شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید

اخبار معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی

آمادگی شهرستان میبد برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سیزده آبان

2022 11 02
علی محمد دهقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سیزده آبان بر هماهنگی تمامی دستگاه ها در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سیزده آبان ماه امسال تاکید کرد .

سلامت روان مهم‌تر از سلامت جسم

2022 10 18
از هیجدهم تا 24 مهرماه هفته سلامت روان نام‌گذاری شده است به همین مناسبت با حضور حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه میبد، دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از معلمان و دانش آموزان، نشستی در آموزشگاه مرحوم قاسم ضیایی روستای بیده برگزار شد.

پزشکان میبدی تجلیل شدند

2022 08 23
هم‌زمان با یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، پزشکان متخصص بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و درمانگاه تخصصی بی‌بی رضوان و درمانگاه هاشم شهرستان میبد تجلیل شدند.

استقبال مسئولین میبد از قهرمان پاراتنیس مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

2022 08 21
 مهدی معصومی قهرمان پاراتنیس در مسابقات کشورهای اسلامی که با حضور بیش از ۵۶ کشور اسلامی اخیراً در قونیه برگزار شد، بار دیگر افتخار آفرید و موفق به کسب یک مدال برنز در انفرادی (مقام سوم) و یک مدال نقره (مقام دوم) در رقابت‌های تیمی شد.
آیت‌الله اعرافی:

اولویت‌های تعیین‌شده در حوزه شهرداری و شورا تحقق یابد

2022 08 09
آیت‌الله اعرافی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد که سجادی پور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد هم حضور داشتند؛ از انسجام و همدلی آن‌ها در انجام امور شهر قدردانی کرد.

معرفی سرپرست جدید جهاد کشاورزی میبد

2022 08 02
در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، مدیر، معاونین و کارشناسان و نماینده ولی‌فقیه جهاد کشاورزی استان، و جمعی از مدیران ادارات، از زحمات حسن زارع قدردانی و کاظم مسروری فر به‌عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان میبد معرفی شد..

رئیس جدید مخابرات شهرستان میبد معرفی شد

2022 07 09
در نشستی با حضور سجادی پور فرماندارمیبد، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولین از خدمات یحیی کارگر قدردانی و نادر انصاری نیا به‌عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان میبد معرفی شد.
فرماندارمیبد:

همدلی و هم‌افزایی در اجرای پروژه‌ها بین شورا و شهرداری مشهود است

2022 07 09
سجادی پور فرماندارمیبد با حضور در شهرداری روز شهرداری و دهیاری را به بهارستانی شهردارمیبد و اعضای شورای ششم تبریک گفت.

آشنایی اعضای شوراهای شهرستان میبد با نحوه نگارش صورت‌جلسات

2022 06 28
در جلسه‌ای 2 ساعته آموزشی و توجیهی که به همت بخشداری مرکزی میبد برگزار شد؛ اعضای شوراهای سه بخش ندوشن، بفروئیه و مرکزی شهرستان میبد با نحوه نگارش و رعایت شرایط شکلی و ماهوی صورت‌جلسات آشنا شدند.

تقدیر از 20 بهره‌بردار نمونه بخش کشاورزی درمیبد

2022 06 26
با حضور شطرنجی مدیر هماهنگی ترویج و کشاورزی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد و حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، از 20 نفراز بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی در شهرستان میبد در سال 1400 تقدیر شد.

شهردار جدید بفروئیه معرفی شد

2022 06 18
با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، بخشدار بفروئیه از زحمات علی بلیانی قدردانی و سید مهدی طباطبائی به‌عنوان شهردار جدید بفروئیه معرفی شد.

برگزاری دوره داوری درجه 3 ورزش‌های بومی محلی برای اولین بار درمیبد

2022 06 15
 دوره داوری درجه سه ورزش‌های بومی محلی برای نخستین بار در سالن ورزشی شهیدیه شهرستان میبد برگزار شد.

معرفی معاون سیاسی و بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد

2022 05 26
در مراسمی با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین ادارات، از زحمات رسول نصیری و محمدجواد احمدی قدردانی و در احکامی جداگانه علی‌محمد دهقانی به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و عرفان کریم بیکی به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد معرفی شدند.

