رستگاری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان از بافت های تاریخی شهر بفروئیه شهرستان میبد بازدید کرد .
رستگاری در این بازدید با قدردانی از مشارکت شورا و شهرداری بفروئیه در پروژه های میراث فرهنگی و مرمت بافت تاریخی این شهر گفت : اهتمام شورا و شهرداری بفروئیه در مرمت بافت تاریخی کارارزشمندی است که می تواند برای نقاط دیگر استان الگو باشد .
وی  با بیان اینکه درسال گذشته اقدامات خوبی در شهر بفروئیه ازسوی شورا و شهرداری و میراث فرهنگی انجام شده است گفت : مسیرهای گردشگری خوبی در بفروئیه تعریف شده است که امیدواریم با همت و مساعدت  اهالی بافت تاریخی و مدیریت شهری ، به مرمت بناهای تاریخی سرعت داده شود .

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت : با توجه به آمادگی شورا و شهرداری ، میراث فرهنگی هم وظیفه دارد در این راستا مشارکت جدی تری داشته باشد .
رستگاری تصریح کرد : با اقدامات خوبی که شورا و شهرداری بفروئیه در مرمت بافت تاریخی انجام داده است ؛ با تفاهم نامه ایی که بین شهرداری و میراث فرهنگی امضاء خواهد شد تخصیص اعتبار را افزایش خواهیم داد تا مجموعه بازار جعفرخان امسال تکمیل شود .
طباطبایی شهرداربفروئیه هم گفت : بازار جعفرخان یکی از پروژه های شاخص درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که 250 متر طول دارد .
طباطبایی افزود : شهرداری مرمت این بازار را از سال گذشته آغاز و افتتاح آن را در دهه فجر داشته است که امیدواریم با مساعدتی که میراث فرهنگی خواهند داشت بتوانیم فاز دوم این پروژه را آغاز و تا پایان امسال به اتمام برسانیم .