جلسه اعضای ستاد انتخابات شهرستان میبد برگزار شد

جلسه ستاد انتخابات شهرستان میبد با حضور حسین فلاح فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات، بخشداران و مسئولین کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تدارکات و پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، فناوری اطلاعات و آموزش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد گفت: انتخابات آبروی فرمانداری است و باید همه مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه تلاش کنند.

حسین فلاح بابیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، تعداد صندوق‌های اخذ رأی و عوامل برگزاری افزایش‌یافته است افزود: 88 صندوق برای اخذ رأی مردم در شهرستان میبد پیش‌بینی و بیش از 2 هزار و 200 نفر عوامل اجرایی در انتخابات این دوره مشارکت دارند.

فلاح تصریح کرد: در این فرصت کمتر از 20 روز باید همه تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و با حضور حداکثری از اطلاع‌رسانی گرفته تا آموزش و پشتیبانی و امنیتی پیش‌بینی و زمینه برای مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

در این جلسه مسئولین کمیته‌ها با ارائه گزارشی از روند برنامه‌های انتخاباتی آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات بی‌نقص در شهرستان میبد اعلام کردند.