تشدید نظارت بر اصناف در اوج حضور مسافران نوروزی درمیبد

2022 03 25
رسول نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اظهار تأسف از وضعیت نامناسب فعالیت نانوایی در سطح شهر گفت: امشب که از بیش از هشت واحد نانوایی بازدید کردیم شرایط بسیار نامناسب بود.

پیاده‌روها و مسیرهای عمومی میبد برای تردد مناسب نیست

2022 02 09
در راستای رفع سد معبر جلسه ستاد هماهنگی و پی گیری مناسب‌سازی شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی و اعضای این ستاد در فرمانداری میبد برگزار شد.

اهداء گل و پرچم به خانواده‌های شهدای شاغل در صنعت

2022 02 08
هم‌زمان با دهه مبارک فجر، حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور دریکی از واحدهای صنعتی در شهرستان میبد، با اهداء شاخه گل و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌های شهدای شاغل در صنعت، آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس و حرم ولایت

2022 02 08
به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاد کشاورزی، با حضور در منزل خانواده شهیدان، محمدرضا سلیمی پور ندوشن، سید مهدی امامی میبدی و شهیده صدیقه پهلوان شمسی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، از صبر و پایداری این خانواده‌ها تجلیل کردند.

زنگ انقلاب درمیبد به صدا درآمد

2022 02 01
هم‌زمان با سراسر کشور و در 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی و با حضور سرپرست فرمانداری میبد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات و تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی همه دانش آموزان مدارس، زنگ انقلاب در مدرسه حاجتی شهرستان میبد نواخته شد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا درمیبد

2022 01 12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد صبح امروز به همراه رئیس اداره بهزیستی با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان کمال جعفریان فیروزآبادی، شهید مجید آقایی و شهید حسین دهقانی فیروزآبادی از صبر و پایداری پدر و مادران این شهدا تجلیل و از آن‌ها دلجویی کردند.

برپایی نمایشگاه فراق یار درمیبد

2022 01 04
نمایشگاه فراق یار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی در فرهنگسرای میبد واقع در پارک فلسطین برپا شد.

اخبار معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی

کارگاه آموزشی انسجام سازمانی مدیریت آبخیز در فرمانداری میبد برگزار شد

2019 02 21
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد توانمندسازی و برند سازی در حوزه کشاورزی را هدف برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت جامع آبخیز عنوان کرد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد :

45 میلیارد ریال میزان اعتبارات بازآفرینی برای میبد تعیین شد

2019 02 18
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد گفت: ادارات شهرستان با توجه به فرصت باقیمانده جذب اعتبارات بازآفرینی به میزان مبلغ 4 میلیارد و پانصد میلیون تومان اقدام کنند.

خانه عالم روستای جهان‌آباد بخش مرکزی میبد افتتاح شد

2019 02 10
هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ششمین خانه عالم شهرستان میبد در روستای جهان‌آباد بخش مرکزی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد:

تسهیل امور و تغییر رویکردها در اداره امور کشور ضرورت دارد

2019 02 03
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میبد، گفت: باید برای پیدا کردن راهکار از میان قوانین دست‌وپا گیر برای تسهیل امور و نیز تغییر رویکردها در اداره کشور توجه شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور:

سرمایه‌گذاری در توسعه صنایع موردتوجه صندوق کارآفرینی امید است

2019 02 03
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میبد با اشاره به اینکه یک محصول جهانی باید تولید و توزیع آن‌هم جهانی باشد، گفت: صندوق کارآفرین امید آمادگی دارد تا در توسعه هنر صنعت جهانی زیلو و نیز کار بافی میبد سرمایه‌گذاری و همکاری کند.

نمایشگاه کتاب در میبد با 40 درصد تخفیف افتتاح شد

2019 02 03
هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولین نمایشگاه کتاب از سوی بسیج اصناف در میبد افتتاح شد.
فرماندارمیبد:

کمپین مبازره با مواد مخدر باید با همکاری مردم تداوم داشته باشد

2019 01 20
فرماندارمیبد در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر، گفت: کمپین مبازره با مواد مخدر و کاهش اعتیاد با همکاری مردم، نیروهای انتظامی و سپاه باید تداوم داشته باشد.

