فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد:

رأی اولی‌ها نقش زیادی در تعیین سرنوشت شهر و کشور دارند

حسین فلاح فرماندار و رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان میبد در حاشیه جشن تکلیف سیاسی دختران درمیبد گفت: قطعاً رأی اولی‌ها نقش زیادی در تعیین سرنوشت شهر و کشور خودشان دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در آستانه 28 خرداد دختران رأی اولی شهرستان میبد جشنی را ترتیب دادند تا نشان دهند که در این دوره از انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت شهر و کشورشان سهیم‌اند.

تکلیف سیاسی که رسماً این رأی اولی‌ها را وارد میدان سیاسی کرده ازاین‌پس آن‌ها را در جبهه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی با بصیرت و آگاهی بیشتر در خود جای خواهد داد.

هزار و 588 رأی اولی امسال در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان میبد شرکت خواهند کرد.

حسین فلاح رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان میبد در حاشیه این مراسم گفت: قطعاً رأی اولی‌ها نقش زیادی در تعیین سرنوشت شهر و کشور خودشان دارند.

حسین فلاح افزود: این جشن نشان می‌دهد که رأی اولی‌های میبدی مانند همه رأی اولی‌های کشور در فعالیت‌های سیاسی مشارکت دارند.

فلاح گفت: امیدواریم در 28 خرداد شاهد مشارکت حداکثری مردم به‌ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات باشیم.

خانم پروین امینیان فرمانده پایگاه بسیج خدیجه کبری سلام‌الله علیها هم گفت: این جشن به همت حوزه بسیج خدیجه کبری در قالب مولودخوانی، سخنرانی، مسابقه، نمایش استنداپ کمدی برگزار شد.