گزارش تصویری؛

گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد درمیبد برگزار شد

2018 06 05
بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و پنجاه و پنجمین سالگشت قیام خونین 15 خرداد سال 1342 دوشنبه و سه‌شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در امامزاده میر شمس الحق (ع) و شبستان حضرت زهرا (س) مصلای بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) برگزار شد.
گزارش تصویری؛

نشست صمیمی فعالین حوزه‌های مختلف شهرستان با مسئولان میبد برگزار شد

2018 05 27
نشست نخبگان، فعالین اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، هنری و ورزشی شهرستان میبد با حضور حضرت آیت‌الله اعرافی، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
گزارش تصویری؛

کلنگ احداث سالن ورزشی اردوگاه آیت‌الله خامنه‌ای بنستان به زمین زده شد

2018 04 21
با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین کلنگ احداث سالن چندمنظوره ورزشی در اردوگاه آیت‌الله خامنه‌ای بنستان به زمین زده شد.
گزارش تصویری(2)؛

بازدیدهای نوروزی فرماندارمیبد

2018 03 28
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در هفتمین روزاز بهار 97 "حسین فلاح" فرماندارمیبد به همراه جمعی از مسئولین از چند واحد صنفی عرضه تولیدات داخلی بازدید و با اهداء هدیه ای از ایشان تقدیروتشکر نمود. دیداربا پیشکوتان امر ورزش و بازدید از بزرگترین موزه درحال ساخت شهرستان ازدیگر برنامه های نوروزی ایشان بود.
گزارش تصویری(1)؛

بازدیدهای نوروزی فرماندارمیبد

2018 03 27
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "حسین فلاح" فرماندارمیبد به همراه نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی از آسیاب آبی بیده ، نمایشگاه صنایع دستی برج کبوتر خانه ، کمپ های جاده ای خدماتی هلال احمر بازدید نمود. دیداربا امام جمعه و حضور در مزار نماینده فقید مردم در مجلس شورای اسلامی،تقدیروتشکر کارکنان اداره برق و رضا شبانی قهرمان جهان ازدیگر برنامه های نوروزی ایشان بود.
گزارش تصویری؛

دیدار نوروزی روسا و کارکنان ادارات شهرستان با فرماندارمیبد

2018 03 25
روسا و کارکنان ادارات شهرستان میبد با حضور در دفتر فرماندارمیبد عید نوروز را به ایشان تبریک گفتند.
گزارش تصویری؛

آیین بزرگداشت روز میبد و تجلیل از فرهیختگان میبدی برگزار شد

2018 03 22
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، همایش نوروزی همایش بزرگداشت روز میبد و فرهیختگان میبدی سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان میبد و همچنین برخی از شخصیت‌های کشوری برگزار شد.
گزارش تصویری؛

غرس بیش از 40 هزار نهال در هفته درختکاری درمیبد

2018 03 06
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، همزمان با پانزدهم اسفند روز درختکاری، سرپرست معاونت فرمانداری به همراه امام‌جمعه موقت، شهردار، کانون بسیج و جمعی از مسئولین و دانش آموزان،7 هکتار از مسیر بلوار مرحوم یحیی زاده را نهال‌کاری کردند.
گزارش تصویری؛

حضور فرماندارمیبد در ورزش صبحگاهی و نظافت محوطه نارین قلعه

2018 01 27
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، امروز صبح فرماندارمیبد به همراه جمعی از دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در محوطه تاریخی کهن دژ نارین قلعه و ورزش صبحگاهی و اقدام به جمع‌آوری و نظافت این محوطه به‌صورت نمادین، خواستار توجه بیشتر به زیبایی و آراستگی محوطه و گذرهای بناهای تاریخی در آستانه ایام‌الله دهه فجر و سال نو شدند.
گزارش تصویری؛

بازدید فرماندارمیبد از شهر ندوشن

2017 11 11
فرماندار و رئیس آموزش‌وپرورش میبد از شورای شهر، شهردار و بخشدار ندوشن تقدیر و تشکر نمود.
گزارش تصویری؛

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش ندوشن افتتاح شد

2016 09 19
با حضور فرماندارمیبد و مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد و جمعی از مسئولین مرکز فنی و حرفه‌ای بخش ندوشن افتتاح شد.
گزارش تصویری؛