فرهنگ‌سازی و هزینه کردن در حوزه ترافیک اهمیت زیادی دارد

2019 01 14
فرماندارمیبد در نشست پیشگیری از تصادفات، گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش در حوزه ترافیک در سطح مدارس از پیش‌دبستانی تا سطوح دیگر درروند کاهش تصادفات بسیار مؤثر بوده و ارزش هزینه کردن را دارد.
با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار؛

جشنواره ورزشی زنان روستایی درمیبد برگزار شد

2019 01 12
جشنواره ورزشی زنان و دختران روستایی که در سالن ورزشی شهدا روستای رکن‌آباد میبد برگزارشده بود، امروز با تجلیل از برترین‌های این جشنواره پایان یافت.
استاندار یزد:

ظرفیت‌های فرهنگی میبد در توسعه فرهنگی استان یزد نقش مؤثری دارد

2019 01 10
استاندار یزد در دیدار با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: شهرستان میبد با ظرفیت‌های خوبی که در حوزه فرهنگی دارد می‌تواند نقش مهمی را در توسعه فرهنگی استان ایفا کند.

جشنواره زنان و دختران روستایی در رکن‌آباد میبد برگزار می‌شود

2019 01 01
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد گفت: در جشنواره زنان و دختران روستایی اجرای برنامه‌های ورزشی و پخت غذاهای سنتی انجام خواهد گرفت.

حماسه نهم دی ماه درمیبد گرامی داشته شد

2018 12 30
هم‌زمان با سراسر کشور و به مناسبت گرامی داشت نهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در شبستان حضرت زهرا (س) مصلای بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) برگزار شد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد:

ادارات شهرستان اطلاعات پروژه‌ها را در سامانه نیپا ثبت کنند

2018 12 26
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ثبت اطلاعات پروژه‌ها با موضوع اقتصاد مقاومتی در سامانه نیپا " نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی" خواستار شد.

نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میبد

2018 12 26
نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد برگزار و بر حضور پرشور مردم در این مراسم تأکید شد.
مدیرکل منابع طبیعی استان یزد خبر داد:

زبانزد استان یزد در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی

2018 12 19
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در جلسه مطالعات حوزه آبخیز ندوشن و توانمندسازی جوامع روستایی شهرستان میبد گفت: منابع طبیعی بستر توسعه و حیات هر کشوری است و استان یزد نیز به‌عنوان اجرای پروژه‌های متعدد در این حوزه زبانزد می‌باشد.
فرماندارمیبد:

باید جشنی مردمی با محوریت جان‌فشانی شهدا و پایداری مردم برگزار کرد

2018 12 18
فرماندارمیبد با اشاره به برقراری نظام و انقلاب به برکت خون شهدا و پایداری مردم گفت: باید با این نگاه و محوریت جشنی انقلابی و مردمی با حفظ شأن و عرف و شرع برای گرامیداشت انقلاب برگزار کرد.

آزمون مکاتبه‌ای دهیاران شهرستان میبد برگزار شد

2018 12 06
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد گفت: آزمون مکاتبه‌ای دهیاران شهرستان میبد امروز پنج‌شنبه با نظارت فرمانداری میبد برگزار شد.

میزبانی شهر جهانی زیلو از شهرداران استان تهران

2018 11 29
عصر روز گذشته میبد؛ شهر جهانی زیلو که میزبان شهرداران استان تهران و مدیران حوزه معاونت هماهنگي امور عمرانی استانداری تهران بود، مورد استقبال معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین میبد قرار گرفتند.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا میبد در هفته بسیج

2018 11 22
هم‌زمان با هفته بسیج معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد به همراه جمعی از مسئولین به دیدار خانواده‌های شهدا شهرستان رفتند و از صبر و پایداری این خانواده‌ها تجلیل نمودند.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد:

مسئولین و دستگاه‌ها آمادگی لازم در مواقع بحرانی را داشته باشند

2018 11 21
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد با اشاره به مانور زلزله که هفته آینده در مدارس شهرستان برگزار می‌شود، بر آمادگی داشتن مسئولین و دستگاه‌ها جهت همکاری داشتن در موقع بحرانی مانند سیل و زلزله تأکید نمود.