معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

دولت درصد است بحران کم‌آبی یا بی‌آبی را باسیاست‌های متنوعی مهار کند

2016 03 08
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به بحران آب در استان یزد گفت: دولت درصدد است برای کل کشور به‌ویژه استان‌های که در بحران بی‌آبی یا کم‌آبی قرار دارند سیاست‌های متنوعی را در عرصه آب اجرا کند.
گزارش تصویری؛

شور نیکوکاری در میبد برگزار شد

2016 03 03
همزمان با سراسر کشور و درآستانه عید نوروز و به منظورتکریم دانش آموزان بی بصاعت ،مراسم شور نیکوکاری صبح دیروز با حضور فرماندار میبد و جمعی ازمسئولین در آموزشگاه دخترانه مجدزاده این شهرستان برگزار شد .
گزارش تصویری؛

دیدار فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین با منتخب مردم تفت و میبد

2016 03 01
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی منتخب مردم حوزه‌های تفت و میبد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدار و ضمن تبریک، آمادگی خود و همه مسئولین دستگاه‌ها و ادارات شهرستان را جهت همکاری با وی و حل مشکلات و منافع منطقه اعلام کردند.
گزارش تصویری؛

گردهمایی مردمی و هواداران دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی منتخب مردم حوزه‌های تفت و میبد

2016 03 01
عصر دیروز در گردهمایی مردمی و هواداران دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی منتخب مردم حوزه‌های تفت و میبد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امامزاده میر شمس الحق برگزار شد.
گزارش تصویری(8)؛

پشت صحنه انتخابات در میبد

2016 02 28
در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی‌و خبرگان رهبری عوامل زیادی دخیل بودند.
گزارش تصویری(1)؛

بازديد فرماندارمیبد از برخي شعب اخذ رأی

2016 02 26
فرماندار میبد: مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.
گزارش تصویری؛

آغاز به کار ستاد انتخابات در شهرستان میبد

2016 02 26
فرآیند اخذ رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان میبد آغاز شد.
گزارش تصویری؛

فرماندار میبد از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات بازدید کرد

2016 02 21
فرماندارمیبد به همراه اعضای هیئت اجرایی بر انتخابات، رییس هیئت بازرسی، رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان و تعدادی اعضای شورای تأمین از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به‌منظور روند تبلیغات و نحوه فعالیت از این ستادها بازدید کرد.
گزارش تصویری؛

فرماندار و مسئولین شهرستان میبد با امام جمعه این شهر دیدار کردند

2016 02 06
به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، حسین فلاح به همراه سایر مسئولین نهادها و ادارات با حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد دیدار کردند.
گزارش تصویری؛

بازدید فرماندارمیبد از بیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی

2016 02 04
فرماندارمیبد، امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولین با حضور در بخش ندوشن از ششمین بیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی که به مناسبت دهه مبارک فجر در این منطقه برپاشده است بازدید کردند.

گزارش تصویری سفر استاندار یزد به شهرستان میبد

2016 02 02
همزمان با دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی و با حضور استاندار، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان میبد 50 پروژه عمرانی، فرهنگی، آموزشی در شهرستان میبد افتتاح شد.
گزارش تصویری؛

فرماندارمیبد از پروژه تاریخی آسیاب یخدان بازدید کرد

2016 01 10
فلاح فرماندارمیبد از آسیاب یخدان بازدید و از نزدیک با روند پیشرفت مرمت و بازسازی این اثر تاریخی مطلع گردید.
گزارش تصویری؛

جلسه پرسش وپاسخ خبرنگاران با اعضای شورای تامین شهرستان میبد برگزارشد

2016 01 10
اولین جلسه پرسش وپاسخ با شورای تامین پیرامون انتخابات و امور مربوط به آن با اصحاب رسانه در سالن فرمانداری تشکیل وبه سوالات خبرنگاران پیرامون انتخابات پاسخ داده شد.
گزارش تصویری؛

سومین جلسه پاسخگویی فرماندارمیبد و مسئولین ادارات با مردم برگزار شد

2015 12 15
سومین جلسه پرسش و پاسخ با مردم در آستان امامزاده بی بی خدیجه خاتون برگزار شد.
به روایت تصویر؛

رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان میبد برگزار شد

2015 10 31
این رزمایش که ۷و۸ آبان ماه در قالب ۵ گردان از گردان‌هایامام حسین (ع).بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج میبد، در اردوگاه قدس توسط بسیجیان آغاز شده بود، دیروز صبح با اجرای عملیات های مختلف به پایان رسید. این رزمایش با برگزاری صبحگاه نظامی و با حضور خانواده های معظم شهدا، امام جمعه میبد، فرماندار و دیگر مسئولان شروع شد. پس از آن عملیات های کمین و ضد کمین، کنترل معابر وصولی، امداد و نجات و مردم یاری و دفاع از مراکز حساس و مهم، پدافند دورادور و مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات با رمز محمد رسول الله(ص) آغاز شد.
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

از کارکنان نیروی انتظامی در میبد تجلیل شد

2015 10 07
صبح امروز فرماندارمیبد به همراه مسئول دفتر امام‌جمعه این شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را به تلاشگران عرصه امنیت و پایداری تبریک و با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تجلیل کردند.
به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان میبد به روایت تصویر

2015 10 03
همزمان با آغاز گرامی داشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میبد با حضور فرماندار و مدیران ادارات و نهادها برگزار شد.
پنجمین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس به روایت تصویر؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام‌جمعه، فرماندار در آموزشگاه رزم مقدماتی نبی اکرم (ص) میبد برگزار شد

2015 09 26
همزمان با پنجمین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور امام‌جمعه، فرماندار، شهردار و مقامات ارشد نظامی و انتظامی در آموزشگاه رزم مقدماتی نبی اکرم صلوات‌الله‌علیه میبد برگزار شد.
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

گلزار شهدا در میبد غبارروبی و عطرافشانی شد

2015 09 26
همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندارمیبد، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده آموزشگاه نبی اکرم و نیروهای نظامی و انتظامی در قالب 5 اکیپ گلزار شهدا در شهرستان میبد غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران شد.
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم پرصلابت رژه نیروهای مسلح باحضور فرماندارمیبد برگزار شد

2015 09 22
همزمان با سی و یکم شهریور سالروز هفته دفاع مقدس مراسم رژه پرصلابت یگان‌های سواره و پیاده نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج با حضور فرماندار، امام‌جمعه موقت، مسئولین ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم در مقابل فرمانداری شهرستان میبد برگزار شد.