به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر  و آغاز دهه امامت و ولایت و عیدالله اکبر عید سعید غدیرخم ،  دومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارگران در سالن  جانبازان و معلولین شهرستان میبد برگزار شد .
احمد علایی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد گفت : این مسابقات درراستای افزایش نشاط و بهره وری در بین کارگران و خانواده  آنها برگزار شد.
علایی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر یازده سال و بالای یازده سال برگزار شد افزود : در این دوره  بیش از  30نفر از کارگران و فرزندان آنها با هم به رقابت پرداختند .
در این دوره از مسابقات سید زهیر امامی و محمد معین محمدیان در رده سنی زیر یازده سال ، امیررضا فیاضی و امیرعلی دهقانی در رده سنی بالای یازده سال و مهدی زارعی و محمد رضا امامی در رده بزرگسالان به ترتیب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی را از آن خود کردند 
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : در رده سنی بزرگسالان هم مهدی زارعی به مقام اول رسید و محمد رضا امامی جایگاه دوم از آن خود کرد .
علایی درپایان این مسابقات از محمدحسین فلاح مدیرعامل کارخانه قند و شکر میبد که در راستای مسئولیت های اجتماعی ، پشتیبانی این دوره از مسابقات را برعهده گرفته بود قدردانی کرد و افزود : کارخانه قند و شکر میبد در بسیاری از برنامه های فرهنگی و ورزشی پا به کار است که جای قدردانی است .
وی از همکاری هیئت تنیس روی میز شهرستان میبد هم در هماهنگی و برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کرد و گفت : امیدواریم در سالهای آینده با تعداد بیشتری از کارگران و فرزندان آنها این مسابقات را برگزار کنیم.