نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی:

کمیته محلات در راستای رصد و حل مشکلات تشکیل‌شده است

دومین جلسه کمیته محلات در راستای رصد و حل مسائل و مشکلات محله شهیدیه با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین در دفتر میرمحمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، تعیین تکلیف زمین‌های واگذاری شهرک آیت‌الله اعرافی، اختصاص ایستگاه برداشت آب شرب به فاطمیه، اختصاص زمین به مسکن جوانان، احداث آرامستان و تعیین تکلیف واگذاری زمین پارک ایرانیان به شهرداری از دستور کار این جلسه بود.

دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیش از سه دهه است که تملک مردم در شهرک آیت‌الله اعرافی و کوچه بهار تعیین تکلیف نشده است و بعضاً بحث ملی بودن این زمین‌ها مطرح است گفت: قرار شد این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال مطرح و تعیین تکلیف شود.

میرمحمدی افزود: ایستگاه برداشت آب شرب در محله فاطمیه شهیدیه هم در دستور کار قرار گرفت تا پی گیری و نسبت به تعبیه این ایستگاه اقدام شود.

وی اختصاص زمین به جوانان ساکن در شهیدیه را هم ضروری خواند و گفت: قرار شد زمینی را با کمک ثبت‌اسناد و راه و شهرسازی مکان‌یابی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن در اختیار جوانان قرار دهیم.

نماینده مردم میبد احداث آرامستان جدید در منطقه شهیدیه را یکی از اولویت‌های این منطقه خواند و گفت: برای احداث آرامستان جدید در شهیدیه، مکان‌یابی صورت گرفته است و قرار شد شهرداری در اولین فرصت نسبت به احداث و آماده‌سازی آن اقدام کند.

میرمحمدی درباره تعیین تکلیف پارک ایرانیان هم گفت: سال‌هاست زمین پارک ایرانیان در شرق شهیدیه مشخص‌شده است و شهرداری باید نسبت به پی گیری واگذاری آن به شهرداری از طریق اداره کل راه و شهرسازی اقدام کند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر کار اجرایی آن را در هفته دولت شروع کنیم.