظور بررسی و پیگیری طرح ها و پروژه‌ها در روستاهای بخش مرکزی ، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار با حضور کریم بیکی و دهیاران برگزار گردید. 

برگزاری جلسه بررسی مشکلات آب روستاهای بخش مرکزی شهرستان میبد

2023 03 25
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان میبد ؛ جلسه بررسی مشکلات آب روستاهای بخش مرکزی با حضور کریم بیکی ، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان و دهیاران برگزار شد .

بخشدار مرکزی شهرستان میبد به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ هجری خورشیدی و آغاز بهار در پیامی ضمن تبریک سال نو ، آغاز سال جدید را موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان‌ها و آرزو ها دانست .

2023 03 25
متن کامل پیام کریم بیکی به شرح زیر است :

بخشدار مرکزی میبد: اولویت های خوبی در سال 1402 دربخش مرکزی هدف گذاری شده است

2023 03 19
عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد در نشست پایان سال خود با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی از تلاش ها و زحمات بی وقفه آنها تشکر و پیشاپیش سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت .

دیدار با جانبازان و خانواده های شهدا در میبد در آستانه نوروز

2023 03 19
در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ، فرماندارمیبد به همراه حجت الاسلام اعرافی امام جمعه موقت و سید مصطفی آقایی میبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با حضور درمنزل خانواده های شهیدان محمدعلی جعفری نژادمیبد، عباسعلی جعفرزاده فیروزآبادی و اسدالله  و حسین شفاعی از صبر و استقامت این خانواده ها تجلیل و از مادران این شهداء دلجویی کردند .

زیرسازی و آسفالت حدفاصل روستای اشنیز بالا تا آبشوره

2023 03 19
فخرالسادات آقایی بخشداربفروئیه توسعه و آبادانی روستاها را از اولویت های مسئولین خواند و گفت : به حمدالله امروز حدفاصل روستای اشنیز بالا و آبشوره از توابع بخش بفروئیه زیرسازی و آسفالت شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان میبد ؛ کریم بیکی در پیامی در گذشت جانباز سرافراز آقای محمد ابراهیم کاظم پور را تسلیت گفت .

2023 03 18
در متن پیام آمده است :

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:

2023 03 14
رونمایی از المان شهداء در روستای مزرعه کلانتر از توابع بخش مرکزی شهرستان میبد

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از گنجینه تاریخی و معنوی میبد

2023 03 14
همزمان با 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهداء ، سرهنگ مصطفی آقایی به همراه عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد ، با حضور در گنجینه تاریخی و معنوی این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی ، از غرفه های شهداء ، مشاهیر و بزرگان و آثار دفاع مقدس و وصیت نامه های شهدا بازدید و یاد شهداء راگرامی داشتند .

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری :

2023 03 12
غرس نهال زیتون در پادگان نبی اکرم شهرستان میبد

جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های نوروز ۱۴۰۲ در روستای رکن آباد

2023 03 12
این جلسه با حضور کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان میبد ، دهیار ، کارشناس میراث فرهنگی و مستاجر قلعه وزیر روستای رکن آباد برگزار گردید . کریم بیکی با اشاره به اینکه قلعه وزیر یکی از بی نظرین ترین مجموعه های تاریخی شهرستان  است، عنوان کرد : نسبت به سال گذشته اقدامات خوبی در این مجموعه صورت گرفته و با پیگیری‌های انجام شده بسیاری از مشکلات این مجموعه مرتفع گشته است و این مجموعه در ایام عید نوروز اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی را بر عهده خواهد داشت .

غرس یکصد نهال زیتون و سنجد در میبد

2023 03 11
به مناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ، باحضور عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد و جمعی از صاحبان صنایع ، دانش آموزان مدارس روستاهای محمد آبادو حجت آباد از توابع بخش مرکزی ، یکصد اصله نهال زیتون و سنجد در مجاورت کارخانه ایده ال شمش غرس شد .

دیدار بخشدار مرکزی شهرستان میبد با خانواده های معظم شهدا به مناسبت نیمه شعبان

2023 03 11
به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) صبح امروز کریم بیکی بخشدار مرکزی ، حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه ، حراست فرمانداری و رییس بنیاد شهید با حضور در منزل خانواده های معظم شهید دکتر محمد آقایی میبدی و شهید محمد رضا دهقانی فیروزآبادی از آنان تجلیل کردند .

برگزاری جلسه هماهنگی ساخت اورژانس رکن آباد

2023 03 11
با توجه به زمان بر شدن تاییدیه نقشه های ساختمان اورژانس رکن آباد و لزوم تسریع در ادامه ساخت اورژانس ، بخشدار مرکزی میبد جلسه ای را با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان ، رییس اورژانس میبد و پیمانکار پروژه، در محل دفتر خود تشکیل داد.

غرس 100 اصله نهال در بلوار شهیدسلیمانی مهر آباد میبد

2023 03 09
همزمان با هفته درخت و درختکاری ، یکصد اصله نهال با حضور ، فرماندار میبد ، مسئول دفتر امام جمعه و بخشدار مرکزی و رئیس اداره ورزش و جوانان دربلوار ورودی شهید سلیمانی مهرآباد غرس شد .