در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو ، موسسه خیریه بانوی مهر حضرت زهرا سلام الله علیها و هیئت قاسم ابن الحسن (ع)  فیروز آباد شهرستان میبد ، 500 بسته معیشتی را تهیه و برای توزیع در اول ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند آماده کردند.
خانم سمیه غفوری مسئول موسسه خیریه بانوی مهر حضرت زهرا سلام الله علیها میبد گفت : خدا را شکر که امسال هفتمین سال است که این کار را با مشارکت خیرین و در بالاترین سطح  انجام می دهیم .
غفوری با بیان اینکه برای جمع آوری این اقلام 30نفر از خانم ها به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیر مستقیم همکاری کردند گفت : امسال با توجه به تورم و گرانی جمع آوری این تعداد بسته معیشتی طی دو ماه کار سختی بود. وی تصریح کرد : کمک های مردمی همچنان ادامه دارد و درچند روز آینده به بیش از 650 بسته معیشتی خواهد رسید و  امیدواریم در سال آینده این تعداد را به هزار بسته معیشتی برسانیم تا خانواده های نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم .
وی گفت: درمیلاد با سعادت امام زمان (عج) 25 راس گوسفند ذبح و گوشت آن برای تکمیل این بسته های معیشتی بسته بندی شد که کمک بزرگی بود .
حاج سید محمد کمالی مسئول هیئت قاسم بن الحسن فیروز آباد هم گفت : این بسته های معیشتی شامل گوشت قرمز ،گوشت مرغ، روغن ، برنج و حبوبات است که هر بسته معیشتی یک میلیون و یکصد هزار تومان هزینه داشته است .
کمالی افزود : این بسته های معیشتی بدون کمک دولتی و تماما با کمک خیرین و مردم تهیه شده است که در نخستین روز از ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود .