بازدید فرماندارمیبد از پروژه‌های شهرداری بفروئیه

فرماندارمیبد از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری شهر بفروئیه بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "حسین فلاح" فرماندارمیبد به همراه "فرزین خادمی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "محمد اسماعیلی" بخشدار بفروئیه از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بفروئیه بازدید نمودند.

ازجمله این پروژه‌ها، احداث بلوار ادامه بلوار امیرکبیر از میدان محبت به طول 4 ونیم کیلومتر به سمت کمربندی غربی است که از 2 سال پیش در دستور کار شهرستان قرارگرفته است.

فرماندارمیبد در حاشیه این بازدیدها گفت: پروژه‌های خوبی در طول یک سال از سوی شهردار بفروئیه انجام‌شده است.

حسین فلاح افزود: آزادسازی 64 ملک، تعریض خیابان‌ها و کوچه‌ها و معابر و احداث پارکینگ در شهر 7 هزارنفری بفروئیه از کارهای خیلی خوبی است.

فلاح خاطرنشان کرد: برای احداث بلوار کمربندی غربی بفروئیه در سال‌های 96 و 97 مجموعاً 700 میلیون تومان اعتبار گذاشته‌شده است.

فرماندارمیبد بابیان اینکه قیر لازم برای این بلوار هم با پی گیری‌های"حضرت آیت الله اعرافی" امام جمعه و " دکتر دهقانی" نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی تأمین‌شده است افزود: فاز اول این پروژه که رفت‌وآمد اهالی را تسهیل خواهد کرد؛ تا پایان سال به سرانجام می‌رسد.

در طی این بازدید فرماندار و هیئت همراه از پروژه‌های خیابان امام حسن مجتبی، گلزار شهدای بفروئیه و پارک بانوان بازدید به عمل آوردند.