همزمان با هفته بسیج و با حضور سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و جمعی از مقامات ارشد نظامی و انتظامی و اجرایی استان ، مجتمع آموزشی رفاهی طلائیه در خیابان 12 بهمن جنب میدان سردار شهید سلیمانی شهرستان میبد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما میبد ؛ سرلشگر سلامی در بدو ورود به دیدار آیت الله اعرافی امام جمعه میبد رفت و پس از دیدار و اقامه نماز ظهر،مجتمع آموزشی رفاهی طلائیه را افتتاح کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در این مراسم با گرامی داشت هفته بسیج گفت : هرسرزمینی به گوهری شناخته می شود و  به واسطه چیزی ممکن است مقدس شود و نقش برجسته ایی را درتاریخ  و در سرنوشت جوامع ایفا کند.
سرلشگر سلامی با بیان اینکه خداوند بعضی از سرزمین ها را مبارک می کند و شهرستان میبد هم با سه عنصر فقاهت ، جهاد و شهادت شناخته می شود افزود :  شهرستان میبد درسپهر اجتهاد و فقاهت این پیشگامی و برجستگی و درخشندگی با عالمانی که بنیانگذاران و احیا کنندگان فضیلت درجامهما بودند ممتاز است.
وی گفت : امروز هم با عالمان فقیه و بزرگواری مانند حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد که درمرکزیت نشر معارف دینی و  در راس حوزه های علمیه حضور موثر و تعیین کننده دارند که الحمدالله اهل فضل و از استوانه های مستحکم فقاهت هستند .
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : همچنین مجاهدان بزرگ که یا به شهادت رسیدند و یا منتظرند و درمسیر جهاد قدم برمی دارند و 500 سردار و شهید که هرکدام یک ستاره درکهکشان ستاره گان درخشان شهادت این امت و آزادگان و جانبازان و رزمندگان عزیز هستند که شهرستان میبد با این سه عنصر اصلی ، شخصیت بالا درمجموعه انقلاب و نظام اسلامی دارد.
وی افزود : مردمانی که اهل کرامت و پرتلاشند و به خدا ایمان دارند و از طاغوت اجتناب می کنند و با رزق حلال فرزندان برومندی را تربیت می کنند که جامعه ما را اینجور صفا و جلا می دهند .
سرهنگ مصطفی آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت : احداث مجتمع آموزشی رفاهی طلائیه از سال 1396 باز زیربنای 5هزار مترمربع آغاز شده بود که امروز در هفته بسیج به بهره برداری رسید .
آقایی با بیان اینکه این مجتمع در دو طبقه احداث شده است و شامل سالن عقد و عروسی و رستوران است افزود : ظرفیت این مجتمع در طبقه دوم 300 نفر خانم و آقا در دو سالن مجزا و 120 نفر ظرفیت رستوران آن است .
وی گفت : برای احداث آن 90 میلیارد تومان هزینه شده است .