بازدید معاون فرماندار از واحدهای صنعتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با حضور در شهرک صنعتی جهان‌آباد و بازدید از چند واحد صنعتی، ضمن قدردانی از همراهی سرمایه‌گذاران و کارفرمایان باسیاست‌های ستاد ملی کرونا بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، رسول نصیری بابیان اینکه صنایع به دلیل حضور افراد بومی و غیربومی می‌تواند کانون شیوع کرونا باشد و کار را برای کادر درمان سخت ترکند گفت: کارفرمایان باید به‌دقت مرخصی، ورود و خروج و ایاب و ذهاب کارگران را مدیریت و لوازم و امکانات بهداشتی آن‌ها را در محیط کار تأمین کنند.

وی محدودیت‌های یک‌هفته‌ای کرونا به علت موج چهارم و جهش‌یافته کرونا را خاطرنشان کرد و افزود: در این شرایط دشوار هم باید صنعت و اقتصاد را پویا نگه‌داریم هم سلامت کارگران را حفظ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هم هماهنگی لازم بین شرکت حل و نقل شهری، مدیریت شهرک‌های صنعتی و صنایع در خصوص استفاده از 50 درصد ظرفیت جابه‌جایی کارگران با سرویس‌های ایاب و ذهاب انجام‌گرفته است.

نصیری بابیان اینکه این بازدیدهای دوره‌ای همچنان ادامه خواهد داشت گفت: در پایان واحدهای صنعتی که مطابق با مصوبات ستاد کرونا عمل کنند تقدیر خواهند شد.