دعوت فرماندار میبد



سید جمال سجادی پور رئیس هئیت اجرایی دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیامی از آحاد مردم میبد برای خلق حماسه ایی دیگر در انتخابات یازده اسفند دعوت کرد .
سجادی پور گفت : وعده همه ما و شما همشهریان عزیز فردا یازده اسفند پای صندوق های رای .
فرماندار میبد با بیان اینکه انشاالله با حضور حماسی شما مردم عزیز همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه آفریدید؛  شاهد انتخابات باشکوه درسطح شهرستان در یازده اسفند خواهیم بود . 
رئیس هئیت اجرایی انتخابات شهرستان میبد گفت : نزدیک 3هزار نفر عوامل اجرایی و پشتیبانی و امنیتی ، برگزاری سالم و حماسی انتخابات در میبد را دنبال می کنند .
سجادی افزود : برای برگزاری انتخابات یازده اسفند در شهرستان میبد ، 87 شبعه برای اخذ آراء مردمپیش بینی شده است که از این تعداد 67 شعبه ثابت و  20 شعبه سیار است.
گفت :  تعداد 3 شعبه ثابت و 3شعبه سیار در ندوشن ، و 13 شعبه در بخش بفروئیه که 8 شعبه ثابت و 5 شعبه  سیار و یک شعبه هم برای جمع آوری آراء اقلیت های زرتشتی لحاظ شده است .
رئیس هیئت اجرای انتخابات شهرستان میبد افزود : امیدواریم با هماهنگی های خوبی که بین عوامل اجرایی،  هیئت نظارت و  دستگاه های امنیتی دارند ؛ شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی مردم میبد در یازده اسفند پای صندوق های رای باشیم. 
فرماندار میبد گفت : از آحاد و اقشار مختلف مردم  به ویژه رای اولی ها دعوت می کنیم تا فراد با حضور خودشان پای صندوق های رای،  برگ زرین دیگری را بر افتخارات شهرستان میبد و کسب مشارکت بالا بیافزایند.