غرفه‌های شهرستان میبد در همایش ملی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد

2016 09 19
همایش ملی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد و چشم‌انداز آن در افق ۱۴۰۴ روز شنبه ۲۷ شهریورماه با حضور مسئولان و کارشناسان 21 استان کشور به میزبانی دانشگاه یزد آغاز به کارکرد. در این نمایشگاه ۸۵ غرفه از دستاوردهای سازمان‌ها و نهادهای استان نهادها و تشکل‌های غیردولتی و بخش خصوصی استان یزد تشکیل‌شده که دستاوردهای خود را در معرض دید قرار داده‌اند.
همزمان با روز کارمند؛

کارمندان فرمانداری میبد تجلیل شدند

2016 08 25
همزمان با چهارم شهریور و روز کارمند، کارکنان فرمانداری میبد تجلیل شدند.

جلسه پرسش و پاسخ درباره مسائل عمرانی و فرهنگی محله یخدان با فرماندارمیبد

2016 08 07
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد شب گذشته با حضور در مسجد جامع و المهدی یخدان در ابتدا گزارشی از محله یخدان دادند و در پایان به سؤالات مکتوب نمازگزاران پاسخ دادند.
گزارش تصویری (1)؛

پنجمین نشست تخصصی شهرهای نمونه گردشگری کشور برگزار شد

2016 05 14
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، پنجمین نشست تخصصی چهارده شهر نمونه گردشگری کشور در شهر نمونه گردشگری میبد برگزار شد. این همایش یک‌روزه با حضور جمعی از فرمانداران، شهرداران و روسای میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرهای نمونه گردشگری لاهیجان در استان گیلان، شهرهای بسطام و شهمیرزاد در استان سمنان، شهرری و دماوند در استان تهران، نیشابور در استان خراسان رضوی، ماهان در کرمان، سرعین در استان اردبیل، رامسر در مازندران، کاشان در استان اصفهان، شیراز در استان فارس و شهرهای میبد، تفت و ابرکوه برگزار شد.

بازدید فرماندارمیبد از بخش ندوشن

2016 05 09
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز فرماندارمیبد به همراه بخشدار ندوشن، مشاوره بانوان فرمانداری از عملیات اجرایی گازرسانی، کارگاه آموزش زیلوبافی، کارگاه کار بافی، قلعه روستای صدرآباد بخش ندوشن بازدید نمودند.
گزارش تصویری؛

تجلیل فرماندارمیبد از کارگران یک واحدصنعتی در میبد

2016 04 30
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با هفته کار و کارگر فرماندارمیبد به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در شهرک صنعتی جهان‌آباد از واحد صنعتی بازدید و از کارگران نمونه این واحد تجلیل کرد. فرماندارمیبد در این مراسم از کارگران به‌عنوان طلایه‌داران عرصه تولید و صنعت کشور یاد و از زحمات آن‌ها تجلیل کرد.
گزارش تصویری؛

طرح غربالگری کارکنان فرمانداری شهرستان میبد انجام شد

2016 04 27
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، به مناسبت هفته سلامت، طرح غربالگری رایگان کارکنان فرمانداری شهرستان میبد برگزار شد.این طرح در روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه 95 اجرا شد و طی آن 40 نفر از کارکنان محترم فرمانداری میبد مورد غربالگری ازنظر فشارخون، تست قند و وزن قرار گرفتند.
گزارش تصویری؛

مراسم تکریم از پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا درمیبد برگزار شد

2016 04 20
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز هم‌زمان با فرارسیدن ولادت مولود کعبه و روز پدر مراسم تکریم از پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا با حضور فرماندارمیبد، معاون فرهنگی و هنری اداره کل بنیاد شهید استان، جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا در گلزار شهدا فیروزآباد برگزار شد.
گزارش تصویری؛

آیین برگزیدگان کنکور سراسری سال ۹۴ شهرستان میبد برگزار شد

2016 03 17
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، این مراسم صبح امروز با حضور فرماندار، شهردار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان میبد و دانش آموزان نخبه رتبه های برتر کنکور سراسری94 در سالن سینما طوبی میبد برگزار شد.